662 Views |  Like

nak hisap tetek

Age when it happend: 24
Where it happened: dalam bas
Langauge: Bahasa Melayu
Sex: Female
Rating: 2
Category: Straight

masa nie aku dalam bas dari KL nak ke JB .. perjalanan makan masa yg lama . aku amik trip malam .. tak lah boring sgt , lagi pun sejuk , sedap tido .. aku gi sorang jer !

sebelah aku sorang mamat , ensem lah gak tapi agak pendiam . tak banyak bercakap .. dalam bas dia banyak tido .aku tak tido lagi ..

bila tengah malam , lampu dipadamkan .. tiba2 aku terasa tgn dia masuk ke dalam baju aku , meraba2 tetek aku .. aku menepis tgn dia dan dia berbisik kat telinga aku ,” please !!! ” aku pun biarkan kerana aku sendiri kesedapan .. dia meramas2 tetek aku dgn agak kasar . geram agak nya ! aku mendengus2 kesedapan . dia mengigit leher aku … macam terkena karan , sedap giler ! dia masih meramas2 tetek aku .

dia semakin berani , dia membuka butang baju aku dan menyelak bra aku ke atas .. aduiii , dia hisap tetek aku macam bayi yg kehausan . aku kegelian dan kesedapan . Cipap aku rasa kembang kuncup ..

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience