1343 Views |  1

Aida dato’s 2nd wife- Last Episode-4

Age when it happend: 43
Where it happened: Hotel Room
Langauge: Malay
Sex: Male
Rating: 1
Category: Straight

(Bersambung dari episod 1 & 2)
Setelah lebih sejam kami bergomol dalam sesi pertama tadi, ku lihat Aida lesu keletihan. Sesi sulung itu memang terasa sangat meletihkan. Memang letih. Lebih-lebih lagi aku… Aku sendiri keletihan benar. Maklumlah, sepanjang malam berjaga di dalam bas. Kami tertidor. Lena. Aida terlena disisiku sambil memeluk ku. Kami terlena betul….. Sungguh.
Tiba-tiba aku tersentak. Aku rasa Aida bergerak. Aku terjaga. Ku lihat Aida mengacah hendak bangun. Ku capai tangannya sambil ku rangkul tubuh Aida yang telentang hendak bangun itu, aku tekup celah kangkangnya. Aku tengok dia seperti malu-malu. Konek ku sedang menegang. Aku ghairah memandang muka Aida
Aida, keistimewaannya, sekali pandang Aida adalah saolah-olah sentiasa tersenyum – suatu rautan bibirnya semulajadi. Dia sentiasa tenang dan sukar menunjukkan perasaan dari hatinya Tetapi, ketika ini, Aida yang menjadi khayalan ku itu berada dalam pelukan ku. Dia seolah-olah menyerahkan seluruh kecantikan tubuh dan jiwa raganya untuk ku. Aku memilikinya waktu ini. Ia berada dalam pelukan ku dalam keadaan bertelanjang bogel, tanpa seurat benang. Dia bukan dalam keadaan terpaksa atau dipaksa. Mungkin, jika dia berdua-duaan bersama suaminya, Aida merasa terpaksa. Tetapi bersama ku, waktu ini, tidak. Dia rela. Dia mengharapkan kasih sayang dariku.
Oh ya. Bila ku buka mataku sedikit, aku tengok Aida senyum saja seolah-olah dia mengerti runtunan hati ku. Aida duduk ditepi katil. Dia dalam keadaan separa telanjang. Buah dadanya terdedah. Kain selimut menutup perut dan punggungnya. Aku sambut buah dadanya yang kental dan meramas-ramasnya. I nak ke bilik air nih..sayangg” katanya manja. Tangannya ku capai dan meletakkan ke konek ku yang sedang menegang. Dia senyum. Senyumannya yang meruntun hati sesiapa yang memandangnya.
“Ahhh…nantilah.. I nak ke bilik air” katanya lagi. Aku mengangguk seolah-olah membenarkan. Aida terus beredar ke bilik air sambil melepaskan tangan ku dengan sentuhan sayang.Di dalam aku berangan-angan itu, debaran jantung ku kian mengencang. Sekali gus ‘konek’ ku menegang membayangkan tubuh putih itu sedang mencelibik liang kemaluannya. Mungkin dia sedang melihat kesan terjahan konek ku yang besar dan panjang, menggodak lubang sempit di dalam farajnya. Warna apa agaknya Mungkin masih terpongah lagi…. Uhhhh…. tidak dapat dibayangkannnn….enak, terangsang… merangsangkan sangat-sangat…!
Tiba-tiba pintu bilik air terbuka semula. Debaran jantung ku mengencang. Aida berjalan ke katil. Dia memakai towel mandi warna putih, lalu ia duduk di tepi katil. Dipangkunya kepala ku semula sambil mengusap-dahi dan rambut ku. Belaiannya yang matang itu betul-betul memanja ku sangat. Sejuk rasa tapak tangannya. Ku cium tapaknya. Wangi berbau lotian kulit.
Aku rasa cukup terhibur. Kemanjaan dari seorang wanita itu menjadikan diri ku terasa dihargai. Terasa disayangi. Aku membalikkan badan ku. Konek ku mengangkat kain selimut.. Ku raba pussynya dengan telapak tangan ku dan ku pusar-pusarkan acah tak acah saja. Aida kegelian bila aku berbuat begitu, tetapi tangannya cuba memegang tangan ku. Seolah-olah ia tidak tahan menahan kegelian yang menyelinap ke tubuhnya. Tangan ku mulai menakal-nakal semula. Dia membiarkan saja. Mukanya tunduk. Ku usap-usap pusatnya dengan perlahan. Ku sentuh. Nafas Aida turun naik dengan tersentak-sentak. Aku mengerti apa sebenarnya ada dalam perasaannya..Keseronokan dan nikmat yang kami lakukan tadi memang berkesan.. Dalam berkhayalan begitu, tiba-tiba terasa tangan Aida sudah masuk ke celah selimut dan memegang konek ku yang sedang menegang. Aida mengusap-usapnya perlahan-lahan dari dalam selimut gelembong itu. Aku membiarkan saja. Terasa sangat enak usapannya. Ku rasa tangan Aida mengusap-ngusap dengan lebih mantap. Dalam keadaan begitu tangan ku yang ganas tadi sudah mulai menjelajah ke bahagaian atas tubuhnya. Kocokan tangannya kian mengencang. Begitu juga tangan ku.
Kini Aida ku peluk erat. Mulutnya ku kucup. Lidahnya ku hisap dan kulum. Permainan lidah kami menambah ransangan syahwat kami semula.Kini tangan ku sudah menyelinap kedepan menyentuh payudaranya, meramas-ramas dan menggentel puting dadanya. Kemudian turun ke pusat dan ke liang farajnya. Ku gentel kelentitnya. Aku dengar dia mengerang. Pehanya dirapatkan. Makin jari ku memperhebat gentelan dipusar-pusar kelentitnya. Ku rasanya hujung jari ku basah berlendir.
Ku teruskan gentelan itu dan mencuit seluruh daerah berlendir didalam farajnya.Aida mengulum lidah ku. Aku berkesempatan memainkan langit-langit dalam mulutnya yang terbuka. Nafasnya berbau wangi. Uhhhh…. Nikmatnya.
Kemudian ku rangkul kepalanya. Kami berkucupan, berkuluman lidah lebih hebat lagi. Bertukar-tukar nafas. Lelehan air liurnya ku jilat. Dan Aida juga begitu. Aku rasa jari ku sudah basah. Berlendir. Pekat. Aku dah tahu Aida mula naik syahwat!!
Kami tidak bersuara apa-apa. Kami hanya menikmati keadaan yang kami lakukan dan alami itu. Ku jongkokkan muka ku lalu mulut ku menghisap payudaranya. Dia bagai tersentak dan membuka mata Tangan ku masih mengusap-usap puting dadanya. Dia tidak bersuara. Kemudian dia bergerak bagai hendak bangun. Aku mengangkat kepala, dibantu oleh tangannya. Dia sudah berdiri dan membuka kain towel.
Melihat keadaan begitu, Aida terus menarik selimut ku. Apabila dia menoleh berhadapan dengan ku, ohhh……darah ku tersirap. Tubuh muntuk yang putih itu terdampar berdiri dihadapan ku…. memang cantik. Dengan payudayanya yang montok, pusat, perut yang licin, celah kangkang yang berbulu lembut itu, tubuh Aida memberi suatu pemandangan yang sangat indah dan meransangakan nafsu syahwat.
Aida terbeliak mata melihat ketegangan konek ku yang kini sudah kemerah-merah kepalanya. Dia membaringkan tubuhnya kesebelah ku. Tangannya menangkap konekku dan nemengusap-usap perlahan-lahan. Matanya kelihatan terpejam. Dengan riaksi begitu ku peluk Aida dan mengusap-usap belakangnya. Mulut ku mengisap dan menjilat putting susunya. Ku dengar nafasnya turun naik. Kencang sekali. Tangannya masih
lagi mengusap-usap konek ku. Kami saling menikmati keadaan yang amat
mengasyikkan itu.Kini Aida memelukku dengan erat. Perlahan-lahan tubuhnya
mendakap ku. Seolah-olah dia menyatakan supaya aku tidak harus malu-malu lagi.
You nakkkk lagi keee.. tanya ku dalam suara memanjakan. Dia mengangguk. Digesel-geselnya kepalanya kedada ku. Dia tidak memandang ke muka ku… sambil menggesel-geselkan kepalanya kedada ku. Sesudah selimut ku terbuka, dipeluknya aku erat-erat. Aku bangun dan duduk berdepan dengannya. Tangan Aida masih memegang konek ku…… Aku makin berani. Tangan ku menjalar kedadanya semula, kali ini dengan ramasan yang agak keras.. Ku kucup perlahan-lahan dan mengeluarkan lidah ku mencari sasaran ….Aida membuka mulutnya semacam mengizinkan. Kucupan kami amat mesra sekali dan tindak balas kami amat terangsang. Terasa suatu gelombang seakan memukul dada ku.
Aku terus mengusap buah dadanya dan memusar-musarkan puting susunya.Tangan Aida masih mengusap-ngusap batang ku yang kini sudah menunjur panjang dan membesar. Memang batang ku ini panjang hampir 61/2 inci dengan kepala nya besar dan warna kemerah-merahan. Ku teruskan menjelajahi leher dan dadanya. Aku terhenti di puting susunya. Aku kucup dan dan usap-usap dengan lidahku sambil tangan ku meramas-ramas buah dadanya yang lagi satu. Mengkal dan kental.Aku terasa semakin berani. Kami mengikut desakan naluri seks yang memang ternyata aku punya daya yang amat kuat, lantaran sekian lama aku menduda… Aku dah tak peduli samada Aida ni isteri seorang Dato’ Kedewasaannya itu yang menjadikan aku lagi terangsang!….Aku dapat merasakan kemuntukan payudaranya yang pejal dan kental itu. Suatu perasaan menjalar kedalam tubuh ku Dalam kepalaku bersarang dengan 1000 tandatanya, bagaimana Dato’ menguliti tubuh seindah ini. tidak peduli dengan tuntutan nafkah batin seorang isteri …yang kegersangan ..kalau tak mampu jangan lah nak berpoligami …
Aida mengeliat…kegelian.. Aku biarkan dia menikmati apa yang aku lakukan itu… Aku dengar suara halusnya mengerang. Aku biarkan dia begitu seolah memberi ia kebebasan menikmati runtutan rasa yang sedang dinikmatinya itu.
Sambil itu aku dengar dia memanggil nama ku perlahan-lahan. Angin penghawa dingin di bilik hotel berhembus menyegarkan, . Aku mulai menggerakkan muka ku kearah perutnya yang putih melepak itu. Aku usap-usap dengan lidah ku. Dia makin merangkulku…. Merelakan, dia menyambut dengan rengekan geli… Dia hanya memeluk ku, kemudian melepaskannya. Aku usap perutnya yang tegang dan licin itu
Aku balikkan dia menungkup ke perutnya. Perlahan-lahan. Dia menurutnya dengan lembut dan perlahan bagaikan malas.. Aku cium belakangnya, bermula dari tengkuknya hingga ke pinggang. Ku singkap seluruh tubuhnya. Seluruh tubuhnya yang melepak itu terdedah. Bertelanjang bulat. Kemudian aku usap pepejal punggungnya yang putih melepak itu. Aku ramas-ramas…Perlahan aku buka kangkangnya. Perlahan-lahan hingga terbuka luas. Aku usap-usap pepejal punggungnya sambil tangan ku meramas-ramas buah dadanya perlahan-lahan. Dia membiarkan saja. Aku telentangkan ia semula. Aida tidak bergerak lagi. Matanya tertutup…Aku usap-usap bahagian yang paling sulit dalam tubuh Aida. Ku uliti. Ku lihat bulu kemaluannya. Agak tebal juga dalam bentuk segi tiga. Di bawah bulu itu terdampar rekahan nonoknya yang tembam. Memang tembam. Indah. Menggiurkan. Nampaknya macam berlendir basah. Dia membiarkan aku melihat dan mengamatinya. Kemudian, bagai tidak sabar, aku tekapkan muka ku kebagaian sulitnya itu. Ku pusarkan hidung ku ke ruang liang kemaluannya. Berlendir ..amat merangsangkan. Aida menolak kepala ku. Seolah-olah dia tidak membiarkan aku menciumi bahagian kemaluannya yang sudah terdampar dimuka ku. Tapi aku terus memegang pinggangnya dan memaksakan lidahku bermain-main dicelah rekahan yang sedang mengeluarkan madu….Ku cium dengan nafas panjang. Aku cium puas-puas. Aku bukakan kedua-dua pehanya. Dia seakan-akan membantu ku dengan membukanya lebih luas lagi. Aku angkat kedua-dua lututnya berdiri. Ku tolak ke dadanya. Kini bahagian sulitnya terangkat. Terdedah. Luas. Makin nampak rekahan nonoknya. Betul-betul jelas. Nyata. Aku jilat puas-puas bahagian kemaluannya. .Ku sungguh-sungguh menikmati bau apamnya itu… tangan ku mengusap rambut-rambut halus dibahagian atasnya. Aku usap-usap. Perlahan-lahan.
Bagaikan mengerti, lidah ku menjilat ruang rekahan yang ku selak dengan kedua jari ku. …. lendirnya banyak disitu.Dibahagian atasnya tersentil kelentitnya yang berwarna kemerah-merahan, ku jelirkan lidah ku, lalu ku jilat dengan hujung Aku lekatkan lidah ku ke celah retakan itu dengan berhati-hati. Lidah ku menembusi liang yang bagai tertutup itu. Kini lidah ku menjelajah seluruh liang pussy Aida.
Liang ghairah kepunyaan Dato’. .. kini ku sedang menawannya. . Sentuhan hujung lidahku ke clitnya membuatkan Aida tersentak bagai orang tersedan. Lalu ku mainkan lidah ku. Mantap dan perlahan-lahan … Aida menggeliat . Aku dengar dia mengerang berkali kali dan terus mengerang… Lama aku lakukan begitu. Aida bagaikan terpukau.. dia terus mengerang keenakkan.
Sebentar kemudian aku bangun. Berdiri diatas lutut ku. Aku lunjurkan lututnya… Aku susun beberpa biji bantal di kepala katil. Aku angkat perlahan-lahan tubuhnya yang gebu-montok itu.. Sekujur tubuh Aida lemah. Kaku. Aku sandarkan dia dengan kemas dibantal yang tersusun itu. Dia membantu ku dengan bersandar kemas sambil matanya kuyu… Nafasnya turun naik kencang… Aida ku sandarkan di birai katil. Bersandar dengan keadaan tubuhnya yang selesa… Aida…. Shall we begin tanyaku. hhhhhhhmm.. dia mengerang panjang fuck me darling .. shove your cock in me .. erangnya
Lututnya yang berlunjur rapat itu aku tegakkan perlahan kearah dada. Kepalanya mengiring ke kiri kearah cahaya lampu suram ditepi katil ..Matanya tertutup rapat. Nafasnya tenang tapi kencang. Aida tidak bergerak… menanti aku memulakan aksi dan memberi riaksi yang merelakan saja.
Perlahan-lahan aku angkat lututnya yang lurus berlunjur itu mendakap dadanya. Rapat. Aku kucup mulutnya berulang-ulang kali – puas-puas. Aku terus meramas buah dadanya. Dia membiarkan saja. Aida betul-betul dalam keadaan a..merelakan. Malah jelas dari wajahnya, dia menikmati keadaan yang berlaku. Aahhssh ….aaarrgghhh itu sahaja yang keluar dari mulutnya. Ku buka lututnya perlahan-lahan dan mendakapnya kemas-kemas. Aku teruskan mengucup lidahnya.’ untuk kesekian kali. Aku kucup lehernya, menjelajahi antara dua buah dadanymenghisap putting susunya. Ku jelajahi perutnya, memusarkan pusatnya dengan lidahku. Dengan hati yang paling ghairah, aku terus mencium bahagian tundun ‘kemaluannya’.
Aida bagai kaku. Dia tidak bergerak lagi.. menanti serangan bermula. Aku cium, dan cium dengan penuh ghairah dan nikmat. Lidah ku bagaikan otomatis, tahu berbuat sesuatu yang dinikamti oleh Aida. Ku usap belahan pantatnya yang kini sedang digenangi air nikmatnya’.
Kini, Aida .. terkulai layu..Hanya nafasnya saja yang berombak deras. erangan dan rengekannya kian terdengar seakan-akan memanggil ku. Aku rasa kepala ku diusap-usapnya, rambut ku disisirnya. Sebelah tangannya sedang memegang birai katil ..suara nikmat yang amat tinggi…. Ssssttt….sssssstttt ..uuuhhh….mmm…. Aida mengerang panjang. Mengetahui ia sedang merasa tingkat nikmat yang tinggi seperti itu, ..aku teruskan mengusap dan menjelajahi pussynya lebih garang lagi. Ku pentikkan lidah ku dan aku tenyehkan lidah ku di clitnya. Aku rasa dengan lidah ku daging itu kian mengeras. Aku usap-usap dengan hujung lidah ku. Amat mengasyikkan. Lama sekali aku lakukan.
Untuk memberikan ia nikmat sepenuhnya, aku jelejahi keseluruhan ‘dalaman’ itu, dari atas kebawah, dari bawah keatas. Berulang-ulang kali. Farajnya makin berlendir banyak. Bau aroma kemaluan seorang wanita makin meransang ku.
Nikmat. Aku tumpukan perhatianku mengusap dan menggentel kelentitnya untuk beberapa ketika. Kian lama aku lihat Aida bagaikan kegelian yang teramat sangat. Aku mengerti sekarang, klentit Aida adalah pusat syahwatnya – suatu punca nikmat kepadanya. Aku terus mengusapnya. Biarlah dia merasakan suatu tingkat nikmat yang tertinggi dan terangsang disitu. Aku terus lakukan begitu.
Kemudian terdengar Aida menyeru nama ku …….sam….. sambil itu kepalanya bergolek kekiri- kekanan. I nak puaaassssss, sammm……katanya dengan nafas menangkat ponggongnya .. makin aku menjilat dan memainkan kelentitnya dengan gigi ku . Ah…..mhhhh….samm……. samm…..samm!! Aida menggelepar. Makin aku pegang pinggangnya dalam pelukan ku dan menjilat dengan rakus. Peha Aida seperti berhempas pulas. Mengejang. Kakinya menerjang ke kiri ke kanan. Tangan ku pula kian mengganas; meramas-ramas buah dada Aida yang makin mengkal menegang.
Makin lama makin rengekkan Aida kian kuat memanggil nama ku.Rambutku digenggamnya erat sekali. Sekejap digenggamnya rambutku kuat-kuat; dan sekejap dilepaskannya. Ia bagaikan letih, lemah dan seakan tidak memberi rangsangan kepada ku lagi. Hanya aku yang cukup-cukup terangsang.
Melihat keadaanya yang tidak terkawal itu, aku bangkit dan mendakapnya. Aku rapatkan muka ku ketelinganya. Aku berbisik ke telinganya perlahan-lahan dengan suara yang terketar-ketar, are you ready my love . I’m gonna fuck you now… Dia hanya mengerang menyebut nama ku panjang-panjang. . .sayang …sayang fuck me hardd…what are you waiting for!! rengeknya.
Aku sentuhkan tangannya ‘ke kote ku – Aku unjukkan tangannya kearah senjata ku. Dia mememangnya… Digenggamnya, tapi tidak menggerakkan tangannya. Aku kucup buah dadanya semula. Aku usap-usap pangkal lengannya hingga kepinggang dan terus kebawah – dan terus kecelah belahan rahsianya itu. Aku gentel-gentel dengan lembut dan bersahaja. Aku lihat Aida bagai tidak sedarkan diri. Terlena. Lemah. Aku teruskan begitu. Tangannya masih memegang ‘senjata’ ku.
Mukanya tenang bagai tidur, tangannya terkulai, pehanya terbuka luas – terbentang bagai menyatakan keindahan semulajadi yang teranugerah kepadanya.Aku usap-usap bahagian sulit ku kecelah lipatan rahsia Aida sudah terdedah. Basah kuyup hingga kerambut nonoknya. Perlahan-lahan ku temukan anggota rahsia kami di situ. Kalau itulah keindahan terakhir dalam segerap permainan fore-play diawal-awal tadi….maka kini adalah peringkat terakhir dalam babak ini. Kami seakan-akan sedang menuntut suatu kebahagian dan nikmat sebenar, suatu kemuncak kasih, sayang, paduan perasaan Ku gesel-geselkan kepala batangku ke celah nonoknya; hingga membasahi bahagian yang ku sentuh-menyentuh itu. Aku lihat Aida dah cukup terangsang … matanya kuyuuu …dengan suatu pergerakan yang sangat berhati-hati, aku cium nonoknya.Ku sedut kali terakhir. Kemudan aku merangkak ke celah antara dua pehanya. Aku tekan senjata ku perlahan-lahan ketempat yang sangat di jagainya selama ini. Liang farajnya dibasahi lendiri. Bahagian yang tidak pernah disentuh oleh sesiapa kecuali suaminya, si Dato’ kerepot. … gendut dan botak … he he nasib hang lerrr Dato’ooii…
Sewaktu batangkan masuk menyelinap ke liang pussynya. ..Aida…Tekanan kepala ‘batang’ ku yang besar itu ku lakukan utk kali kedua. Ku lihat matanya bagai menahan pedih.Lalu ku geselkan biar licin dengan lendir diruang cipapnya. Kemudian aku tujukan semula. Terasa masuk sedikit kepala batang ku.Ku unjulkan perlahan-lahan hingga masuk sebahagian kepala batang ku…. Aku tekan lagi kedalam sambil merangkul tubuhnya agak kuat sedikit. Kini batang ku sudah masuk hingga celus kepalanya. Kemudian aku tekan lagi ke dalam. Ku tarik perlahan-lahan keluar. Cuma anggaran dua inci sahaja … Aku mulai menghenjut-henjutkan punggung ku menyorong tarikhkonek ku yang tegang bagaikna kayu keras…Aida menggeliat… menarik nafas dan menghembuskankan. Pendek-pendek dan pantas. Aku sudah dapat merasakan suatu riaksi yang menjelaskan nikmat kepada nya.. Aku tekan lebih dalam …Mmhhhh….. Memanjang bunyi rengekannya; hingga lenyap. Aku tekan batang ku perlahan-lahan kedalam…Aida membalas dengan rengekan yang halus, memanggl nama ku. Setelah batang ku terbenam ke dalam lubang nonoknya, mulai aku menyorong-tarik batang ku perlahan-lahan. Aida menggeliat. Rengekannya makin kuat…
Aku berhasrat mahu memberi kepuasan tertinggi untuknya. Kerana itu aku perlu menahan pancutan air maniku supaya jangan keluar terlalu cepat. Ku perlahankan ayunan ku.Aku angkat tubuh Aida lalu ku balikkan menungkup. Aku atur dia supaya menungging. Doggy-sytle.. Aida dalam keadaan menungging. Punggungnya yang lebar dan pejal itu mengundur ke belakang setiap kali aku menujah pussynya dengan konekku. Tangannya memegang birai katil. Dia merengek dan mengelinjang kegelian…. lubang vaginanya basah…Aida pasrah. Sambil itu tangan ku memainkan kedua-dua buah dadanya. Ku gentel putingnya..Aida mengikut saja apa yang aku buat.. dia terus mengerang. ..nikmat… Kami saling memahami riaksi itu sebagai petanda. perlahan-lahan ku tujah lagi koteku masuk ke dalam lubang vaginanya yang ketat. Ku mula masukkan lagi. Kemudian tarik. Ku sorong dan tarik.Dengan kekencangan yang yang seimbang, Kian meningkat, kian itu pula kami saling bertindak-balas.
Aku lihat dia makin kuat goyangan tubuhnya. Ia bagai menggeliat-geliat. Makin garang gerak-geriku makin itu pula kuatnya Aida menyambut..gerak-geri ku kencang. Ia membalas…Kini seluruh konek ku sudah terbenam diruang nonok Aida ..Tindakbalas antara kami kian kencang.. Kami saling seru-menyerukan dan memanggil-manggil nama masing-masing … Kucupan kami kian erat. Pergerakan kami kian kencang…Aida menyambut henjutanku dengan kemutan demi kemutan… disambutnya dengan gerakan yang lebih memanaskan. … kencang. ..Ahhhhh…. arggggghhh….. ffffffffff… uuuuhhhh…. syg…!! I dah … tak tahan syg … I’m cummmmiiingg…. samm…!! Aida mengerang dengan suara yang ..kuat…akhirnya dia klimaks entah kali yang ke berapa aku pun dah tak terhitung lagi.. Ku biarkan dia melayani kenikmatannya itu. Sambil itu aku henjut lagi. Henjutan ku kian ..mengencang dengan konek ku yang kian keras dan berdenyut-denyut … Ku tonjol ke kiri ke kanan… Ku lihat Aida juga berbuat begitu… Ku rasa air lendir mengalir ke buah pelir ku. Aku dapat rasakan, ..Tiba-tiba aku rasa Aida seakan-akan merangkul birai katil dengan kuat., Aida makin kuat merangkul… Nafasnya kian pantas.. Rengekannya sudah meninggi..tidak dinyatakan maksudnya. Aida tidak putus-putus menyeru nama ku…. sayanggg…Puaskan Aida…. samm… I nak puassss….. syg .!!, aku kencangkan gerakan aku lagi. Aku rangkul.. tubuhnya dengan lebih teguh, erat, padat. Seakan-akan ia tidak mampu bergerak. Aku pula bagai tidak peduli. Aku rasa itu lah yang memberi ia nikmat bagi ku, dan Aida kian menggelepar…Terkapai-kapai…Nafasnya kian kencang. Makin ku pantaskan henjutan ku, makin itu pula Aida terkapai-kapai. Aku terus menerus menghenjut dengan pantas. ..Buah dadanya bergoyang. Ku gentel puting susunya. Nafasnya kian mengencang. Begitu juga aku. Ku lihat dia menggeleng-gelengkan kepalanya; kekanan – kekiri. Aku teruskan ‘henjutan’ tubuh ku yang amat
mengasyikkan itu. Aku teruskan… teruskan… menusuk. Keluar masuk. Kian lama kian kencang… kencang….. Aku rasa aku juga sudah merasa hampir ke puncak ..Kian hampir. Makin itu makin aku bertenaga dan bergerak lebih pantas…, aku gunakan seluruh tenaga yang ada pada ku. Dan…. dan.. dalam suasana yang amat mengkhayalkan itulah… ku rangkul kedua-dua bahunya. Sekali gus aku henjut dengan sekuat tenaga ku.
Ohhh…. Aida …Aida I love you…. arrrggghhhhhh……! air mani ku terpancut serentak dengan orgasme Aida sekali lagi .. Aku rasa sekujur tubuh ku bergelombang!! Arghhhh… sayang ohhh…!!…. .. Aku terpancut dengan tiba-tiba… Aku tekan..habis-habis seluruh batang ku ke dalam. Ku tarik batang ku semula. Ku henjut masuk dengan kuat memacu menembusi liang yang sempit itu….Tipa-tiap kali aku henjut masuk ke dalam, tiap kali itu pula air mani ..ku memancut..! Dan tiap kali pula Aida berdengus.. Aaaarrghhhhh….!!! Aida tersenggut-sengut. i dalam keadaan rasa yang sangat tergian…aku henjutkan punggung ku dengan kuat. Aargggghhhhhhhhhhhhh…. pancutan ku yang terakhir itu
sangat memberi kepuasan kepada ku…. Kami tersadai kelesuan dan puas… seketika kemudian ..Aida bangun dan menghisap konekku .. terus menjilatnya sampai sampai habis semua air mani kami yang berbaur itu …yang berbuih-buih .. dan kami akhirnya terlena kembali .. dengan koteku tersumbat didalam mulut Aida ………
Hampir senja kami terjaga dan perut kami terasa sangat lapar dan dahaga … siap mandi dan berpakaian kali turun ke lobby hotel untuk makan … sepanjang kami makan .. Aida .. membayangkan dengan kesal masa-masa yang bakal kami lalui apabila aku kembali ke Utara … dan dia mengakui pasti akan merindui saat saat kami bersama …
Selesai makan kami kembali ke bilik dan berdakapan .. sehingga terlena .. tengah malamnya aku terjaga bila ku rasakan amat geli .. di koteku .. ku buka mata .. dank u lihat Aida sedang menghisap dan menjilat kote ku sekali .. lagi kami bersetubuh …. Sehingga aku merasa amat letih sekali … Itulah malam yang paling panjang bagi kami … entah berapa kali lagi kami bersetubuh .. aku pun sudah tidak menghitung lagi …
Keesokkan harinya Aida menghantarku ke Puduraya untuk aku kembali ..ke Utara …Aktiviti kami berterusan sehingga kini .. setiap hujung minggu aku akan turun ke KL untuk bersamanya …… untuk mengulangi kisah cinta kami yang terlarang itu …..sampai bila ??? … kami bertekad akan kahwin apabila Aida bergelarbalu nanti …
Sekian episode cinta terlarang aku …..
.

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience