8044 Views |  1

yuna

Where it happened: my boyfriend house
Sex: FEMALE
Rating: 2
Category: Straight

Kisah ini berlaku di rumah kepunyaan ku di Taman Orkid Desa. Aku adalah seorang student akaun swasta. Umur ku adalah dalam 20an & masih membujang lagi.
Pada bulan lepas, kawan ayah aku telah menumpangkan anak dia di rumah aku agar senang untuk bersekolah di sebuah sekolah yang terkenal di KL. Nama dia aku tu Yuna. Umor baru 17 thn. Orangnya putih , sederhana rendah tapi tentang barang dia ….mak datuk mengalahkan model. Tetek dia besar pejal walau pakai baju kurung sekali pun, bila dia berjalan bukit kembar tu membusung ke depan.bontot dia besar tapi pejal, tonggek sedikit. Muka jangan cakap macam Preity Zenta. Dari mula jumpa dia aku memang geram nak benamkan muka aku dekat bukit mekar tu. Tapi aku perhatikan budak ni pemalu sikit. Tiap kali aku pandang dia tunduk malu. Aku sempat bertanya bapak dier samada dia percaya dekat aku. Dia tersenyum dan berkata percaya habis.
Seminggu di rumah aku Yuna jarang keluar dari biliknya. Kalau bersua pun pada waktu makan aje. Tu pun kadang dia makan dalam bilik dia. Pada satu malam aku terserempak denngan Yuna baru keluar dari bilik mandi. Mak datuk…kotek aku serta merta terpancut naik. Mana taknya, tuala yang membalut tuboh putih gebu tu agak kecik. Bahagian pangkal dada dan peha jelas kelihatan. Butoh aku didalam kain bagi nak pecah kembang menahan nafsu gelore bila di acah begitu. Bila berselisih Yuna hanya tunduk malu aje. dia perasaan, mata ku mengikutnya hingga ke daun pintu. Bau badanya sungguh wangi…mungkin baru lepas di sabun.
Di sebabkan oleh tak tahan melihat godaan yuna, aku pun pergi ke bilik air bersiap untuk mengerjakan adik aku. Masuk ke bilik air aku pun mula mengenggam kotek aku yang besar, berkilat dan panjang. Ku ambil sedikit sabun dan ku lumur sepanjang kepala butoh ku. Aku mula mengoyang butoh ku mula tu perlahan kemudian semakin laju. Dalam kepala ku bayangkan wajah Yuna berkemban. Berdecit decit bunyi butoh di goyang bercampur sabun. Dalam kegelojohan ku untuk melancap, aku lupa untuk tutup pintu bilik air.
Tanpa ku sedari pintu bilik air di buka oleh Yuna. Terkejut aku bila melihat wajah Yuna. Tangan ku masih lagi memegang kepala butoh yang besar berkilat. Muka Yuna ku lihat merah padam. Matanya menjeling kearah senjata ku yang besar dan garang tu. Dia berkata “minta maaf Bang, Ayu nak ambil seluar dalam Ayu.” Lidah ku kelu untuk berkata. Yuna kemudian memandang ke muka ku dan berkata “boleh tak Ayu tolong lancapkan Abang”. “Kasihan Ayu tengok Abang melancap sendiri”.
Aku bagaikan tak percaya dengan kata-kata yang di ucapkan oleh Yuna.Budak yang ku sangkakan innoccent rupanya kuat seks juga. Yuna menyambung lagi” ini adalah balasan Ayu kepada abang yang telah banyak menolong Ayu”. Yuna bergerak kearah ku dan mula mengambil lotion Baby Johnsonnya. Di picitnya botol lotion tersebut dan bercret lotion memenuhi tangan Yuna. Dia melumur lotion tersebut di kepala butoh ku. Tersendut-sendut kepala butoh ku bila di belai oleh tangan halus Yuna.
yuna menarik kepala butoh ku kearahnya. Aku mengikut macam lembu di cucuk hidung. Kemudian yuna memegang kepala butoh ku dan di pimpin hingga ke bilik tidur ku. Yuna bersuara” kat atas katil baru sedap, Abang baring relaks, Ayu akan lancapkan Abang sepuas-puasnya”. Sambil berkata begitu Yuna senyum manja ke arah ku. Tangan Yuna mula memainkan peranannya. Batang ku di gosok secara perlahan…mula dari takuk atas hingga ke telur. “Emmmmmm… sedapnya Ayu” kata ku. Yuna menjawab ” ya ke Bang”. Tangan kanan Yuna mengoncang batang ku secara perlahan dan tangan kirinya menarik dan meramas buah ku yang labuh itu. “Ohhhhh… Ayu sedap betul cara Ayu lancapkan Abang”” kata ku lagi. Yuna menyambung “Abang jaga Ayu nak lancap laju sikit nie” “Kalau dah nak keluar beritahu ayu”. Yuna mula goncangan hikmatnya. Sambil mengoncang dengan pantas, tangan kirinya tak putus-putus meramas dan menarik sarung telur ku.
Aku kegelian dan kesedapan bila di lancapkan begitu. Kepala butoh ku mengembang dengan begitu besar sekali petanda adik ku akan muntah pada bila-bila masa. Aku berkata pada Yuna” Abang dah tak tahan sangat ni Ayu air mani abang dah nak menyembur” Tiba-tiba Yuna menghentikan goncangan padunya. Yuna menjawab” jangan keluar dulu Bang, belum masanya, Abang belum puas di lancap”. Dia mengengam kuat pangkal batang ku. Bila dia lihat aku kembali tenang, Yuna memulakan semula goncangannya. Begitulah di buat berulangkali.
Aku tak tertahan dengan penyeksaan yang di lakukan oleh Yuna. Aku merayu kepadanya”Ayu, Abang dah nak keluar nie…tolonglah lancapkan terus…” Akhirnya Yuna akur dengan permintaan ku. Dia mempercepatkan goyangan tangannya. Butoh aku yang memang nak terpancut sedari tadi menyemburkan isi kandunganya dengan begitu banyak sekali . Habis tangan gebu Yuna basah diliputi air mani ku. Mengigil-gigil badan ku menahan kesedapan yang teramat sangat. Yuna tak berhenti disitu. Dia terus memerah dan meramas buah ku. Katanya “Abang keluarkan air tu lagi, Ayu akan goyangkan lagi sampai kering air dalam pundi telur abang nie.” Di ramas, ditarik dan di goyang batang dan telur ku sepuasnya oleh Yuna.
Setelah habis adengan melancap, aku dan Yuna tersandar di bucuk katil. Aku keletihan dan Yuna masih lagi memegang kepala butoh ku. Selama setengah jam begitu, adik aku pun bangkit semula petanda nak minta di lancap lagi. yuna tersenyum gembira melihat kepala butoh ku membesar semula. yuna berkata” kasihan Abang kepala butoh besar nie tak dapat main pantat, kalau ada bini mesti tiap malam dapat balun pantat” Aku menjawab” pantat Ayu kan ada… bagilah abang balun pantat Ayu”.
Yuna membulatkan matanya kearah aku. “Tak boleh bang..Ayu masih dara, kalau lancapkan tak apa”. Aku menjawab lagi” abis abang nak sumbat mana kepala butoh besar abang nie… kat mulut Ayu”.. “Eh geli Ayu…Abang nie pengotorlah” balas yuna lagi. Ku sambung pujuk rayu ku” kalau gitu bagi abang balun jubur Ayu je, kalau di belasah pun tak sapa tahu”. Aku saja mengusik tapi dengan tidak di sangka Yuna angguk tanda setuju. Butoh aku terangguk-angguk kegembiraan.
Aku tidak bertanya kali kedua lagi. Ku baringkan Yuna secara menongeng dan ku jilat lubang jubur gadis belasan tahun nie. Mak datuk keciknya lubang jubur Yuna. Ku jilat sekeliling lubang jubor yuna dan kemudian ku tusukkan lidah ku kedalam lubang jubur dara itu. Mengerang kesedapan Yuna bila di perlakukan begitu. Dia berpesan ” bang perlahan sikit tak tahan geli…. bila nak masukkan nanti taruh lotion tu banyak-banyak… Ayu takut jubur Ayu koyak” Aku tak hirau dengan permintaan yuna. Pada masa itu aku telah di rasuk hantu. Ku jilat lubang jubur Yuna sehingga bersih. Manis rasanya jubur anak dara 17 tahun ini.
Aku kemudian bangun dan melumur batang ku dengan lotion. Hampir habis satu botol lotion tu aku kerjakan. Aku menongengkan Yuna dan menghalakan kepala butohku di lubang jubur Yuna. Ku berkata “kalau sakit beritahu abang tau”. Aku pun menekan sedikit kepala butoh tu ke lubang jubur yuna. Yuna mengeletek kesakitan. “bang sakit, perlahan sikit”. aku tarik kepala butoh ku dan cuba sekali lagi. Kali ini hampir lepas takuk tapi Yuna dah mengelupur . Yuna dah mula menangis. “Abang kepala butoh Abang besar sangat…Ayu tak sanggup”. aku pujuk Yuna” kita try sekali lagi, kalau tak boleh masuk, abang tak main jubur Ayu”.
Aku bertekad apa cara pun jubur dara 17 tahun nie mesti di balun oleh ku malam ini. Cubaan ketiga ku mendatangkan hasil. Tusukan padu ku berjaya melepaskan takuk ku kedalam lubang jubur Ayu. Terangkat-angkat kaki Yuna menahan kesakitan. Sempit sunggoh jubur gadis perawan. sorongan batang ku ke lubang jubur Yuna di lakukan secara perlahan-lahan. Yuna mendesis kesakitan apabila sorongan ku bertambah pantas. “bang..perlahannnn…koyak jubor Ayu nanti”. Mendengar rayuan gadis sunti nie, butoh ku tak tertahan untuk memancutkan isinya.
Ku tarik keluar batang ku dan Yuna menyambut dengan tangannya. Di lancapnya butoh ku dengan begitu pantas sekali. Creet..creet..creeeeet air mani ku memancut membasahi cadar katil ku. yuna seperti kehilangan akal . batang ku di kerjakan sampai lembik tak bermaya. Kata Yuna” balas dendam kerana batang Abang telah balun jubur Ayu sampai melect… susah Ayu nak berak lepas nie”. Selepas peristiwa itu setiap malam aku dapat balun jubur Yuna. Sekarang Yuna semakin pandai menggunakan juburnya untuk melancapkan batang ku..

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience