1533 Views |  Like

TIKET NERAKA

Where it happened: RUMAHKU
Langauge: Malay
Sex: MALE
Rating: 10
Category: Straight

Now, time aku nak klentong kao orang lak. Kao orang tau sex, melancap, beromen (bukan isteri) adalah haram dsisi ugama apatah lagi melakukn persetubuhan haram. Itu semua akan membuat booking tempat dalam neraka. Walau bagimanapun aku hanya setakat melancap aja. Seumur hidup aku perkara-perkara mungkar yang pernah dibuat ialah Melancap, dan tengok vedio dan CD lucah. Semua ini pun akan jadi sehelai tiket ke neraka. So, so sesapa yang buat lebih dari itu tentulah lebih banyak tiket masuk dalam neraka mereka. Betul tak? Aku hanya setakat main sex dengan bini aku aja, tak ada lah naik romen semua betina yang lalu depan mata aku. Jadi aku ni bukan lah Malaikat yang tak ada dosa tapi aku nak ingatkan kao orang yang suka buat maksihat tu, baik hentikan aja.
Aku ni nak ingatkan kao orang aja nanti tak lah penuh sangat neraka jahanam, betul tak? Bagi yang gay, lesbian, homo, bi-sexual atau jantan betina yang ppraktis free sex tu baiklah tinggalkan aja pekerjaan terkutuk tu. Kalau nak sangat tu bolehlah kawin aja.
Yang sudah tu sudahlah tapi jangan lah terbawak terus kalau nak hidup sempurna. Terjebak dulu tak apa tapi kalau terjebak kemudian apa nak kata, malah kalau seterusnya kalau hidup macam itu apa nak jadi. Pemegang tiket neraka kelas satu lah ceritanya dalam neraka jahanam.
Dalam banyak-banyak aku baca cerita kelentong kao orang ini aku rasakan kesian sampai macam itu tipis iman manusia hingga sanggup buat macam tu. Hai genag yang kuat berangan sila bertaubat.

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience