616 Views |  Like

Azyati Sayang Part 2

Age when it happend: 18
Where it happened: dalam kereta aku
Langauge: Malaysian
Sex: Male
Rating: 2
Category: Straight

Lidah dan bibir kami masih bertaut. Wajah Azyati masih lagi berlumuran air mani ku bercampur keringatnya. Sungguh menggiurkan wajah itu.
Aku lalu mengajaknya keluar dari kereta. Memang gelap dan sunyi kawasan itu, cuma samar-samar cahaya dari lampu jalan yang sunyi itu.
Apabila diluar, aku menanggalkan seluar dan baju ku. Azyati juga berbuat begitu. Aku lalu menggangkatnya ke bonet bahagian belakang kereta ku. Dia tersenyum manis.
Tanpa lengah lagi aku menbuka kangkangnya lalu menghisap dan menjilat kemaluannya dengan rakus. Azyati mendengus lalu mengerang. Matanya terpejam rapat, nafasnya kelihatan turun naik dengan rancaknya.
Semakin mengganas lidahku menjilat kemaluannya. Itulah pertama kali aku merasakan kemaluan seorang gadis, sungguh sedap rasanya. Selama ini aku cuma melihatnya didalam filem panas.
Azyati sudah dekat dengan klimaks, lalu aku berhenti menjilat sebelum tiba klimaks nya. Batang ku sudah mengeras semula. Azyati ku turunkan dari bonet kereta ku lalu membaringkannya diatas rumput dekat keretaku, aku sudah tak hirau lagi.
Aku lalu menindihinya lalu perlahan2 memasukkan batangku kedalam kemaluannya. Agak sempit, Azyati mengerang seolah kesakitan, tapi dia masih menarik badanku untuk semakin dekat.
Perlahan2 tembus juga tentera ku menakluki istana indah Azyati. Lalu aku menyorong tarik batangku kedalam kemaluan Azyati. Disaat ini lah aku merasakan kenikmatan yang amat sangat. Bibir kami bertaut walalupun sekali sekali kedengaran suara halus Azyati dalam kenikmatan.
Kurang lebih 20 minit kami begitu, aku terasa satu ledakan yang akan meletus didalam diriku. Azyati yang mengerang lembut tadi sudah mula menjerit manja lalu menjadi jeritan nikmat bercamput sakit, kerana alunan batangku semakin rancak menembusi lubang syurga Azyati.
Aku sudah tak tahan lagi lalu, ohhhhh, aku keluarkan segala pancutan ku kedalam kemaluan Azyati. Terasa juga kepanasan air klimaks Azyati yang menyertai air mani ku. Apabila aku mengeluarkan batangku dari dalam Azyati ku lihat sedikit kesan darah, Azyati sudah ku tumpaskan daranya.
Kami berpakaian dan masuk semula kedalam kereta, peluh menitis didahi kami, kami mengeluh tanda puas. Azyati senyum. Sungguh manis, aku membalas senyuman itu.
Belum pun sempat aku menghidupkan enjin keretaku, tiba-tiba Azyati meramas2 bahagian sulitku.
Lalu dengan lembut dan manja dia berkata “Azyati nak lagi!”

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience