SexEd Video Series: Hot girls giving advice for how to get laid. Click here to watch now.
Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

LIN (4 )

Sex = Female
Where it happened = Hotel Vistana Penang
Language = Malay
Refnum = 53882
Hi guys..aku Lin aka Ina aka Nor aka Kak Pah nk sambung citer aku..camana aku leh jadi hardcore..ni dah masuk bab ke empat. Lepas dua hari..aku masih lagi mengengkang bila berjalan.. masih terasa macam batang butoh dR.M ada dalam lubang jubor aku ni..masih terasa lagi kepala butoh dia kembang kuncup dalam lubang jubor aku ni..masih terasa batang butohnya yg keras cam besi berurat selirat merojoh kuar masuk lubang jubor aku walaupun dia cuma masukkan separuh jer malam tu dan dia sendiri pun tak pancut... Bila dah hari kedua lepas kena payung jubor ni aku gian semula..nak rasa sangat butoh hebat duda anak 4 ini menutoh lubang pukiku pula tapi dia masih tak menghubungi aku pun.. Aku terus menghubungi dia..dia masih lg ada kat EQ Bukit Jambul..cuti ada lagi beberapa hari kata dia.. Aku tanya dia taknak jumpe ker..dia jawab boleh gak tapi bila? Aku gtau esok aku cuti sampai lusa.. So dia kata ok lah..esok kul 9 pagi dia tunggu kat jetty sebelah Pulau. Malam tu aku cam takleh nak tido..asik teringat dan terbayangkan apa nak jadi esoknya..dan sudah semestinya aku tak boleh tahan nafsu benggali siamku..malam tu 4 kali aku merancap..sampai pagi mata aku takleh nak lelap..dan aku nekad untuk memiliki duda ini walau susah camana sekalipun kerana aku rasa aku dah jumpa lelaki yang aku cari dan idamkan..... Sok aku sampai keseberang jetty kul 8.45 dan tunggu kat bus stop..tepat jam 9 dia sampai ngan kereta dan sebaik aku melangkah masuk dalam kereta dia terus mengucup tangan aku dan pipi aku..bab ini yang aku takleh nak lupa dan sangat aku hargai. Sepanjang perjalanan dia menggenggam tangan aku manakala aku pula dah mula naik stim..baru 5 minit jer bergerak..aku terus menggagau butoh dia dari atas jeans..dia selamba jer tapi aku dapat rasakan bonjolannya semakin besar dan keras.. Dia membawa aku ke Hotel Vistana..dan kami terus masuk ke bilik sebaik dia parking kereta di basement. Masuk jer dalam bilik aku memang tak membuang masa..terus aku rangkul lehernya..aku terpaksa menginjat kakiku kerana dia jauh lebih tinggi dariku.. Aku kucup bibirku..aku letakkan bibirku dengan mulut ternganga dan lidah terjulur..dia terus menyambut bibirku..lidahnya menjalar ke setiap ruang mulutku..lama lidahnya mengerjakan ruang terbuka mulutku..kemudian lidahku disedut dn dihisapnya..aku yg jahil ni lebih banyak menikmati semua itu kerana inilah kali pertama aku diperlakukan sedemikian. Aku tak tahu bila baju aku dilondehkan dan bra aku dilucutkan kancingnya..tangannya cukup ganas mengerjakan puting tetekku yang tak timbul itu sedangkan tetekku sangat besar.. Seketika kepalanya turun ke tetekku dan sebelah tanganya melurutkan jeansku yg telah dibuka kancing dan zipnya..dalam keadaan berdiri itu mulut dan lidahnya kuat menjilat puting dan mengemam tetek benggaliku..sebelah tangannya meramas2 punggungku dan sebelah lagi meramas tundun pukiku yang tembam..aku perasan kadang2 dia menarik2 bulu pukiku sampai tercabut..sakit tapi sedap..kemudian kepalanya turun lagi ke bawah..dari perut..pusat terus ke muka pukiku..diangkatnya sebelah kakiku dan diletakkan di atas bahunya..tanganku dengan kuat mencekak kepala dan rambutnya supaya tidak jatuh..di tariknya mulutnya dari pukiku dan dengan tangan sebelah lagi dia menepuk2 muka pukiku dengan cukup kuat..berkali2 dibuat begitu..aku kian stim..dah 2 kali aku klimaks..kemudia lidahnya mula menjilat2 lurah pukiku yang berlenja2 dgn airmaniku.. sesekali dia menggigit bibir pukiku dan biji kelentitku teruk di sedutnya sehingga tergedik2 badanku menahan nikmat..sebelah tangannya terus mencekak dan meramas isi punggungku yang berisi padat..tiba2 2 batang jarinya menerobos lubang juborku sambil mulut dan lidahnya terus mengerjakan lubang puki dan biji kelentitku semahunya..aku seperti tidak berjejak di bumi lagi..aku mengerang sekuat2nya..ketika aku klimaks kali keempat..dia bangun setelah lebih dari setengah jam aku dikerjakannya..jarinya yang menjolok lubang juborku disuapkannya ke dalam mulutku..aku terus menghisap dan menjilat sehingga kepangkal jarinya.. kemudian dia membawa aku ke katil..aku dibaringkan dengan kepalaku terjuntai ke bawah..dia membuka jeansnya dan terus menyuapkan kedalam mulutku..penuh memenuhi ruang mulutku..aku terpaksa menelan segala air yang keluar kerana kepalaku dalam keadaan sedemikian.. kadang2 rasa seperti nak termuntah..butohnya memang cukup besar dan panjang..dan kerasnya memang susah nak citer.. setelah lama dia merojoh mulutku..dia bangun dan naik ke atas katil..disangkutnya kakiku kebahunya..pahaku agak terkangkang..dia terus je meletakkan kepala butohnya dan menggesel2kan ke biji kelentitku..dan dengan tekanan yg mantap butohnya dah menerobos ke dalam lubang puki benggaliku..dibiarnya sekejap sambil dia menyuapkan jari2nya ke dalam mulutku dalam keadaan kepala terjuntai ke bawah katil..bila dia mula menghenjut butohnya aku menjerit semahunya..sedap dan sakit bersilih ganti..aku sangat senak..memang aku tak ada dara tapi butoh2 sebelum ini semuanya kecil2 jer..yang ini memang hebat betul..dia cukup ganas menutoh pukiku..sesekali dia menampar pipiku dengan kuat..rambut aku direntap2nya..aku tak tahu entah berapa kali aku klimaks..pukiku rasa macam nak koyak tapi sedap dan nikmat sangat..tetek aku ditepuk2 dengan ganas sekali dan puting aku direntap2 dengan rakus..aku menjerit. Dia kemudian cabutkan batang butohnya..ditariknya aku turun terus dari atas katil..aku melutut ketika dia menyumbatkan butohnya ke dalam mulutku..berlenja2 air likat keluar dari mulutku..sesekali dia menekan untuk masukkan semua butohnya ke dalam mulutku hingga aku tidak dapat bernafas..merah mataku manahan nafas..kemudian dia cabutkan butohnya dengan cepat dan dengan cepat juga dia tunduk meromen bibirku..menyebabkan aku terpaksa menahan lagi nafas dan bila dia lekangkan bibirnya..aku terpaksa menelan semua air di dalam mulutku untuk mengambil nafas..aku sangat menikmati permainannya ini..hebat duda ini..aku yang masih muda ini lemas dan lemah diperlakukannya.. Dia kemudian membawa aku rapat ke dinding..tanganku menahan dinding.. aku dalam keadaan separuh membongkok..kakiku terkangkang sedikit..teteku tergantung..berayun2..dia terus menyebakkan isi punggungku..butohnya yang besar panjang dan keras itu merodok dgn ganas lubang puki dari belakang..teruk aku ditutoh dari belakang..mengerang dan menjerit sajalah aku sepanjang masa itu..tangannya pula kuat mencekak dan meramas sambil merentap2 tetekku..semakin lama kepalaku semakin ke bawah dan akhirnya kepalaku dah rapat ke lantai sedangkan aku masih berdiri..belakangku rapat ke dinding..makin kuat dia menutoh aku sambil 4 batang jarinya merodok lubang juborku..nikmatnya aaahhhh ooohhhh abaaaaannngggg sedappppp..aku mengerang tanpa henti..hampir setengah jam begitu..aku ditariknya dan ditiarapkan ke katil dengan kakiku masih dilantai..kedua2 tangannya menyoyak isi juborku..dia meludah beberapa kali ke lubang juborku..dan.. seperti yg aku agakkan..butohnya terus dibenamkan rapat ke pangkal ke dalam lubang juborku.. aaahhhhhhhhh aaabaaaaaagg seeedaaaaapnyaaa.. aku mengerang makin kuat.. dia terus saja membalun juborku tanpa belas kasihan..sesekali pipiku ditamparnya beberapa kali dengan kuat..rambutku direntap2 dengan kuat..makin aku sakit makin aku stim dan nikmat yang tertinggi.. Ketika aku dah longlai dan lembek tidak bermaya..dia cabutkan batang butohnya dan aku ditelentangkan..dia suapkan lagi butohnya ke dalam mulutku.. Kemudian dia mencekak kuat pipiki sehingga mulutku ternganga..dan airmaninya memancut2 beberapa kali ke dalam mulut kecilku..aaahhhhh..sedap dan nikmat sekali menelan airmaninya..aku jilat batang butohnya sehingga bersih..tapi aku nampak batang butohnya masih keras menegang seperti tadi..dan selepas dua jam aku dikerjakannya..aku seperti kain buruk..lembek dan tidak mampu bergerak lagi..terus terlelap.. Cuma sampai sekarang ini bemacam2 hardcore sex yg dah aku pelajari daripadanya..tapi aku sangat giankan pengalaman menutoh dengan india dewasa seramai tiga orang serentak..kalo ada india tiga orang..sila hubungi aku di kosongsatusembilan limadualimaempattujuhlapansembilan...asal korang sediakan tempat yang sesuai dan sediakan aku duit tambang..aku tak kisah..janji bermalam sama2..jangan lepaskan peluang ini sesiapa yang berketurunan india.. K lah..aku akan datang lagi dengan Lin Lima seterusnya bagaimana aku ditutuoh dua orang dan empat orang serentak...jumpa lagi..chow

LIN (4 )

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -