Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

cikguku..

Sex = Male
Where it happened = school
Language = bahasa melayu
Refnum = 52894
hari ini hari guru,suma guru n bebas la di sekolah dan bergembira.ak bru teringat nk cte.namaku,amin...ni blaku mse ak fom4 slepas menyambut hari guru di sekolah pada jam 1.30, skola ku ade sorang ckgu,nama dy cikgu faty umo 27..lawa,montok,kecik je,tp tetek besar ko ak cakap,ak teringin nk cube kt dy.slepas pulang kt skolah 2,ak jalan2 r sekitar skolah,pas2 ak lalu depan bengkel KHB,dy ade r time 2.ak buat2 r tgor,dy tgah agkat kotak yg lebih dari tetek dy,haha..ak ringan2kan tganku mnolong dy,mse nk 2 tanganku terkena r tetek dy,dy buat derkk jerr..pas2 lpas ak berpaling nk kuar pintu,kene sekali lagy!,fuh...rupenye tak pkai bra ,terase puting dy.dy mula2 malu,ak minx maaf kt dy,dy ckap tak ape xsgaje kan...ak mula r tanye dy,kenapa cikgu tak pkai bra pegy skolah?? dy jwb,saje suke2 xbley??ak tny lagi,dh 2 ley tak sy rase skali agy ??dy ajak aku masok bengkel balik,ade 'keje' nk suh aku tolong..ak tw ape 'keje' dy. dy pon memberanikan memberi ku memegang teteknya..fuh...mase 2 line clear ko,xde orang,sume da blek..ak ramas sampai dy 'naik'.tibe2 tganku dy mrayap membuka kain nya dan baju kurung nya.ak pun turut berbuat demikian..mula2 kami buat style 69..fuh,!!mmg emmmp[pph!! la aku ckap,cikgu ni kat luar nampak biase je,tapi kuat seks bro..dy kulum btangku smpai ak naik klimaks!!!! ahhh...emmm....pancut lam mulut dy...tapi ku masih menjilat pantat dy yang bersih wangi ari2 je ade... mmg ak da lame x ase cikgu skola ni,bese ckgu same je.. ak suruh dy duduk atas meja cikgu..ku kangkangkan kakinya,ku rodok burit dy dengan perlahannye..ummmmmhh..... lembut bro,dy cme merengek maje tika aku jolok burit dy.."mmmm...mm...min..."aku smakin perlahan dan smakinlaju ku rodok pantatnya.."ah,ah,ah,ah,ah!!"smgatku... dy mengerang shngga tergkat punggung ..."arrrhhhh..min sayng awakkk.... laju lagu min,cikgu dah xtahan dah!!!" ummmmmmhhhhhhhhhhhhh!!!kami same2 klimaks,ak kuarkan batangku yang merah dengan maniku yang panas.dy menjilat maniku di batang sehingga rakus,ku kegelian ummmhh.. mmg best cikgu..strusnya,ak meletakkan batangku di celah lurah teteknya yang bersaiz 36C...aku hayunkan batangku dengan perlahan dan menjadi laju...mmmm.....mm.... dy merengek manje shingga ku terangsanag dan memancutkan maniku dalam mulunta yang berbibir tipis.."ummmm.mm.mmmahhh.."jilatnya dengan habis... ak terus ke tetek dy menghisap gunung dy pula..puting memg pejal dan keras,mmg dy terangsang gler...uhhhhh.."sedapnye min,cikgu rugi lau tak buat dengan awk syg.." ku masih mengulum puting dy dengan rakus,skali lagi,ak merebahkan dy di atas lantai,dan kukangkangkan kaki dy seluas2nya.. ku jolok burit dy yang mengembang,ku terus menikmati ayunan punggung,ku ramas tetek dy,ku lajukan kayuhanku melayari dara yang telah ku pecahkan skejap td.. "ahhhh,ahhhhh,ahh..min..laju lagi cikgu nk dgn kamu,min laju2syg.."ku melajukan batangku kuar masuk kuar masuk ek buritnya... sampai ak memancutkan maniku kedalam buritnya sperti disedut batangku.mmg puas... kami terlentang mmegang kemaluan dy dan dy mmgang btgku.. kami sgt puas.. dy ckp "terima kasih da puaskan cikgu dan mengajar cikgu seks ni" ak jwb"biasa cikgu,untuk awk syg,tapi ckgu ta marah??" dy jwab"x r,mne ade marah,cikgu bagi kan,ckgu xpnah rase tw,sbelum ni ckgu mlancap tgk vcd blue je.." ak jwb"ni adiah hari guru saya cikgu,mmg best" selpas itu,kami memakai pkaian kembali dan pulang ke rumah..dy menghantar ku pulang jam mnmunjukkan pkol 5 ptg. dy mnjemputku ke rumahnya pada hari cuti esk.. begitulah kisah aku dan cikgu ku,faty...itu adiah sy cikgu.. bye!!ak nk mandi wajib!!!

cikguku..

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -