Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

Noor

Sex = Male
Where it happened = neighbour house
Language = malay
Refnum = 52827
Aku ada sorang jiran nama Noor (bukan nama sebenar)berasal dr pantai timur.Noor dah berkahwin dan mempunyai sorang anak.orangnya takde la tinggi mana tp dia punya body buat aku stim.sebenarnya semenjak dia menjadi jiran aku,aku teringin nak merasa tubuh dia yang montok tu.kadang-kadang sampai tak boleh tidur bila asyik teringatkan body dia.jadi aku cuba nak mendekatinya dan cuba nak pasang perangkap mana lah tau sati hari mengena.setelah beberapa lama dia menjadi jiran aku pada satu malam minggu aku baru balik dari kerja lebih kurang pukul 2 pagi.aku tengok lampu rumahnya masih belum ditutup.apabila sampai didepan rumah rupa-rupanya dia sedang mengemas rumah.memang dia ni suka mengemas rumah lewat malam.selalunya malam minggu sebab keesokan harinya dia tak kerja.malam tu dia hanya pakai singlet dengan seluar pendek ketat je.rasa-rasa aku dia ni tak pakai coli sebab aku boleh nampak puting tetek dia macam timbul.tapi aku tak pasti la betul ke tidak.jadi aku pun cuba pasang umpan.aku bertanyakan suaminya mana? dan dia bagitau suaminya takde pergi kerja.aku tanya lagi tak takut ke tengah-tengah malam ni dok mengemas sorang-sorang pintu pulak tak berkunci dan dibiarkan terbuka.dia bagitau aku memang dia takut tapi nak buat macamane kalau dia nak berkemas waktu siang nanti anak dia plak kacau dah tak boleh nak buat kerja.dah borak punya borak dia minta tolong aku angkat satu barang tu masuk ke dalam rumah dia berat sangat katanya.jadi aku pun angkatlah barang tu.dalam kepala otak aku ni pikir umpan aku dah mengena.bila saja sampai kat dalam aku tengok dia dah tutup pintu dan kunci.aku buat tak kisah lagi.dah lepas tolong dia aku pun saje la tanya dia upahnya mana? dia cakap nak upah apa? aku cakap apa-apa la yang difikirkan patut.dia tanya aku nak minum ke? dalam kepala aku dah dok pikir dah dia ni nak kena ni...aku pun jawab boleh juga.dia tanya lagi nak minum apa? perghh...siap la kau malam ni akan aku hentam burit kau cukup-cukup malam ni.dengan selamba aku jawab susu fresh.aku tengok dia macam terkejut merah padam muka dia dan dah tak berkata apa lagi.masa dia lalu sebelah aku nak ke dapur aku cuba pegang tangan dia.mulanya dia cuba menolak.aku lepaskan tangan dia.aku pikir tak pe mula-mula jangan paksa.kejap lagi dia mesti serah segala-galanya kat aku.masa dia kat dapur tengah buat air aku pun pergi ke belakang dia dengan perlahan-lahan.aku pegang pinggag dia dan mula mencium leher dia.mula-mula tu dia cakap jangan tapi takde pulak nak menolak ataupun cuba menepis tangan aku dari pinggang dia sebaliknya dia terus je buat air.aku terus jugak cium leher dia sambil tangan aku meramas-ramas tetek dia yang bersaiz sederhana besar tu.fuhhh...memenag betul dia tak pakai coli.mulut dia tak henti-henti cakap jangan.aku dah tak peduli aku dah naik stim dah.bila dah lama aku buat macam tu kat dia aku tengok nafas dia dah turun naik tak menentu.aku tahu dia dah mula stim.tiba-tiba dia pun pusing kat aku dan terus peluk aku.aku pun apa lagi peluang yang ada takkan aku persia-siakan.terus aku cium mulut dia.wah ada respon.kami berdua kulum mengulum lidah lebih kurang 15minit sambil tangan aku sebelah kanan meramas tetek dia dan tangan kiri mengusap-usap puki dia.aku masukkan tangan aku kat dalam seluar dia memang sah dia ni tak pakai seluar dalam.aku dapat rasakan bulu-bulu dia yang halus dan sejemput tu.dan apabila sampai je kat celah kangkang dia aku dapat rasakan ada cecair yang melekit-lekit.rupa-rupanya dia dah basah.pastu dia bisik kat telinga aku ajak aku masuk dalam bilik.tapi sebelum masuk aku nak uji dia dulu aku tanya dia nanti kalau suami Noor balik nanti macamana? dia cakap jangan risau suami dia abis keja jam 9pg.jadi aku tanya lagi anak dia macamana nanti dia tengok orang lain yang kat sebelah mak dia bukan abah dia.dia bagitahu anak dia tidur di bilik lain.hehehe...apa lagi pucuk dicita ulam mendatang la....aku terus ikut dia masuk dalam bilik.sampai dalam bilik aku pun buka baju dengan seluar dia satu persatu.bila saja dia dah telanjang bulat aku tolak dia naik atas katil pastu terus aku sembam muka aku kat puki dia.aku jilat-jilat biji kelentit dia.dia mengerang ah uh ah.bila aku tengok dia dah macam tu lagi la aku hisap-hisap dan jilat-jilat biji dia yang dah tersembul keluar tu.lepas tu aku bangun aku cakap dengan dia aku nak dia kulum aku punya dia cakap ok.kami buat posisi 69.lebih kurang dalam 10 minit aku jilat puki dia,dia pun dah macam orang hilang akal.kejap ditekannya kepala aku ke puki dia kejap dia ramas-ramas rambut aku.last-last dikepitnya kepala aku dengan kaki dia sambil berkata "I dah nak sampai jolok sikit dengan jari U".aku pun terus le masukkan jari aku dalam puki dia dan tak lama lepas tu dia menjerit manja sambil terus hisap batang aku dengan kuat sampai aku rasa macam nak tercabut batang aku tapi sedap.dia memang pandai hisap batang.pastu dia cakap kat aku "masuk cepat sayang I dah tak tahan".aku pun apa lagi dia sendiri suruh aku masuk.hehehe...perlahan-lahan aku bukakan kaki dia biar terkangkang.pastu dia cakap "slow-slow biar kita sama-sama merasa nikmatnya".aku pun dengan penuh kasih sayang memasukkan batang aku ke dalam puki Noor yang dah lama ku idamkan tu.sediki demi sedikit batang aku menerjah masuk kedalam puki dia sambil aku tengok muka dia dah berkerut-kerut tak tahu lah kenapa.tapi aku rasa masih ketat puki dia ni.setelah habis seluruh batang aku ni ditelan oleh puki si Noor ni aku pun memulakan adegan sorong tarik batang aku ni.kami bertukar dari satu posisi ke satu posisi.dia dah tiga kali klimaks.aku masih lagi nak balun sepuas-puasnya.macam-macam bunyi yang keluar masa tu au uh auh...oh yes..mmmm sedapnya sayang...cup cap cup cap...plop plop plop...pas tu dia cakap kat aku "sayang sedaap sayang...jolok kuat lagi sayang I dah nak pancut dah ni".aku pun cakap "ok sayang kita pancut sama-sama ye"."ok sayang" katanya.selang beberapa minit dia peluk aku sekuat hati dan kaki dia mengepit pinggang aku.aku rasa makin sedap dan aku terus menekan sedalam-dalamnya batang aku kedalam puki dia.dan akhirnya arghhhh...uh uh...ummmm...kami sama-sama pancut.kami sama-sama berpelukan dengan nafas yang masih kencang seperti orang baru lepas berlari 1000 meter.aku terus mencium pipinya sebagai tanda ucapan terima kasih kerana sudi melayan nafsu aku.aku berbisik padanya mengatakan yang dia cukup hebat.aku memang puas malam ni.dia pun memuji aku kerana berjaya membuatkan dia betul-betul puas hanya dengan satu game saja.setelah nafas kami reda aku pun mencabut batang aku dari puki dia aku tengok air mani aku bercampur dengan air mani dia bertakung sampai meleleh keluar dari lubang puki dia.habis basah katilnya terkena campuran air nikmat kami berdua.setelah aku basuh batang aku dan mengenakan kembali pakaian aku aku meminta izin untuk pulang lagi pun jam sudah menunjukkan pukul 5 pagi.kami pun bercium mulut sekali lagi dan dia bagitahu aku dia nak lagi jika ada kesempatan.sampai sekarang kami masih bersama jika aku tak kerja dan suaminya tiada di rumah tidak kira siang atau malam asalkan line clear.

Noor

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -