2130 Views |  Like

Hasleen

Age when it happend: 5
Where it happened: kampung
Langauge: malay
Sex: Male
Rating: 10
Category: Straight

Hasleen 1

Dikesempatan ini aku ingin menceritakan semua pengalaman sex aku dari firs ttime hinggalah sekarang dalam beberapa kisah kerana kisah ini adalah kisah yang terjadi sepanjang hidup aku.

Semua bermula apabila kau dihantar kekampung nenek aku kerana kehidupan kami agak susah kerana mak ayah aku membuka hutan untuk didadikan kebun. aku dihantar tinggal bersama nenekku dengan sepupu yang sedia ada dirumah itu.

Antara kawan aku yang awal dikampung itu addalah Alun. Hanya dia yang selalu bermain dgn aku kerana kawan2 lain lebih besar dari kami. Kami suska bermain pondok2 dalam kebun kelapa milik atuk aku. selalunya kami akan membina pondok menggunakan pelepah kelapa dicelah2 banir pokok duku. banyak pokok duku dirumah nenek aku tu. Alun mempunyai satu perangai pelik iaitu suka memegang konek aku bila tak ada org. dia akan menyeluk kedalam seluar aku untuk memegang konek aku dan bermain sampai batang aku tu keras. Dia melakukan nya sehingga satu hari dia membuka seluarnya dan meletakkan batang aku dicipapnya yang comel tu. kami belum tau apa2 dan aku tak semula nak buat apa kerana kecik lagi. Sekadar letak2 dan memang sedap sangat kami rasa.Kami berbuat begitu sehinggalah pada satu hari kami ditangkap oleh nenek aku lalu dibelasah teruk kerana perbuatan itu. lalu aku dihantar semula kerumah mak ayah aku kerana nenek dah tak tahan nak menjaga aku.

Aku akan menceritakan pengalaman lepas balik kekampung dalam Hasleen 2.

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience