12382 Views |  2

black

Age when it happend: 21
Where it happened: school toilet
Langauge: malay
Sex: Male
Rating: 8
Category: Straight

aku mula bekerja sebagai guard sekolah asrama perempuan semasa umurku 21 tahun. selain guard, aku juga di tugaskan mencuci tandas dan menjaga persekitaran sekolah.

semasa aku baru kerja di sini dahulu, aku dapat melihat semua pelajar di sini cantik2. x ada pula yang gemuk. ini kerana selain bersukan, sekolah ini menyediakan gym kecil untuk pelajar bersenam di waktu lapang.

Dalam tandas yang aku cuci, aku paling gemar berada di dalam tandas asrama di blod D. ini kerana belum sahaja aku masuk pasti aku sudah terbau aroma air kencing dan tahi yg x di cuci dengan betul. walaupun selepas di cuci baunya hilang, tp setiap malam bau itu pasti akan ada.

sebelum mencuci, aku akan melihat dahulu mangkuk tandas. ternyata kesan2 tahi yg x di jirus dengan betul masih melekat dan basah di mangkuk tandas. bau tahi yang bercampur membuatkan aku semakin seronok berada dalam tandas pelajar perempuan.

sesekali aku terasa hendak juga merasa sisa2 tahi yang melekat di mangkuk tandas. tapi kadang2 aku terasa geli hendak menyentuh. satu hari aku tabahkan hati dan meyentuh tahi di mangkuk tandas. aku cium baunya mmg sangat enak. aku cuba masukkan jariku yang ada tahi tu. terketar2 tangan ku. aku masukkan sambil menutup mata dan teragak2 apa rasa yg bakal aku alami. aku xperasan yg aku sedang menyonyot jariku kerana rasa tahi itu xlah teruk, bahkan aku rasa sedap dan konekku semakin mengeras.

hari esoknya, aku x membawa berus dan hanya membawa kain. aku bertekad utk mencuci mangkuk tandas itu dengan mulut sahaja. seperti hari2 biasa, sisa2 tahi pasti ada. aku berkhayal semasa melutut dan menjilat mangkuk2 tandas di sekolah itu.

air dari lubang tandas juga aku minum. setiap mangkuk tandas pasti akan aku minum airnya. terasa nikmat sekali bila air itu lalu di tekakku.

satu hari, sedang aku asyik menjilat mangkuk tandas, tanpa di sedari. pelajar tingkatan 4 asrama perempuan itu,lili, tergamam melihat aku sedang menjilat mangkuk tandas. “abg buat apa ni”, katanya. aku terkejut dan agak takut dan malu sekiranya cerita ini tersebar di sekolah dan pengetua. “abg cuci tandas, arini berus ilang, demi tugas abg bersihkan dengan mulut la.hehe”. “abg tadi saya yang guna tandas tu, abg x geli ke?, saya x tau kenapa ari ni boleh cirit birit sakit perut, abg boleh bg saya guna tandas kejap x abg?”. “aku pun berkata, gunala”. tapi lily meminta aku menemankan dia di dalam. aku melutut di depan dia sedangkan dia mencangkung dan mengeluarkan tahi dan kami berbual2 sambil mengenali diri masing2. aku lihat tahi dia di mangkuk tandas, membuatkan aku terasa ghairah di tambah dengan baunya yang menggiurkan. lili sudah selesai, tiba2 telefon bimbit dia berdering, “abg tolong cucikan bontot saya jap abg, ada orang call,nnt lama2 kering plak. tolong ye abg.” aku mencalit tahi yang ada bi bontotnya tanpa menggunakan air dan terus aku masukkan ke mulut aku. terasa sedap sekali, tiba2 aku tersentak bila lili berkata, “abg, kenapa abg makan, lili suruh cuci la abg.” aku pon berkata, xpela abg makan je. lagipun sedap” lili berkata”emm, kalau abg selesa xpela, abg mamam la lili punya tahi tu.hihi,sembil tergelak kecil”. malam itu, aku tidur kekenyangan di tandas setelah hampir 12 kali aku makan tahi lili yang cirit birit.

pagi itu aku betul2 ceria kerana hari sabtu dan sekolah tidak sibuk seperti biasa.ramai yang balik ke kampung, ada juga ambil peluang ke bandar utk bersiar2 dan beli peralatan utk belajar. tiba2 lili datang ke pondok pengawal. abg, terima kasih pasal malam tadi ea, susahkan abg je. abg macam mana? ok x? katanya. aku pon menjawab, ok je ceria sikit dari hari biasa. dia tergelak kecil. aku mempelawa dia masuk ke pondok kerana di luar cuaca agak panas tengahari itu.

kami berbual2 mesra mengenali diri masing2. aku lihat dia sangat comel dan manja, pipinya kemerahan kerana kulitnya yg putih dibakar cahaya mentari. aku bertanya sama ada dia mempuanyai kekasih atau tidak, tp dia memberitahuku yg dia x ada kekasih kerana di sekolah ini, semuanya perempuan,sambil tertawa kecil. aku sangat suka melihat dia tertawa bila lesung pipitnya nampak jelas, bibirnya yg merah cair tersenyum. sangat menawan. aku rasa sangat sayang padanya seperti sudah kenal lama. lalu aku menawarkan diri utk menjadi teman lelakinya, “boleh x abg jadi teman lelaki adik,tp abg ni xensem, rasa macam xsepadan plak ngan adik”, kataku merendah diri.namun balasnya,”pasal hensem ke x itu tolak tepi, bagi adik masa untuk fikirkanya ye abg”. lalu meminta diri balik ke dormnya.

3 hari berlalu, namun tiada balasan dari lili. setelah aku selesai memeriksa kawasan sekolah, aku kembali ke pondok pengawal. aku terlihat sepucuk surat yang sampulnya berwarna merah jambu. lili memberitahu yang dia sudi menjadi kekasihku jika aku berhenti menjilat mangkuk tandas. dia memberi nombor telefon dan meminta aku memberi jawapan melalui sms. aku sanggup meninggalkan tabiat itu demi dia. dalam sms yang aku terima, dia mengajak aku keluar malam ini ke bandar.

setelah aku bersiap2 dan menunggunya dia pondok pengawal, lili datang dan aku membawanya keluar. semasa bersiar2, dia bertanya, “abg, masa lili cirit birit ari tu, abg mamam lili punya tahi tu rasa apa?” lalu aku membalas, “rasa sedap la sayang, sambil mengusik pipinya.” lalu katanya, “kalau abg nak lagi, lili boleh bagi, tapi abg jangan jilat mangkuk tandas lagi, kan ramai perempuan berak. kalau abg sayangkan lili, abg mamam lili punya je ok?” aku terasa gembira kerana kalau aku menjilat mangkuk tandas, hanya dapat merasa sikit je, tp kalau dia berak terus ke mulut aku, mesti la banyak.

sejak hari itu, aku dan lili semakin rapat, setiap malam pasti dia akan berak utk aku, aku pula pasti makan tanpa tinggalkan sedikit sisa pon. selepas makan tahinya , aku jilat bontotnya kemudian menccucinya, bila dia siap berpakaian, aku mencuci mulut dan memakan chewing gum utk menghilangkan bau. kami berpelukan dan masing2 melafazkan “i love you”.

lili pernah bertanya sama ada aku mahu melakukan sex dengan dia atau pun tidak, tetapi, aku seorang lelaki. aku xakan pecahkan daranya tanpa berkahwin. dia yg mendengar pengakuan aku memeluk dan mencium aku. “buat masa ni, abg puaskan sayang guna lidah ye. da kawin nanti, kita main puas2. kita simpan dendam utk buat sex ni lama2 skit. malam petama kita jagan tido. dia tertawa dan mengatakan aku ni nakal. aku memeluknya dengan erat.

selain tahi mentah, aku juga ada mencuba masakan yang dia sendiri fikir untuk aku, pernah dia masak sup ayam di campurkan dengan tahi dia. tahinya terapung2 di atas kuah sup itu. aku makan semuanya hingga habis. pandai dia masak dan melayan aku.

selepas 2 tahun, aku menyambung pelajaran ke universiti dan dia mengambil diploma di universiti yang sama dengan aku. sehingga sekarang, sudah 3 tahun berkahwin dan 2 tahun bercinta dengannya, setiap hari aku makan tahi dia. aku rasa sangat bahagia di sampingnya. dan dia xpenah sekali tinggalkan aku bila pergi ke tandas. setiap tahinya xpernah masuk ke lubang tandas. semua di dalam perut aku. sekian.

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience