SexEd Video Series: Hot girls giving advice for how to get laid. Click here to watch now.
Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

Ingat satu , tapi dua :O

Sex = Male
Where it happened = Malaysia
Language = melayu singkat
Refnum = 51127
Ok,name aku hakim . aku nih memang kuat melancap.memang aku suke lancap nih.puas... Nak dpendekkan cerita. aku ade sorang cousin nih.name die sofea.die nih memang cun.badan mantop.tetek gebu. memang sedap kalau aku dapat cipap dier. Satu hari tu.mak ngan ayah dia tinggalkan dia dekat rumah aku. sebab diorang ader kenduri . masa tu die pakai baju ketat abis.nampak puting die . mase tuh .nak layan adek yang lebih kecil.kitorang main nyorok nyorok. kebetulan aku ngan si sofea tu bersorok dalam satu bilik. aku pun tak tahan gile dah ni. aku terus raba dia punye tetek yang gebu tu . die pertama terkejut dngan tindakan aku.tapi dia membiarkan sahaja aku merabanya. "aik , tak marah ke ? "aku bertanya kepade nye . "alah , buat aper ? kalau biarkan sofea pon dpt rase " katenye . nafsu aku semakin kuat . aku baringkannya di atas katil . bajunya aku buka . branya aku tanggalkan . terserlah lah teteknya yang kemerahan . aku mengisap dan menggetelkan puting nye . die pun mengerang kesedapan . "MMMMPHHH...AHHH." Dier mengerang. aku kemudiannya, menanggalkan seluar dan panties nye . cipapnye aku isap dan jilat . sedap sangat sampai terangkat angkat bontot die. kemudian,aku membuka seluar aku dan sofea terus kulom kote aku yang mencanak seperti hendak patah tu.die jilat dan isap semahunya . selepas mengulom kan kote ku . sofea terus duduk di atasku . aku memasukkan batang ku kedalamnye , dan ku hayun laju laju . die menangis kesedapan disebabkan kote ku yang besar . ................................................... Kemudian , ibu saudara ku yang masih bujang . mempunyai badan yang mantop.kecil molek . memasuki bilik itu.die terkejut melihat aku membuat projek dengan sofea . lalu die mengugut ku . "hakim,maksu nak main ngan hakim jugak. kalau tak, maksu bagitau ayah hakim . " kate ibu saudara ku . ruperupenye maksu aku nih lebih mantop dari sofea . aku membuka bajunye dan menanggalkan semua pakaian dalamnye . tetek nye aku isap . cipap nye aku jolok sehingga die klimaks 4 kali . apabila aku sudah hendak memancutkan air ku . "jangan pancut di dalam hakim , "katenye aku tak peduli . aku pancut di dalam cipapnye . aku kepenatan . aku terus tidur di bilik itu bersama maksu ku . JADI ,begitulah cerite sex ku .

Ingat satu , tapi dua :O

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -