SexEd Video Series: Hot girls giving advice for how to get laid. Click here to watch now.
Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

emak kawan

Sex = Male
Where it happened = right time at the right place
Language = melayu asli
Refnum = 50643
ceritanya bermula start aku form 5.aku ada sorang membe nama dia syed,aku ni kira rapat dgn syed dan family dia..mak dia pun baik dgn aku..mak syed nie kira lawa la..mantap..dipendek crita,pada satu hari syed mintak tolong aku pi umah dia untuk bawak mak dgn adik dia pi klinik,sbb adik dia demam..ayah keja,dia plak tgh bercuti dgn bini dia oversea,honeymoon la katakan...tak pa crita dia kita tolak tepi...aku pun umah dia..sampai depan umah mak dgn adik tgh tgg...kami pun terus pi klinik,masa on da way balik kt dlm keta aku bwk mak dgn adik singgah makan,masa turun keta aku tak sengaja pegang tangan mak dan pimpin mak smp kt kdai makan,lepas makan kami balik...aku igt nk balik terus tp mak ajak tidoq kt umah sbb tak sapa nak jaga mak dgn adik,ayah plak balik keja esok pagi sbb bt overtime kt kilang...malm tu aku pun tido kt umah syed,diorang ni mcm kampung sket...mak dah biasa malam2 berkemban ja sbb panas...aku dah biasa tgk mak syed berkemban...tapi malam tu aku rasa lain macam sket,sejak terpegang tangan mak masa kt kedai makan td...mak dtg kt ruang tamu berkemban dan bersembang2 dgn aku...aku tgk tetek mak disebalik kain batik dan tanpa bra bergoyang2...anu aku menjadi tegang,aku tak tau mak nampak tidak...aku cakap dkt mak nak mandi,mak ambilkan taula dan kain pelikat ayah bg kat aku..."pi la mandi tp bilik air tu tk dak pintu,ada kain basahan kt tepi tu pakailah"kata mak...aku buka baju dan seluar dihadapn pintu tandas dgn selamber aku bogel mandi,mak tgk tapi die tak kisah..aku mandi anu aku terus tegang teringatkan yg sedang berkemban...mak perasan anu aku tegang...lepas mandi aku pakai kain pelikat ayah dan kembali kat ruang tamu lepak dgn mak...mak tanya kenapa tu dok keras ja...mak perasan,aku jadi malu...dah tyak bleh nk cover dh...mak nak tengok dia kata nak malu apa,bkn ada sapa pun...mak selak kain pelekat,aku jadi tak menentu...mak kata besaq anak mak punya ni,ayah pun tak besaq sgt...mak pegang dan dia lancapkan aku...sedap...aku pun kata bleh dak nak pegang tetek mak...mak pun buka kain nya dan bogel dihadapan aku...tangan mak terus melancapkan kote aku...tetek mak aku ramas2,mak semakin sedap dan merenget....kemudian mak isap kote aku...ahhh,ahhhh...aku tak tahan...mak baring dan menyuruh aku memasukkan anu aku kedalam pepetnya yang tembam...aku masuk dan terus dayung...mak semakin ghairah,tetek mak beralun2 megikut rentak dayungan...kami bertukar posisi aku dibawah dan emak pulak yang meghenjut,kesedapan yang teramat aku rasakan...ahhh,ahhh,ahh...mak menyurh aku pancut didalam pepek...aku tak tahan dan terus memancutkan air mani aku kt dalam pepek mak...kami tertidor boge berdua,pagi itu sebelum aku balik aku dikejutkan mak dgn mak mengulum dan menghisap kote aku pada pagi itu..aku pancut pada muka emak,nikmat dan layanan yang aku rasakan dari emak syed memang tiada tandingan dgn awek aku sekarang...lepas peristiwa itu,aku slalu datang umah utk nersama mak....mak kamu mmg hebat...

emak kawan

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -