Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

Sek Ganas

Sex = Male
Where it happened = Rumah Dia
Language = Malay
Refnum = 50142
Aku ni mmg kuat sek. Tiap hari aku akan tgk lelaman lucah dan rancap. Dulu aku ada kenal ni gal nama Juli. Dia ni ada rumah sendiri kerana mak bapak dia balik kampung. Juli ni tak lah lawa sgt tapi badan dia okok lah. Janji konek aku dapat pancut air mani ok lah. Ada 1 hari tu aku ni dah gian sgt nak main, jadi aku pun call Juli tanya apa dia tgh bikin. Dia kata takde apa2 dan ajak aku dtg tgk dvd kat rumah dia. Bila aje aku dtg rumah dia, Juli pakai sluar pendek yang ketat. Nafsu aku pun dah naik walaupun muka Juli ni berjerawat tapi setelah tgk bontot dia dan "SHAPE" pepek dia dari seluar pendek tu buat aku horny. Juli pun kasi aku masuk lalu aku tutup pintu. Bila Juli pusing aku terus pegang dia dgn kuat dan cium lehernye. Juli meronta aku tak perduli lalu aku tarik seluarnye ke bawah dan aku dpt nampak dia tak memakai panties. Aku peluk Juli dan tangan aku yg 1 korek pepek dia dgn ganas, Juli dah menangis tapi aku masih buatnye dgn ganas. Aku bisik diitelinga Juli. "Aku nak main kau sampai kau dia." Dia suruh aku henti. Aku tak kisah lalu aku koyakkan bajunye. Aku bogelkan dia dan jilat lubang burit nye sambil korek pepeknye dgn tangan aku yg satu. Dia meronta aku tak kisah aku buat lagi ganas. Aku ternampak panties yg terpakai dia atas mesin cucinye dan aku ambil lalu sumbat dalam mulut Juli. Dia mcm ketakutan dan diamkan diri lalu aku pun masuk batang aku yang dah keras ke dlm pepeknye yg dah basah. Dia meronta aku pun henjut dgn lagi kuat. Aku alih dia ke doggy position dan henjut dia dgn kuat. Dia dah lemah aku pun pakai tangan aku yg satu untuk korek buritnye sambil henjut pepek dia dgn kuat. Setelah 5mins aku rasa mcm nak terpancut lalu aku tolak dia ke bawah dan tarik panties dlm mulutnye kluar. Aku sumbat konek aku dan pancut semua air mani aku ke dlm mulutnye. Dia nampak mcm nak termuntah tapi aku fuck pula mulutnye. Selepas aku puas aku stop dan peluk dia. Aku minta maaf dan dia marah aku. Tapi dia kata itulah sek yg tak akan dia lupakan. Sekarang bila aku nak sek aku selalu jumpa dia. Emailah aku kalau korang nak bilang cerita atau tukar pics sek korang. Byebye

Sek Ganas

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -