SexEd Video Series: Hot girls giving advice for how to get laid. Click here to watch now.
Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

amin

Sex = Male
Where it happened = kuala lumpur
Language = bahasa melayu
Refnum = 49958
Nor pembantu rumah. Pembantu rumah baru ku memang muda lagi sekitar umur 24 tahun.Isteri ku yang cari.cantik sederhana.body cute.tinggi cukup.mcm isteri aku.buah dada yang menarik.punggungn yang mengancam. sedap mata memandang. pada mulanya mcm biasa.tak ada apa2 berlaku.hampir 3 bulan ianya bermula cara tak sengaja.rumah memang bersih sejak nor jadi pembantu.isteri aku nampak puas hati.dah mula pecaya sungguh.aku pun tak terlintas nak buat apa2.maklum anak2 semua ada kira dah besar juga lah. Isteri aku ni memang cukup jaga badan.selalu pergi urut.palinhg tak pun dalam dua mingu sekali urut.kat selayang tempat dia urut.biasanya jika pergi dia akan ajak nor sama.buat teman. aku ni jenis selalu balik lambat,.keluar pagi balik pagi. sejak seminggu dua ni aku dah mula terperasan yang nor selalu renongn aku bila aku tga tngok tv. kebetulan aku memang ada no pon dia.waktu tu jam 10.35 mlm.anak2 dah masuk bilik.tinggal aku isteri dan nor.mata aku terserempak kat dia yang aku dah perasaan yang dia tga tenong aku.dia tgamam.terus masuk bilik. bangg ngantuk la..syg masuk tidur dulu ya..ya la..aku jawab..abang nak kasi abis cerita ni.kebetulan malam tu aku cepat balik.sorang2aku ngadap tv.otak aku tebayang wajah nor.eh..lawa juga ya..baru aku perasaan..aku oun mula buat semakan.dengan baju tidor yang dia pakai buat aku terangsang.ah.. aku cuba usik dia dngan sms...aku pun sms..nor..u ok.ke.nape tengok saya mcm tu.aku send.,aku tngu..tak jwb..mgkin tidor gaknya..lpas 15 mnt dia jwb...nor ok.saja nak tengok.tak boleh ya.. aku balass. boleh tapi cara nor pandang tu mcm ada apaa2 aje...dan mlm tu kami bebalas sms...antara yang menaikan nafsu aku bila dia suka dgn aku.melalui sms nya...nor minta maaf tak niat nak ganggu.jwbnya melalui sms juga...mlm tu dlm bilik aku main dengan isteri aku...benar2 terangsang ..aku membayangkan main dengan nor.suara isteri akuumemang kuat aku enjut betul2..saja memang aku buat dgn harapan nor denga ..kebetulan bilik nor sebelah bilik aku. hampir satu jam aku main dgn isteriaku.mcm2 posisi aku gunakan.banggg sedappnyaaa.bestnyaaa..kuat lagi bangg hentakk kuat bangg.aaaassssttttsssuuttt..isteri aku kesedapann...puasnyaaa banggg mlm nii.selalu abang tak bagi yang mcmm niii..banggg sssssdddapppnyya.aku terus membayangg muka norrr...syang sedappp..ya banggg.batangg abang keerasnyaaa jangan beri kat orang lainn yaaa.yaa sayanggg aku jawab aje..ahahah ahhh uhhh sssttt.bangg sayangdah nak keluarr ...ssssddaaaappppppnyya bangg.besttnyaaa.lagi banggjajgann berhentiiihentak lagii bangg lagii banggg....aku teruss enjutt lagii bunyi air pantan isteri aku makin kuatt.aku pompa konek aku yang dah macam besi keluar masukk.akhirnyaadengan enjuta keluar masuk yang kuat dan enjutan yang semakinmlaju mkami sama sama klimax.sssyanggg auu sedappppnya bangggg banggg banggggggggg ahhhhhhhh. lepas solat subuh isteri aku nak lagii.bangg naak lagii.tapi pelannpelan.nor dah bangun..memang lepas solat subuh nor tak tido lagi...jomm aku pun terus gomollisteri aku.aku bagi maxima kali ni..bedcit2 katil aku,isteri aku dah macam2 suara keluar dari kmulut dia,,dia dah tak pedulii dengan nor yang sedang kat dapurr.stengah jam kami sama sama klimax.aku terus tertidor...bangg sedapnya abang punya mlkm tadi dan pagi ni..Sayang nak pegi urut lah pagi ni...abang rehat lah.sayang pegi dengan anak2.isteri aku tau aku dah tak larat..ok lah.hati2 ya.pukul berapa nak pgi.jamm 9 nanti..jam 11 baru siap.nak minta urut seluruh badan lah....ha ya lah.abng pun jam 11 nak kuar nanti.aku pun terus tidur. aku tesadar yang isteri aku dah nak pegi.aku pura2tidur.dia cium mulut aku..bang sayang pegi dulu dengan anak2 ya. nor kemas rumah ya.saya nak urut.ya lah jwb nor. aku dngar isteri aku pesan pada nor. agak dah 20 menit aku teringat nor.yeyiba batang aku kerass.wahh kacau nii.aku bangun kebilik air basuh muka dan gosok gigi. lpas tu aku tlpon isteriku.dia kata dah nak sampai selayang.jalan jem..mungkin lambat ckit balik nak belikan anak keperluan sekolahh..ok lah..aku jawab. aku keluar bilik.aku tengok nor kat dapurr.masih dengan baju tidornyaa,bedebar debarn jantung aku tetiba .aku kepintu depan nak pastikan pintu dah di kuncii.dari pintu aku nampak belakang norr.punggungnya buat aku takmtahann.konek ekuu mengeras gila,.tak pernah aku rsa sekeras ni..aku dan naik nafsu. aku datanagi nor dari belakangg.terus aku pelok dia dari belakangg.aku pelok dia kemas2..dan aku ciumm leher dia..terus dia cuci tangan dia.dan aku terus ciumm leher diaa.telingaa diaa.palan2 aku pusingkan badan dia aku terus pelukkda terus aku cium pipi dia.dia tak melawann nafas nya mula kuat .aku pegang muka nor denga kedua tangan aku.aku tatap matanya..nampak matanya klayu dan bibirnya terbuka sedikit,,norr...emmm aku renong dan aku cium lembut dahi.aku sedu dngan nafas akuudalamm2.aku cium bibirnyaaa dan aku kucup opelan2.nor mula ada reaksii.dia mula memeluk aku perlahan sambil bibirnya mula ada reaksiiskuy sedut lidah nnya.nor juga mula sedut lidah aku....norrrr...emmmm...maaf norrr,saya tak tahan tengok tubuh nor yang seksi dan mengiurkan ni...emmmm ccuma itu ang terdengar ...habis seluruh muka nor aku ciummm.langsung aku cium leher nya yang bersih dan putihh.halusnya dan wangnya badan nor..dari leher terus aku cium kebawah lagi .kelurah buahbdadanyaa.ku cium kiri kanan teteknya....tegang nyaadan pejallbetull.norr.yaaa...antara dengar dan tak dengarrr suara nor.dengan bersandarkan kicen kabinet aku terus tekan badan aku kat nor.batang aku memang dah cuku keras sangat.masukk bilik jomm.nor mengangguk aje.aku pimpin dia kebilik dia.sampai dalam bilik aku buka butang bah=ju tidor dia..uhh terkejut aku ..indahnya buah dada mina indon ni.pitih pejal montok putih geram aku,terus aku sembamkan muka aku kat lurahnteteknya..ahhhhh nor mendengus..aku terus buka kancing baju dalam nor.puting nya kemerahahnnor...cantiknya badan norrr.untunhgnya sapa jadi suami nor ni...kemudian aku cangkunggsambil aku cium dari teteknya sampailah kepusat..akun terus nak buka seluar dia..jangann. nor takut la.suaranya antar dengar tak dengar aje...nor nak takut apa...tkut la nor tak pernah dan tawk biasa...perutnya putih licin kulitnya halusss.aku terus cium pantatnya yang masih berseluarr.aku cuba lagii.dia masih tak mau..akun bagngun dan aku balun lagimtetek dia dan pelan2 aku baringkan dia.aku tindih dia...uhh sedapnya berpelukanndengan baring.kami bergomolan kejapm aku kat ats.jejap nor kat atas.,kain aku dah terluct dan aku dah bogell.aku tekan2 kat kelengkabng dia.aku kucup nor lagi.tangan kiri ramas dada dia dan tangan kanan raba kelenkanga dia.aaahhhhh angannnn jangann buka tuannn...norr takutt.aku dah tak pedulii.norr tak ada apa nak takut kann.kan kita aje yang tauu.nanti kalau puen tau masti lah norr...sapa nak bgtau.ini rahsia kita berdua...aku terus sondol dan cium leher diaa..ahhhhh nor dah mula tak keruann.tuann janjii tau jangan bgtau puann.nor tak ada sapa2 kat sini....janjiii saya janjii.nor pun janji jgn bgtau puann ya....okk.sssstttt.nape norrr aku tanya...nor takmjawab.badanya dah meliok lintuk kena serangan aku.....aku cuba tarik seluar dia.ahhh nor tak membantahh.akhirnya aku berjya juga.seluarnya dah aku campak..dia tutup pantannya dengan angannya...norr maluuu.norr tak pernahhh.terketar2 suara nya...ohhh cantiknya barang norrr.memang cantik tembam dan nampak bulu penuh nipis kemasss.aku terus ciummsemaaunya.ahhhhh..ahhhhh suara norr dah mula keluarrr.aku jilat dicelah kanan dulu.kemudian sebelah kiri pulakk.norrr saya buka yaaaa.sssstttahhhh.dia tak jawab aku pun pelan2 tarik seluar dlmnya yang nipis cuma bartali.berwarna pink.nor angkat pongongnya ckit untuk mudah seluarnya aku buka.kini terpampanglah lurah yang amat indah dpan mata aku..terpegun aku..lebih kurang isteri aku punyaa.aku rengangkan kaki nor pelan2.mula2 ditahannya...aku terus jilat pehanya yang gebu putih mulus.pehanya padat berisi..pelan2 nor mula membuka kelengkangnya...aku apa lagi aku cium semaunya. aku jilat dari parit atas sampai ke bawah.aku sedut2 kelentitnyaa. aku jilurkan lidah aku kat alur dia.aaahhhhh ahhhh ssssttttmuhhhhh.macam udang kena panas nor mengeliat2.tambah stim.konek aku makin keras sekeras2nya...bila aku sedutt sedutt kelentik nor terangkat2 bontot diaa..makinn cantik pemandangannya..tetiba suara nor makinnm kuat merintih kesedapann...ahhhh sssdappnyaa ...ssssdddappnyaaaaa..rambuta aku ditarik2nya dan ditekan kat pantantyan dsn kakinya menyepit kepala sembil bontotnya terangkat2.akhirnya nor klimax....sssssddddaaapppnyaaa ahhh ahhh sssttttt.nor longlaiiterusss.aku terus merangkak ke badanya.aku peluk kemas dan nor paluk aku kuattsambil cium akuu semaunya..norrr emmmm nor mash kejamm mataa.aku cium dahinyaa.aku cium mata nya..aku cium keningnyaa aku kucupm bibirnyaaa...sayan sayangg norr lahh.nor sayangg saya takk.dira buka matanya layuuu.dia senyummda cium dan pelokk akuu.ya ke sayang nor ni..nor kan cuma pembanrtu rumah...mendengar jawabanya aku terus peluk2nor.ksami bergomol semula.kami saling berciuman disemua tempatt...norr takutt lahh.nanti nor dikecewakannn...aku mula naik keatas badan norr.aku tindih diaa...tangan kanan aku meraba pantat normyang dah mula basah lagi ahhh...aku korek lagii dan aku pegang konek aku yang akat dah keras ke bibir pantat dia.aku buka kelengkang norrr. aku main2kan kan kepala konek aku kat kelentit diaa.sssstttttt ahhhh.jangan masukkan .....ahh ahh ssstt.akum terus gosok2batang kau dari biji kelentit sampai lah kelalur bawahnyaa...air lendir nor dah muoa banyakkk...norr aku bisik kat telinga norrr...yaaaa.saya masukkann yaaa..jgnnnlahhh nantii hilang dara noorr..norrrr memang tak pernah main ke selama ini..takk pernahh.makin ghairah aku dngar diam tak pernah main.maknya aku lah lalaki bertuah nyang ambil daranya...aku mtekan sikit konekmaku...ohhh memang sempit...tapi nikmatnya..baru ujung kepala aje dah sedap.ppanas pantat nor.nor keraskan kakinya.pelan2 kau tolak lagi masuk sikit lagii..uhhh ahhhh.napa norrr norr rasa apa..nor takuttt...saya janji akan jaga norr.norrr saya sayang norrr.cantiknya badan norrr.aku kucup lagiinorr krmudian aku tekan lagi nor pelukm aku kuat2..kakinya direnggangkan sikit lagi.memang sempit betul.aku takan lagi ...aduhhh sakkkiiiitttt. sakittt norr sakittt.nor tak mauu.akunterus cium telinganay sambil aku bisik kata sayangg dan akan jaga diaa.aku tarik batang aku dan aku masuk lagi.sorong tarik sorong tarik perlahan2ahhh.sssakittnyaa.norr saayang abangntakk.aku dahnmula rasa sayang dan bahasa kan diri aku sebagai abagngg...norr sayang abangg takkk.norr sayangg ab...ab..abangggg.tersekat2 dan malu2 dia nak sebut abang..sayang apngil abang yangg..emmm aku tekannkuat sikit dan masuk dalam sikit habis kepala konek da masuki kat pantat nor dan terbeerhenti.macam ada penghalang.dan aku tau inilah dara nor...oh norr abang makin sayang dengan norr.nor masih ada dara...norr sayangg,.ya banggg.nor punya abang punya kann..ya banggg.nor dah serahkan semua pada abang....uang ini jangann bang.setakat ni aje bangg.yang tu unttuk suami nor nanti..dlm bebisik2 tu aku terus sorong tarik konek aku...kalua begitu abang jadi suami nor ya..nor mau takk .abang tak malu ke ahhh ahhh bangggg sakitt banggg...mcmana dengan puann...sakittttbangg.ssssssttt uuuuhhh ahhhhhh.aku terus sorong setakat yang boleh dulu.aku dah tekad.dara dia mesti aku ambil....aku buka kangkang nor luas2 lagii.norr kejam mata.dan aku tengok da keluar air mataaa.nor nangiss.sayang menangiss nape sayanggg.nor takut bang.macamana masa depan nor.jika dara nor dah abang ambill.sayang abang janji kita kawinnlepas ini....aku tekan lagi kuta.ahh memang ketet dan kebal sungguh.aku belai norr.aku pelik nor aku jilat mukanya..aku tekann lagiiibanggggssssakittt.dah banggg sakitt.aku dah nekad.amnil aku belai aku kucup mulutnya.agak nor dan tenang aku tekanb lagi akun tarik lagi aku tekan lagi aku tekan kagi..norrrm dah nangiss kasihan oulak aku..tapi aku dah tak peduli.apa jadi pun biasr aku yang tebuk pantan daranya.sayangggbangggbanggg aduhh aduhh sakitt.sayanggg aku pun terus buat satum unjutan yangntakm ampunnlagi aku tekan semaunya grussss..grusss..grussss...abanggg sssssakittt ssskittt.nor terus peloj aku sekuatnya dan kedua kakinya jepit bontot akuu.dannblusssaku tekahn habis sampai ke dasarrrrterus masukmmampattbertemu pankag peha aku dengan pangkal peha nor..norr mengelepar auuuuu sssakitttt banggggdan menangisss.aku nterus opeluk nor erat.terus aku daim kanndiari dan cium pipi kanan norr,.terasa panas airmatanya...uhhh sedapnya lubang pantat norr.sempit padat menjerut lembut.sayngggaku belai2 nor.aku makin sayangg.bangggperlahan suara nor,ya sayangg...abang dahn ambil dara nor..abang jangan sis2kan nor ya...yaa sayanggaku lihat nor dah mula tenang.aku kemut2konek eku.terasa mengembang2 dalam pantant nor..aku cubagerak dan tarik.bangg.pelan2bangg.masih sakit...abang pelan2 ya..aku tarik pelan2 tarik sikit tolakmlagi tarik banyak sikit tolak lagi.ahhhh ahhhh mmmmmm bbbanggg ussss sssstttt.sayng.aku cuba laju kan cikt.banggsakit..aku dah takmtahan sedap dan nikmat sangat pantartnya...aku tolak dan rendam .aku dah mula rasa ada kgerakanndan kemutan dari lubang dalam norr.sayang sedapnyaa lubang sayang sedaoo sempitnyaa.bang pelan2 dulu. ya sayangg.aku mula enjut pelan2.laju sikit.laju lagi.bangggg aduhh bangg sssakittt sssstttahhhhahhhh.sayang aku enjut lagi bila nor dah tenang...aku buka luaskan kangkangnya lagi.sorong tarik enjut2 pelan laju palan laju ahhhhhhhssssstttttbbbaanngggggg sssakitttssseeddaaapppp bangg sssedddapppp ahn ahn ah uahnuah twetiba badan nor kejang diopeluknya kau kuat2 diciumnya aku semau2nya.nor klimax kali ke dua...aku terus tekan dan benam kedasr pantnt norr.kuat kemutanya pantat nor.ahhh sayangg sedapp sayangg.norr puassn takkk.sakit lagii takkk..bangg banggg nor puas bangg.sedapnya abang punyaa.keras besar panjang..cuma masih sakit dan ngilu lgi bang...tak pe sayangg kejap lagi hilang sakit lahh...nor sayang abanggg.abang hebat lah.untung kakak dapat abang,nor dsh tak sebut puan lagi.dah sebut kakak.bangg abang hanya untuk kakak dan nor aje ya...abang nor sedia puaskan abang...janji abang puas nor sakit tak pe bangg.nor terus belai rambut aku dan cium dan kucup aku.kmedian terasa dia kemutkan pantatnya...sayangggss bangg sedapp takk.sedap sayangg lagiii.abang masih tek reti nakmpuaskannabang. abang ajarmnor ya. yaa sayangg.aku terus bersemangat kuat.terus ku tarikk ahhhhh bangggg pelannn2 yaaaa ssssakkkittt lagiii.sayang dah beresedia kann.dah bang.,,.lakukanlah banggg norr rela bang norr mau abang puas sepuas2nya denganb norrrr.aku pun enjut lagi mula2 pelan2 laju laju ahhhhhhhbanggggg sssstttt sssskkkitttt ahhhbangggg sssseddddaaappppppbang bangggggg sedappp bangg banggg sedappp bangg lagii bangg lagi bnag.jangan berhenti bengbbangg terus bagnggahn ah ah ahhhhh.sayangg banggg sedap tak kk sedap sayangg.kemut kuat2 lagi sayang au au au aku merasa satu kenikmatan yang amat luarbiasa.memang sedappp.bangggg banggg sayanggg ...ah ahhh ahh awww awwwww. aku teeruskan.kedua kaki nor dah tegak melepasi kepala aku. aku jengah pantat nor berlendirr dann bercamopur merah darah daro norr.awawawaw bangg sedappd sedapppsssssdappnya kuat2kuat2 bang lagi2 lagiiiiii ssssttttt.banggg norrrr dsah nsk kuar agiii.nor nak kuar sma dengan abanggg.aku enjut selaju2nya aku hentak sedalmnya2 nor terus kemu2 sedut2 ahhahhhahh sedapppnya norr sayanggg jommsayangg abangg pun dah rasa bangg lagii bnag jomm ahhhh bangggg ahhhahhhahh asayanggg bangggsayangg bangggg kami samu2 sampai kami terdampar kelemasan kami berpelukann..kepunck kepuasan yang amat luarbiasa.banggg dah lewat sangatt nor belum kemas.nanti kakak balik belum siap. kami mandi bersama.bang pedih dan ngilu lagiii.habis cadar katil nor penuh dengan darah.bangg darahh. abang ambil dara mahkota norrr.sayangg i love u.masa mandi batangn aku naik lagi.aku mintak nor tonggeng dan buatnstail doddie..ahh ahhh ssedapppp sedapppnya bangg.aku aynu lagi dari belakangg.pehh memangg sedap dan nikmat main dengan norrr....dalam 20 menit kami gem sama2.untuk kali keduanya aku semburkan air lelakim aku kat lubang pantat nor. ini lah pengalaman benar aku denga pembantu rumah aku.dan kami selalu melakukanya bila ada peluang.kami sama2 jaga line.dan taka ada semua yang tahu.

amin

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -