Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

abah dan mak

Sex = Male
Where it happened = rumah
Language = melayu
Refnum = 49938
waktu tu aku darjah 4.dari kmpung aku dibawa ke estate bila abah aku kawin lagi.mak aku dah meninggal.ini memang kesah benar.bila da baca myfirsttime ni aku jadi teretarik nak kongsi cerita. ingatan aku makin segar sejak terjebak dgn ruangan ini.rumah estet ni tak de bilik,.so kami tidur satu katil.malam tu aku cepat tidur.kepenatan siang main bola.entah pukul berapa aku tejaga dan dengar mak aku menangis.aku pasang telingaa.masa tu aku tak faham apa2 lagi.aku tengok dlm selimut kelihatan turun naik turun naik..katil begoyangg.terdenga juga bunyi orang di ciumm. banggg sakittt..aku dengar suara mak aku..dah bangg.taktahan lahh...sekejap lagii lahh. abang tak masukan lagi.abang pelan2.ahhh uw uw aww..banggg.mak terisak2.senah janji..esok senah kasi lagii.dalam selimut aku nampak abah dan mak bogel.mak kat bawah.abah kat atas.aku nampak abah asik cium mak aje bedesut2 mak kena cium.,.senah sayang abang takk.sayang bang,senah sayang.aku nampak mak pulak cium abah.mak peluk aabah ..senah sayang abangg.kalau gitu abang buat lagi ya..pelan2 ya bang..janji tau..yalah.abah mula angkat buntut lagi kemudian dia turun lagii..ahhhahhh ahhhtdngar suara mak pelan..senahh..ya bangg.senah punya sempit betull lahh.abang suka takk..suka sayangg...dari pelan abah dah mula lajuu,,,bangg banggg pelen2 ssssakittt...abah terus aje turun naik turun naik bontot dia..celup celap.clupppclupp.bangggbanggg..sakkkiiiittt.aduhhh.pelan bang.mak pegang bontot abah..abah da pelan kan turun naik nya.abah angkat kaki mak dud dua keatas bahu abahh..senahh buka kangkang lagi.nanti kurang sakitt.abang punya besar sangattt.panjangg pulak tu senak perut senahlaabang.sayang sedapp takk.sedapp tapii sakit lahh bang.abang masuk lagi ya.abang pelannnn pelannn.abah tekannn aaaahhhhhh aaaahhhhh pelan suara makkk.dah 3 hari masih sakit lagi ya..abang punya besar sangatt.senah punya sempit sangattt.abah mula lajuu lajuu clupclupclapalap cupcuppcupppbebunyi dari kelengkang makk.banggg pelannnsakittt.aku tengok abah terus hentakk makin laju dan kuat..pek pekk pekk capppsuppp ssssttt sssmmmmmm mmm aduhhhhhhbangggg sakittttsakitttt.emak terus menangis teresak2.abah terus terussslaju turun naik turun naikk bontot abahh...sayangg sesdapp takkk,sakitt senah punya sedapnyaa.sempitt ketattt..ahhhahhhahh ahhha ahhhh bangg banggg banggggggg tolongg banggg sakitttt ahhh ahhh ahhh suara abah makinn kesedapann geram aku dengan abah.tak kasehann dengan makkk. abang dah bangg dahhh esokkksenah janjii banggg.abah terus tekannntekannn tarikk tarikkk dipeloknya mak kuat2.sayang peluk abangg ahhhahhhahhh ahhh.suara abahh..banggggssssakkittttt sakkittt pelannnnbangggg.sayangg abangggdahh nakk kuarr.bergegar katill dibuatnya,abah dah tak peduli kan mak yang merayu kesakitann...senahhsenahhsayangggbanggg bangggg uhh uhh aw aw aw aw sssssyyyngggg bangggggggg.......tetiba aku tengok abah kejang kejangg banggggggggggggahhhhh ahhhhh ssssyanggggg......abah tertiara atas mak..kaki mak yang tadi tegakk dahn lurusss.termengahh mengahhh suarau abah macam kepenatannn.mak masih terisak2....abahhciummm makkk.abangg sayang katt senahhh.senah juga sayang kat abang.dengan terisak2 mak kata ..bangg maafkan senah tak dapat layan abangg.senah rasa sakitt sangatt.abanggpunya besar sangatt.aku terus diam pura2tidorr.abah baring sebelah mak peluk mak.mak peluk abah membelakangkan akuu.aku nampah badan mak dari belakang dalam keadaaan bogell.tangan abah gosok2 bontot makkk.bangg senah nak kebilik airr. nak cucii.mana lampu picit...ni..abah nyalakan lampu picit..mak telentanggg.berderauu akuu lihat mak telentangg nampak tetekk makk.membukitt.abah cium tetek makk.sayang keeras ya tetek sayangg.abah suluh dari muka mak.kemudian ke tetek dan terus ke anu mak.nampakm membonjol anu mak .mak kangkang sikitt kakinya.senahh.ada darahhh,kena kat cadarr...air senah meleleh campur .darahhh..mana tuala bangg.abah basngun dan tarik badan mak.dua2 duduk.nampak jelass kedua2nya bogell.inilah kali pertama aku nampak kejadian ini.. mak dan abah bangun.denagn beerbogel mereka ke bilik air.. dan selepas itu setiap malam aku memang nampak abah dan mak buat lagi..tapi malam besok nya mak dah tak nangis lagii. sedappp sedappp bangg abangg punya besarr senahh suka sedapppbanggg.itu lah mak akuu pada malam2 lainnya.

abah dan mak

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -