SexEd Video Series: Hot girls giving advice for how to get laid. Click here to watch now.
Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

di jolok suami tuan rumah

Sex = Female
Where it happened = my room
Language = malay
Refnum = 49915
'abang man,kak zie ade ke?' itulah soalan biasa aku bila berjumpa suami tuan rumah .dimana aku menyewa bilik rumah mereka..pasangan muda yang lama berkawin tapi takde anak..bilik aku kecil aje..sewa pun murah..aku suka rumah ni.sebab bersih dan macam macam ada..nak di jadikan cerita.aku ada skandal dengan abang man..mula mula tu tak lah selalu..tapi sejak..kak zie.kerap out station..aku pula seolah isteri dia..hampir setiap aku di gomol..di jolok..abang man cakap,dia tak tahan tengok tetek aku..geram.bawah aku pun ketat lagi.sedap main..

di jolok suami tuan rumah

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -