14536 Views |  1

Amer

Age when it happend: 16
Where it happened: Rumah Cikgu Leela
Langauge: Bahasa Melayu
Sex: Male
Rating: 2
Category: Straight

Ketika itu aku berada di Tingkatan 4 di sebuah sekolah bukan berasrama penuh di bandar Seremban.

Kisah terjadi pada satu petang sekitar jam 3.30 kira-kira seminggu sebelum acara sukan tahunan sekolah. Pada hari tersebut sewaktu latihan sukan baru bermula di padang sekolah, aku yang mengambil bahagian di dalam beberapa acara lari jarak sederhana dan menganggotai pasukan lari berganti-ganti 4 X 400 meter Rumah Kuning sedang melakukan ‘warm up’ sementara menunggu panggilan untuk masuk ke balapan bagi mengambil catitan masa.

Pada masa yang sama, di atas padang sekolah juga dipenuhi oleh murid-murid lain yang turun berlatih untuk lain-lain acara sukan yang ditandingi oleh mereka. Ketika sedang ‘warming up’ itu lah, sekeping objek daripada latihan acara lempar cakera tiba-tiba melayang dan mengenai tepat di bahagian luar paha kiri ku sedikit ke atas daripada lutut. Hentaman objek lempar cakera tersebut membuatkan aku terus terjelepuk di atas padang sambil meraung meminta bantuan.

Cikgu Borhan dan Cikgu Leela, guru pasukan Rumah Kuning yang bertugas mengawasi latihan sukan pada petang itu beserta beberapa rakan pasukan segera berlari mendapatkan aku yang masih terduduk sambil mengerang kesakitan. Cikgu Borhan yang membawa peti pertolongan cemas segera memeriksa keadaan paha ku dan menyemburkan sejenis cecair penahan sakit sementara Cikgu Leela mengawal murid-murid lain yang semakin ramai mengelilingi ku agar berada tidak terlalu rapat supaya aku dapat berasa selesa. Keadaan bahagian paha ku yang cedera kelihatan lebam dan sangat bengkak.

Selepas 10 minit atau kurang, aku di bantu untuk berdiri dan dipimpin untuk ke tepi padang oleh Cikgu Borhan dan Cikgu Leela sementara murid-murid lain semakin beredar untuk meneruskan latihan masing-masing. Bimbangkan sekiranya terdapat kecederaan dalaman yang serius, Cikgu Leela mengesyorkan dan menawarkan diri untuk membawa aku segera ke klinik/hospital untuk pemeriksaan oleh doktor dan dilakukan ujian X-ray.

Walaupun kecederaan ku masih terasa berdenyut dan sakit, aku sudah boleh berjalan walaupun terhincut-hincut. Aku dipimpin oleh Cikgu Leela ke kereta beliau yang diletakkan di tempat letak kereta kawasan asrama pelajar perempuan dan dengan cermat Cikgu Leela membantu aku untuk duduk di tempat duduk sebelah pemandu.

Walaupun bukan guru kelas ku, Cikgu Leela mengajar di kelas ku subjek Matematik Moden. Sepanjang perjalanan ke klinik, Cikgu Leela yang berketurunan ‘Ceylonese’ dan berkulit sawo matang seperti kebanyakan orang Melayu sememangnya dikenali peramah dan ‘caring’ terhadap murid-murid beliau. Cikgu Leela sentiasa berbual dan sesekali menepuk dan menggosok bahu dan lengan ku untuk menyabar dan me’relaks’kan aku daripada rasa sakit yang ku tanggung. Tak kurang juga Cikgu Leela menyelitkan pujian terhadap ku, kononnya aku ni seorang murid yang bersopan santun dan menghormati guru serta mempunyai ciri ‘sports man’ yang hebat. [Padahal, aku dan beberapa kawan-kawan lelaki sekelas selalu menunggu peluang untuk merenung ke pangkal paha Cikgu Leela yang selalu memakai ‘skirt’ setiap kali bila beliau duduk di kerusi di meja hadapan kelas sambil menunggu peluang singkat untuk mengintai seluar dalam Cikgu Leela bila beliau menukar kedudukan silang kaki beliau].

Ketika dipanggil masuk ke bilik pemeriksaan oleh doktor di Poliklinik tersebut, Cikgu Leela juga ikut masuk untuk menemani ku. Doktor melakukan pemeriksaan dan X-ray diambil di bahagian paha ku yang cedera. Ketika pemeriksaan dibuat oleh doktor dengan menyelakkan seluar pendek sukan ku keatas sehingga menampakkan pangkal paha dan seluar dalam ku, aku perasan yang mata Cikgu Leela nampak terpaku memerhatikan keseluruhan paha ku itu yang kelihatan berotot dan ditumbuhi bulu roma yang agak lebat. Kemudian kami disuruh oleh doktor untuk menunggu di luar dan apabila dipanggil semula, doktor tersebut mengatakan bahawa aku tidak mengalami apa-apa kecederaan pada tulang paha, cuma sedikit kecederaan pada tisu otot. Selepas dibalutkan paha ku dengan ‘bandage’ dan diberikan ubat sapu dan beberapa biji pil untuk tahan sakit, Cikgu Leela memimpin aku ke keretanya semula. Walaupun aku mengatakan aku boleh berjalan sendiri, Cikgu Leela tetap mahu memimpin tangan ku ke kereta dan juga membantu aku untuk duduk di tempat duduk hadapan sebelah pemandu sambil tolong mengenakan tali pinggang keledar untuk ku. Kali ini, kurasakan cara Cikgu Leela membantu ku agak lain macam. Bebarapa kali tangannya tersentuh ke bahagian seluar ku dan hampir dengan batangku, dan sebelah buah dadanya juga tergesel ke pipi dan dada ku.

Jam sekitar pukul 5.00 petang bila kami meninggalkan Poliklinik tersebut. Tiba-tiba Cikgu Leela mengatakan beliau hendak membawa ku singgah di rumahnya kerana katanya di rumah beliau ada minyak urut Ayurveda dan minyak tersebut lebih berkesan dan cepat untuk merawat bengkak di paha kiri ku.

Rumah Cikgu Leela terletak di Rahang, dalam bandar Seremban kira-kira 5 minit perjalanan dari Poliklinik tersebut. Merupakan rumah teres setingkat lot tepi di dalam kawasan kejiranan masyarakat Tionghua. Ada 2 pintu pagar di rumah Cikgu Leela, satu di bahagian depan dan satu lagi pintu pagar tambahan di sebelah tepi. Sebaik sampai di hadapan pintu pagar sebelah tepi tersebut, Cikgu Leela menyuruh ku duduk di dalam kereta. Cikgu Leela turun daripada kereta, membuka luas pintu pagar tepi tersebut kemudian kembali semula ke kereta dan terus memandu masuk.

Kemudian sekali lagi Cikgu Leela menyuruh ku duduk di dalam kereta sementara beliau turun dan menutup pintu pagar tersebut, dan kemudian membuka pintu masuk kayu bersebelahan sliding door. Cikgu Leela segera mendapatkan aku di dalam kereta dan memimpin aku dengan tergesa-gesa untuk masuk ke dalam rumah. Aku perasan yang mata Cikgu Leela liar memerhati ke arah depan deretan rumah jiran beliau. Aku juga tidak nampak sesiapa di luar rumah mereka kecuali seorang ‘apek’ tua yang berjiran kira-kira 4 atau 5 pintu dari rumah Cikgu Leela. ‘Apek’ tua tersebut pula begitu leka menggunting dan membentuk pohon bonsai di dalam pagar rumah beliau tanpa menghiraukan sekeliling ataupun sesiapa.

Sebaik berada di dalam rumah, Cikgu Leela membantuku berbaring di atas sofa di ruang tamu kemudian beliau segera beredar ke dalam. Di atas dinding dan di atas rak-rak di ruang tamu tersebut aku melihat potret-potret keluarga dan potret perkahwinan Cikgu Leela.

Sebentar kemudian Cikgu Leela keluar dengan memegang sebuah botol kecil di tangannya. Cikgu Leela terus duduk di sebelah pinggang ku. Perlahan-lahan Cikgu Leela membukakan balutan ‘bandage’ di paha kiri ku dan kemudian melumurkan minyak yang ber’aroma’ dari botol yang dibawa beliau. Cikgu Leela mula mengurut-urut dengan lembut di bahagian paha ku yang cedera. Urutan yang lembut oleh Cikgu Leela membuatkan aku berasa selesa dan mendiamkan sahaja diriku untuk cuba relaks. Sambil jari-jari Cikgu Leela mengurut paha ku, mataku pula fokus kepada bulu-bulu roma yang halus dan lebat yang tumbuh di lengan Cikgu Leela. Renungan mata ku juga singgah di bahagian pangkal buah dada Cikgu Leela. Cikgu Leela yang ku anggarkan berusia di awal 30an memiliki potongan badan yang langsing dan lentik dengan punggung yang bulat. Buah dadanya juga bulat dan bersaiz sederhana kelihatan sungguh mantap di sebalik t-shirt yang dipakai nya.

Tiba-tiba aku berimaginasi. Gelora remaja ku yang mudah terangsang menyebabkan aku tidak dapat mengawal batang ku daripada mengeras. Seluar pendek sukan ku yang longgar di bahagian paha tidak mampu menyembunyikan batang ku yang telah berdiri tegak daripada pandangan Cikgu Leela.

Cikgu Leela berhenti daripada mengurut dan sambil tersenyum beliau berkata, “Kamu ni sensitif sangat, saya urut tempat yang sakit pun kamu ‘punya’ boleh jadi keras. Saya takut untuk tahu apa yang kamu fikir dalam kepala kamu sekarang? Kamu relaks dulu, kasi ‘cool down’. Sekarang pun latihan sukan mungkin hampir tamat, biar cikgu mandi dan kemudian hantar kamu balik ke asrama sekolah” kata Cikgu Leela sambil bangun dan meninggalkan aku berseorangan semula di sofa.

Sekitar 10 minit, tiba-tiba Cikgu Leela muncul dari bilik beliau. Aku terkejut bila melihat Cikgu Leela menghampiri aku dengan mengenakan gaun petang nipis bewarna biru muda. Nampak bayangan seluar dalam dan coli Cikgu Leela di sebalik gaun nipis yang dipakai nya itu. Di tangan Cikgu Leela terdapat sebuah kotak kecil sebesar kotak mancis yang aku tidak pasti apa bendanya.

Cikgu Leela duduk semula di sisiku yang sedang berbaring di atas sofa. Matanya merenung tajam ke mata ku dan tangannya segera mengurut-urut paha ku dengan lembut, lebih lembut daripada ketika beliau mengurut menggunakan minyak Ayurveda tadi. Haruman mandian yang dipakainya mebangkitkan nafsu ku. Walaupun agak panik, gelora remaja ku memuncak dan batang ku mengeras dan berdiri dengan cepat sekali.

Tanpa berlengah, Cikgu Leela segera memegang batangku dan meramas-ramasnya dengan lembut di luar seluar pendek sukan ku. Hati ku berbaur antara perassan takut dengan perasaan ingin merasa kelazatan hubungan seks. Walaupun belum pernah lagi melakukan hubungan seks (kecuali biasa melakukan onani sejak beusia 14 tahun), kebiasaan menatap gambar-gambar lucah dan porno yang beredar secara sembunyi-sembunyi di kalangan murid-murid di sekolah dan di asrama membuatkan keinginan ku untuk ‘merasa pantat’ jadi bergelora. Dengan suara yang terketar-ketar aku mengatakan kepada Cikgu Leela bahawa aku berasa takut kerana Cikgu Leela sudah bersuami dan juga takut kalau-kalau suami beliau tiba-tiba balik dan kami berdua akan ‘kantoi’.

Cikgu Leela meyakinkan aku bahawa suaminya tidak akan balik ke rumah pada waktu-waktu petang begitu. Suami Cikgu Leela berusia 14 tahun lebih tua daripada beliau, merupakan seorang ahli perniagaan dan juga aktif berpolitik. Dalam menguruskan kedua-dua perniagaan dan kerjaya politik beliau, suami Cikgu Leela kerap ‘out-station’ ke KL, Ipoh, Pulau Pinang dan sesekali ke JB. Adalah biasa bagi beliau balik ke rumah lewat tengah malam atau pun kadang-kadang sehingga 2 hari tidak balik langsung. Menurut Cikgu Leela, mungkin kerana kurangnya masa mereka suami isteri bersama menyebabkan mereka belum dikurniakan cahaya mata walaupun sudah lebih 4 tahun mendirikan rumah tangga.

Batangku masih terus menegang. Tangan Cikgu Leela segera meramas batangku dan seperti sudah tidak sabar, Cikgu Leela melucutkan seluar pendek sukan yang ku pakai dan seluar dalam ku. Fizikal ku yang tegap mungkin kerana seorang yang aktif bersukan dan berketinggian sederhana 5′ 6″ pada usia 16 tahun memberikan ku kelebihan memiliki batang yang besar dan panjang (pernah kami lawan ukur siapa ‘punya’ panjang dengan kawan-kawan di asrama – 5 1/2 inci panjang batangku ketika tegang). Cikgu Leela menggenggam kemas batangku, menggosok-gosoknya dalam pergerakan melakukan onani beberapa kali kemudian beliau membongkok dan mengulum batang ku. Aku segera merengek mengatakan ‘geli’ pada Cikgu Leela, kemudian berkata lagi, “Geli lah cikgu, tapi sedap… ah..!”.

Cikgu Leela membuka kotak kecil yang dibawanya tadi. Rupa-rupanya kondom! Itu lah pertama kali aku mengenali kondom walaupun biasa mendengar perkataan itu disebut. Cikgu Leela menyarungkan sendiri kondom tersebut ke batangku. Kemudian Cikgu Leela berdiri dan melucutkan gaun nipis yang dipakainya, diikuti coli dan seluar dalam beliau. Walaupun sudah berkahwin, aksi Cikgu Leela agak gelojoh seperti orang yang ‘mengejar waktu’ kerana bimbang terlambat. Sebaik terlucut kesemua yang membalut tubuh Cikgu Leela, mataku terpaku kepada buah dadanya yang bulat dan pejal, dan pantatnya yang ditumbuhi oleh bulu-bulu yang lebat dan rapi, menutupi penuh kawasan ‘segi tiga’ di antara dua paha Cikgu Leela. Kemudian Cikgu Leela menarik ku turun dari sofa ke atas permaidani tebal di atas lantai bermotifkan bulu haiwan bewarna putih susu sambil membantu ku melucutkan t-shirt yang aku pakai.

Cikgu Leela terus naik ke atas ku. Mungkin kerana kecederaan di paha ku, Cikgu Leela seperti mahu beliau sahaja yang melakukan aksi terhadapku. Alur pantatnya digesel-geselkan ke batangku yang telah disarung dengan kondom. Sambil menggesel-gesel itu, Cikgu Leela membongkokkan badannya ke hadapan supaya puting teteknya sampai ke mulutku. Aku tahu tugas yang Cikgu Leela mahu ku lakukan. Segera kedua-dua belah tangan ku meramas-ramas buah dada Cikgu Leela sambil mulutku bergilir-gilir menghisap puting beliau kiri dan kanan.

Aksi Cikgu Leela meggesel-geselkan alur pantatnya ke batangku manakala tanganku pula meramas kedua-dua belah buah dada Cikgu Leela sambil mulutku menghisap puting kiri dan kanan beliau secara bergilir berlansung hampir 10 minit. Aku dapat merasakan sesuatu yang lembap mula membasahi sekitar kawasan pangkal paha dan ari-ariku yang juga berbulu. Aku tahu yang pantat Cikgu Leela kini sudah berair dan basah. Cikgu Leela sudah benar-benar bersedia untuk ‘menunggang’ ku dan aku menanti dengan penuh debar akan saat di mana aku akan dapat merasakan batangku masuk ke dalam pantat Cikgu Leela.

Kini Cikgu Leela berada pada posisi seperti orang mencangkung di atas ku. Sebelah tangan Cikgu Leela memegang batangku yang keras sambil mengacukan kepala batangku ke lubang pantat beliau yang basah. Cikgu Leela menyondol-nyondolkan pula kepala batangku ke lubang pantat beliau beberapa kali dan tiba-tiba, aku dapat merasakan kepala dan keseluruhan batangku menerjah masuk dan bergesel dengan ‘lorong’ di bahagian dalam lubang pantat Cikgu Leela. Terasa yang lubang pantat Cikgu Leela masih ketat, mungkin kerana beliau belum pernah melahirkan anak.

Cikgu Leela melakukan hayunan dengan begitu bernafsu. Sesekali Cikgu Leela menggoyang-goyangkan punggungnya dalam pergerakan bulatan, kemudian dalam arah yang berlawanan (‘ikut jam’ dan ‘lawan jam’). Sesekali Cikgu Leela juga melakukan pergerakan lenggok pantas ke kiri dan kanan dan sesekali berhenti diam sambil otot-otot lubang pantat beliau terasa mencerut dan mengemut batangku.

Kesemua pergerakan tadi diulangi oleh Cikgu Leela selama lebih kurang 10 minit. Kemudian Cikgu Leela menampakkan reaksi seperti sedang mencapai klimaks. Cikgu Leela menghentak-hentakkan punggungnya ke pahaku untuk memaksimakan kemsukan batangku kedalam pantat beliau sambil kepalanya terdongak dengan dahi yang berkerut. Hentakan punggung Cikgu Leela semakin perlahan dan perlahan dan kemudian terus terhenti.

Tiba-tiba Cikgu Leela tersenyum kepada ku seakan-akan beliau sangat puas sambil bertanya “Kamu belum keluar air lagi?” Aku menggelengkan kepala. Mungkin kondom yang disarungkan Cikgu Leela ke batangku menyebabkan aku dapat bertahan lama sikit walaupun ketika melakukan onani, paling lama aku cuma boleh bertahan antara 7 ke 8 minit!

Cikgu Leela segera bangun dari atas tubuh ku. Cikgu Leela menanggalkan kondom yang telah basah dengan air pantat beliau sendiri daripada batangku. Cikgu Leela meggenggam kemas batangku lalu beliau melakukan onani kepada batangku, mula-mula perlahan kemudian semakin laju dan laju, dan laju, dan ah….ah….ah….huh!!! Tak sampai 2 minit, air mani ku pun mula terpancut tapi Cikgu Leela pantas menahan pancutan tersebut dengan t-shirt ku sendiri sebelum ianya terkena dan mencemarkan fabrik sofa di sebelah kami ataupun permaidani bermotif bulu haiwan yang menjadi gelanggang seks kami. Gelanggang seks yang pertama dalam hidupku!

Selesai membersihkan diri, kami mengenakan semula pakaian kerana Cikgu Leela mahu segera menghantar ku balik ke asrama sekolah. Jam di dinding ruang tamu rumah Cikgu Leela telah menunjukkan pukul 5.50 petang. Cikgu Leela mengenakan semula pakaian yang beliau pakai semasa sessi latihan sukan di sekolah tadi. Ketika dalam perjalanan menghantar ku balik ke sekolah itu, Cikgu Leela berpesan kepada ku sekiranya ada sesiapa bertanya kenapa lama sangat kami ke klinik, katakan bahawa ujian dan keputusan X-ray memakan masa yang lama. Bijak sungguh Cikgu Leela, pandai ‘cover line’! Terima kasih Cikgu Leela!

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience