SexEd Video Series: Hot girls giving advice for how to get laid. Click here to watch now.
Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

mak su

Sex = Male
Where it happened = at home
Language = malay
Refnum = 49377
aku tidur rumah atuk aku,sebab mak ayah dan adik2 pergi ke serawak,aku tak mau ikut sama,sebab takut naik kapal terbang.masa nak tidur atuk aku kata ,aku kena tidur dengan mak su aku di bilik nya.aku tak mau ,aku nak tidur kat sofa aje.mak su aku kata tak takut ke tidur sorang kat luar,nanti.......dia menakutkan aku .aku pun ubah fikiran dan mau tidur dengan mak su aku. Aku tidur memang tak suka pakai seluar dalam,tiba2 aku rasa ada tangan mengosok2 konek aku apa lagi meneganglah konek aku walau pun belum bersunat lagi,tapi konek aku masa tu bolih tahan juga besarnya,ada lah besar pisang mas bila menegang. Mak su aku warning aku jangan cakap dengan sesiapa.ok.mak su teringin nak hisap konek kau,bolih tak?aku dah rasa sedap dia urut2 konek aku,aku kata bolih tapi mak su mesti bagi aku pegang tetek mak su.ok pegang dan ramas perlahan2 ya.Dia terus hisap dan menyonyot konek aku macam dia nyonyot icecream.Lepas tu baru dia suruh aku ramas2 tetek dia,aku dah tak tahan ,aku terus hisap puting tetek dia,mak su aku kesedapan,macam dia makan lada.kemudian dia suruh pulak aku jilat cipap dia.

mak su

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -