16654 Views |  3

Kak Min

Age when it happend: -
Where it happened: -
Langauge: Malay
Sex: Male
Rating: 2
Category: Straight

Kak Min (Part 1)

Aku baru aje mengikuti ruangan ini secara tak sengaja. Aku menghormati semua cerita-cerita yang dikongsi bersama. Samada benar atau tidak, atau mungkin khayalan semata-mata. Namun aku memang suka membaca cerita-cerita kalian. Izinkan aku bercerita pengalaman aku bermula dari pertama kali mengenali seks, sehinggalah yang terkini. Untuk menjaga kepentingan semua, semua nama yang digunakan bukanlah nama sebenar.

Aku mula mengenali seks menerusi pembacaan buku-buku lucah. Kepuasan tercapai melalui usaha aku melancap sendirian. Namun begitu kali pertama aku bersama dengan orang lain ialah waktu aku masuk ke sekolah berasrama penuh. Aku join sekolah tu selepas SRP. Setelah mendapat keputusan yang bagus, aku masuk terus ke tingkatan empat. Waktu join, memang dah ada senior-senior yang sekelas atau sama tingkatan empat dengan aku. Sewaktu sesi suai kenal, biasalah kami yang baru akan diragging oleh senior-senior. Ada juga senior-senior yang terlebih nakal dan buat majlis ragging secara private dan menjemput beberapa junior terpilih macam aku ni. Tak pernah terlintas dalam pemikiran aku untuk membuat sesuatu yang perlu aku buat sewaktu itu. Dipendekkan cerita, semua junior yang dijemput perlu menghisap konek senior sampai pancut. Nak tak nak, dan waktu tu kepala pun agak mereng sikit, aku setuju. Infact semua junior seramai empat orang tu setuju. Senior aku (aku panggil Din sama kelas dengan aku) pilih aku sebab kulit aku putih mulus dan nampak comel, Memang dah lama dia target aku. Setelah persetujuan dicapai semua lelaki kat situ (tak silap aku ada 9 orang), berbogel. Majlis diadakan secara bergilir. Aku giliran yang ketiga. Semua senior dah melancap untuk menegangkan konek masing-masing. Tiba giliran aku, si Din, meraba-raba tubuh aku dan konek aku. Dia nak aku stim sekali dengan dia. Dalam hati menyumpah juga, aku mengharapkan kali pertama dengan perempuan jelita, rupa-rupanya dengan balak. Si Din ni boleh tahan juga rupa dia, hitam manis kulitnya. Bila konek kami dah sama-sama tegang Din, berdiri sebelah aku dan mengukur konek kami siapa punya lebih panjang. Ternyata konek aku lagi panjang, Kita orang ketawa je.

Din suruh aku melutut dan start menghisap. Aku pun hisaplah sampai pancut. Aku sempat keluarkan konek dia dari mulut sebelum dia pancut, kalau tak naya aku. Sempat juga air mani dia terkena muka dan badan aku. Punyalah dia seronok. Dia puji aku the best cock sucker.

Ok. Selepas semua junior selesai menghisap, Din kata dia nak hisap konek aku pulak sebagai balasan kerana memuaskan dia. Aku pun yang dah terangsang tu hanya menghulurkan aje konek untuk dihisap. Bukan Din aje tapi dua orang senior yang lain pun turut hisap berganti-ganti. Bila dah tak tahan aku bagi warning tapi seorang senior tu (Wahid) terus aje hisap sampai aku terpancut dalam mulut. Lepas tu ada jugak senior yang nak main bontot. Yang itu aku terpaksa melawan. Dengan tegas aku kata TIDAK sama sekali. Aku sanggup bergaduh kalau terpaksa. Menghisap dan dihisap tak sama dengan main jubor. No way. Si Din kata ok kalau tak nak tak apa. Junior lain aku ingat lagi sma-sama menolak. (tapi ada juga yang mengalah selepas dipujuk rayu dan dicumbu oleh senior selepas tu).

Lepas sesi ragging tu aku, Din dan yang lain jadi kawan baik sungguh. Aku dah kata kat dia orang aku tak nak lagi menghisap konek. And they respect that. Setahun lepas tu waktu aku ditingkatan lima aku telah melakukan sesuatu yang menyalahi perturan sekolah. Kalau pihak sekolah tahu, memang aku boleh dibuang. Yang tahu hanya Si Din dan beberapa orang kawan lain. Si Din, yang dah lama memendam berahi dengan aku, berjanji takkan pecah rahsia dengan syarat aku setuju untuk main dengan dia. Aku terpaksa akur. Malam esoknya (weekend) kami dan dua kawan lain bercuti dan pergi ke rumah salah seorang kawan untuk bermalam. Mak bapak dia pulak tak ada, rumah memang kosong untuk kami. Malam itu aku menghisap tiga konek dan konek aku sendiri dihisap oleh tiga lelaki. Mereka teruskan aktiviti main jubor sesama mereka, aku hanya memerhati. Itulah pengalaman seks pertama aku. Aku bertobat tak nak ulangi itu semua lagi (dengan lelakilah). Aku pun hairan sebab aku masih dapat bertahan tak nak main dengan lelaki. Kawan-kawan yang sama dengan aku, ada yang sampai sekarang masih mencari jubor jantan lagi, walaupun dah kahwin.

Selepas habis SPM, aku dapat masuk UM. Din masuk UKM, universiti kami tak jauh, so kami selalu berhubung dan berjumpa dengan kekawan yang lain. Si Din ni dah mula meluaskan sayap dengan main dengan perempuan pulak. Dengan lelaki pun dia teruskan. Orang putih kata bisexual lah. Satu hari tak lama sebelum aku menyambut hari jadi aku yang ke 21 tahun, Din merancang untuk aku memecahkan teruna aku. Dia tahu aku takkan main dengan lelaki, so dia ajak aku ke spa urut kat PJ. Masa di kampus, aku memang ada ramai kawan-kawan perempuan yang cantik-cantik. Ramai juga student yang seksi-seksi dan nafsu aku memang terangsang. Apa lagi aku pun setuju. Semua bayaran ditanggung beres oleh Din.

Sampai di sana, Din mintak captain supaya semua perempuan beratur supaya aku boleh pilih. Din rupanya dah selalu ke situ. Salah seorang perempuan yang beratur tu menarik minat aku. Din kata dia tak pernah tengok girl tu. Mungkin baru masuk kerja disitu. Aku pun pilih dia dan kami sama-sama masuk ke bilik. Nama dia Jasmeen. Orangnya cantik dan berusia 28 tahun. Lembut orangnya. Dia tahu ini pengalaman pertama aku dengan perempuan melalui cara aku yang gugup dan gabra sikit. Kami berbual-bual dulu. Dan dia memang tahu membuatkan aku relax sikit. Dia minta aku panggil dia Kak Min. Kak Min, memegang tangan aku dengan lembut dan meletakkan ke bahunya. Sementara jemarinya menanggalkan satu persatu butang baju aku. Dia menggalakkan aku untuk meraba tubuhnya yang bagi aku sangat menarik. Dengan lembut juga dia mula mengucup pipi dan terus ke bibir aku. Biasanya perempuan seperti itu tak kan mengucup bibir pelanggannya. Tapi mungkin kerana dia nak aku menerima layanan terbaiknya lalu dia membenarkan aku mengucup bibirnya yang munggil itu. Menyedari tangan aku tak bergerak, lalu dia sendiri meletakkan tangan aku ke teteknya. Itulah pertama kali aku memegang tetek wanita. Menggigil aku menanggalkan butang dan melorotkan bajunya, menampakkan coli. Mata aku tak beralih memerhatikan teteknya.

Kak Min hanya tersenyum. “Tak pernah tengok tetek ya”. Aku menjawab, “tengok gambar dengan video je”.

“Sekarang you akan tengok yang real punya, tetek melayu asli dan semulajadi”

Aku terpegun melihat teteknya yang sungguh cantik, besar dan putih. Aku memang selalu membayangkan tetek seindah ini. Kini ada depan mata aku. Walaupun masih berbalut coli.

“Tak nak pegang ke. Tak kan nak tengok je”

Tangan aku menggigil memegang tetek Kak Min. Kak Min berpusing meminta aku membuka cangkuk colinya dari belakang. Perlahan dia berpusing kembali menunjukkan teteknya.

Perlahan juga dia meletakkan tangan aku supaya meramas teteknya. Perlahan beransur keras aku meramas. Aku memohon izin untuk menghisap. Kak Min hanya tersenyum dan berkata “Hisaplah tapi jangan kuat sangat”. Seronoknya dapat menghisap tetek pertama.

“Akak buka seluar you ok”. Semuanya berjalan begitu perlahan rasanya. Konek aku memang dah begitu tegang, agak sakit bila Kak Min melorotkan seluar aku ke bawah.

“Ehm, boleh tahan” Kak Min menggenggam konek aku dan dengan perlahan Kak Min merebahkan aku ke katil. Perlahan Kak Min mengurut dan mencium hujung konek aku. Secara tiba-tiba aku rasa semacam dan rasa nak terpancut. Aku mendesah kuat dan Kak Min tahu aku nak terpancut, dengan segera dia mencapai towel ditepi katil, aku tak tertahan terus terpancut. Malu betul aku rasanya. Belum apa-apa lagi dah terpancut. Kak Min masih belum telanjang bulat lagi. Seluarnya masih belum sempat ditanggalkan. Tapi Kak Min hanya tersenyum dan berkata “Tak apa, Akak faham. Nanti cuba lagi ok?”

Aku bangun dan bersedia untuk pergi. Tapi Kak Min menahan malah dia terus mengucup bibir aku lalu merapatkan tubuhnya kepada aku. “Nak kemana, takkan tak nak teruskan lagi. Masa banyak lagi”. Kak Min meneruskan kucupan-kucupannya. Aku kembali terangsang. Kak Min meletakkan putting teteknya ke mulut aku, meminta untuk dihisap. Tak perlu di ajar lagi aku menjilat putingnya. Kak Min mendesah kesedapan.

Kak Min bangun berdiri di tepi katil, menanggalkan seluarnya. Aku lihat pantat Kak Min begitu kemas dicukur rapi. Tangan aku mencapai pantat Kak Min, dah basah. Tak perlu lama main kelentitnya Kak Min dah memang terangsang. Dia duduk di birai katil dan menjilat hujung konek aku. Tersenyum dia berkata “orang muda mesti boleh keras balik”. Lantas dia menghisap lembut konek aku. Aku masih merasakan keenakan itu. Dah banyak kali konek aku dihisap sehingga kini, tapi yang pertama itu aku rasa yang terbaik. Kak Min mencapai kondom lalu dipasang ke konek aku. Dia terus berbaring dan minta aku masukkan konek aku ke dalam pantatnya. Perlahan dia mengacukan konek aku ke lurah pantatnya. Dengan mudah pula batang aku masuk sehingga jauh ke dalam. Indahnya…. Kami berkucupan …. Kak Min begitu pandai mengawal keadaan. Setelah terpancut tadi aku dapat main lebih lama. Pengalaman menonton video lucah memberi aku sedikit panduan. Cepat, perlahan, hisap tetek, kucup bibir. Kak Min minta aku berbaring dia nak naik atas, to control the game. Lebih jelas aku melihat keindahan tubuh Kak Min. Teteknya aku ramas. Setelah beberapa lama aku lihat Kak Min dah “cum” beberapa kali. Yang terakhir, dia main dengan cepat, Tak tahan aku terpancut ….. Kak Min memeluk aku erat, tapi terus duduk atas aku, konek aku masih di dalam.
“Thank you” – itu lafaz Kak Min. Selepas mengucup bibir aku, dia bangun, mencabut kondom dari konek aku, mencapai tuala dan mengelap batang aku. Sambil tersenyum di bertanya samada aku puas ke tak. Of course aku jawab, ya. Setelah itu kami sama-sama masuk ke bilik mandi dan mandi bersama. Kak Min menyabunkan aku. Aku dah mula jatuh sayang kat perempuan ini. Aku sendiri tak percaya konek aku boleh tegang balik. Aku memeluk Kak Min, tapi dia kata,”tak boleh lah, masa dah nak habis”.

Sebelum balik, Kak Min sempat memberitahu aku, yang dia seronok main dengan aku. Dia sendiri tak nak lepaskan peluang untuk main dengan lelaki virgin macam aku. Aku hanya berkata, yang aku bangga kerana dipecahkan teruna oleh wanita cantik seperti dia.

Itulah pengalaman pertama aku dengan perempuan. Selepas itu aku menjadi pelanggan tetap Kak Min, bergantung kepada keadaan kewangan, ada kalanya aku pergi sebulan sekali atau paling tidak dua atau tiga bulan sekali. Pernah juga aku cuba dengan pelacur lain, tapi tak sama dengan layanan Kak Min. Dari hubungan sebagai pelanggan kami menjadi kawan baik. Kak Min rajin memberi aku perangsang. Dipendekkan cerita, pada tahun akhir aku di UM, setelah beberapa kali aku mencuba, akhirnya Kak Min setuju untuk keluar dengan aku. Aku layan dia sebagai seorang kawan, tak pernah aku melayan dia sebagai seorang pelacur. Setiap kali keluar aku tak pernah mencuba yang tak senonoh dengan dia, itu janji aku padanya.Kalau nak main, aku akan pergi ke tempat kerjanya, dan bayar. Akhirnya disebabkan kami dah menjadi kawan rapat, Kak Min menjemput aku makan malam dirumahnya. Rumah Kak Min memang kemas. Malam itu dia berseorangan, housemate dia tidur dirumah boyfriend. Dipendekkan cerita lagi, selepas makan, kami duduk berbual di ruang tamu. Banyak yang aku pelajari tentang kehidupan Kak Min. Latarbelakangnya dan kenapa dia menjalani hidup sebegini. Kami berbual mesra, gelak ketawa. Aku sendiri agak terkejut bila Kak Min, perlahan menanggalkan butang bajunya satu persatu, Katanya dia nak bagi aku hadiah istimewa. Malam itu kami tidur bersama sebagai kawan.

Esok pagi disebabkan keletihan, aku terjaga lewat. Kak Min tak ada disebelah. Secara yakin, aku berjalan berbogel, keluar bilik mencari Kak Min. Aku tengok dia tengah menyiapkan sarapan dengan hanya berkemban. Perlahan aku menyelinap dan memeluk dia dari belakang. Tanpa aku sedari rupanya rakan serumah Kak Min, dah balik dan berdiri terselindung tak jauh dari aku memerhati sambil ketawa. Punyalah aku terperanjat, cepat-cepat menutup konek, dan berlari masuk ke bilik. Setelah berpakaian, aku keluar semula. Kak Min perkenalkan kawannya tu. Lin. Kecil molek orangnya. Lebih muda dari Kak Min. tua setahun dari aku. Lin kata Kak Min selalu bercerita tentang aku. So dia benarkan aku datang selalu tetapi dengan beberapa syarat yang aku janji takkan langgar. Dia sendiri sudah ada bisnes kecil-kecilan, tapi buat kerja part-time sama dengan Kak Min.

Hubungan kami berterusan hingga kini. Aku memang sayangkan Kak Min, Satu perkara yang menyentuh perasaan aku ialah bila Kak Min meminta aku berjanji tak kan jatuh cinta dengan dia. Dia tak mahu kami berkahwin. Cukup sebagai kawan. Dia tak mahu aku cemburu dengan cara hidup dia sering bersama lelaki lain. Dia juga tak kan cemburu aku bersama dengan perempuan lain.

Di kala itu aku memang pernah main dengan perempuan lain. Pengalaman aku dengan Kak Min menjadikan aku lebih yakin bila bersama perempuan. Si Din playboy tu pulak perkenalkan dua girlfriend dia yang boleh main. Sekadar suka-suka dan nak mencuba. Waktu itu kehidupan mahasiswa macam kami agak bebas.

Ok, end of part 1. nanti aku sambung lagi, cerita lanjut dengan Kak Min, dengan bini aku, dan dengan dua lagi wanita lain yang begitu penting buat aku. Kalu sudi berutus dengan aku, boleh hantar

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience