SexEd Video Series: Hot girls giving advice for how to get laid. Click here to watch now.
Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

edy

Sex = Male
Where it happened = home
Language = malay
Refnum = 49150
ingin ku ceritakan pengalaman pertama ku dimana aku melayari bahtera sehingga melalui pintu belakang isteriku. isteriku adalah mix cina dan mempunyai kulit putih dan buah dada 34 x lah besar tetapi ianya kenyal walaupun telah menghasilkan 2 orang putera puteri yang comel. satu malam aku dan isteriku bercadang membuat projek dimana isteriku menelan pil tido untuk merasa pengalaman bagaimana dirogol. setelah anak-anak kami masuk tido isteriku pun menelan sbiji pil tido dan minum bersama coke.orang kata kesannya amat kuat. stelah 15 minit isteriku mula khayal dan ku usung isteriku keatas. setelah kubaring kan isteriku , aku mula melakukan operasi. kujilat luar panties yang bercorak dot-dot kerana aku terasa horny sebab dah 3 hari tak mengena . isteriku mula mengeliat dan ergh....egh..arghhh.. sedap sayang...jiat puki mama lagi argh..erghh....ergh.. kuat yang erm.. sambil bibir nya diketap dan mata terpejam khayal.aku mengangkat punggng dan membuka pantiesnya.ku lihat puki isteriku sudah digenangi air mazi dan aku menjilat serta menyedut biji kelentit srup..srhup...berbunyi clap..clap.habis ku jilat sampai kering .aku masukkan lidah kedalam lubang dan menghisap biji kelentit kerana aroma yang berangsangkan kerana puki isteriku telah disembur pewangi khas yang diberi oleh makcikku dari amerika. bertambah lah ghairah. aku dapat melihat isteriku kejang kerana punggung nya terangkat dan kaki nya kejang dan otot disekitar kemaluan nampak bergerak.selepas itu kusorongkan kemaluan ku 5.5inchi ini kemulut isteriku dan isteriku menunjukkan tindak balas walaupun dalam keadaan khayal menyedut kemaluan ku sambil mata terpejam clup..clap.clup..dan mainkan lidah dihujung konekku . aku mengeliat.selepas itu aku menghisap buah dada tanpa baju malam tidak dibuka fuh sungguh ghairah aku.kalau tak caya korang buat lah lebih ghairah dari telanjang terus . selepas macam biasalah ku masukkan pedang ku dan isteriku mengerang kesedapan argh....arhg..ergh.........erm...........sedap yang henjut kuat yang argh kuat lagi yang arh............argh........aku menghenjut dalam isteriku khayal dia kata senak yang tapi sedap.tak semestinya pelir sebsar aku punya tak dapat puaskan perempuan mesti kena gayanya.selepas itu ku doggie isteriku semasa tengah henjut dengan bunyi yang menghairahkan aku terlintas untuk pimp ass isteriku. ku cabut pelir ku dan sorongkan pelirku perlahan kedalam dubur isteriku dan ku ludah sedikit untuk mudahkan perjalanan .isteriku masih tak perasaan kerana tengah khayal ubat tido yang semakin high. setelah masuk separuh isteriku seperti kena renjatan dan menolak ku tetapi apa kan daya kepala dia tengah khayal ku sorong habis .fuh.......aku terasa nikmat nya dan kemutan yang amat panas dan kedap. pada mulanya isteriku menangis kerana sakit tetapi aku cakap free kan macam orang buang air ku henjut crut...cret..crut..crut....ketat sangat sambil air ludah ku guna sebagai pelincir.semakin lama semakin sedap dan dari isteriku menangis dia bertukar menjadi ghairah argh...argh....ergh...sakii sayang senak sayang perlahan sayang......kuat sikit sayang ..sedap...yang ergh...er.er..ere.r.e.dan ku rasakan air mani ingin keluar cret...............cret.........ku pancut kan kedalam dubur isteriku.a rgh... isteriku hanya tersenyum dan terdampar . untuk pengetahun malam tu aku menghenjut 3 kali sampai nak patah lutut dan malam kedua aku dan isteri buat perkara yang sama..fuh lazat nya....ingat jangan buat selalu sesekali tak per walaupun perkahwinan kami mencecah 13 tahun seks aku tetap mantap dan selalu dilempiaskan. selepas ini aku akan cerita bab aku main dengan isteri orang ditempat kerja tapi bukan sekarang sebab masa aku tengah tapi ni isteriku tengah jilat depan kepalakonek ku ugh...sil siol ........

edy

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -