Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

Akhirnya kau kumiliki

Sex = Male
Where it happened = Chalet
Language = malay
Refnum = 49112
Jam menunjukkan sudah hamper 8.00 malam, Ramli berkhayaal di atas katil … di luar chaletnya kedengaran suara anak2 kecil bermain .. riuh rendah bunyinya ..namun itu tidak mengganggu khayalan nya … biasalah kanak2 …anak2nya pun begitu juga … Ramli lega kerana kelmarin dia telah menghanatar anak2nya kerumah ibu mereka yang telah pun berkahwin semula dengan kekasih mayanya semasa mereka masih lagi berkahwin. Tinggallah ramli memelihara anak2nya yang sedang membesar itu … dgn persefahaman pabila cuti sekolah giliran jandanya itu pula menjaga anak2 mereka … Terasa bosan hidup bersendirian ramli mengambil keputusan utk pergi bercuti dan menempah chalet di Pantai Merdeka Sg petani …. Nak release tension … Sedang dia berkeadaan begitu … tetiba hand setnya mendendangkan lagu Hotel California .. tahulah dia ada sms yg masuk … dibiarkannya selesai lagu itu an dia membuka message tersebut terpampang nama Salina … dgn sms ringkas .. U kat mana ? … Sp.. Y? ringkas jawapan Ramli .. I wanna c U .. ada problem ..need ur help .. where r u now ? …I ada kat hotel seri Malaysia SP … OK I’ll fetch u there…wait 4 my call ringkas jawapan ramli kepada Salina. Ramli bergegas mengunci pintu dan menuju ke kereta utk bertemu Salian di hotel S M’sia…. Dipendekkan cerita ramli membawa salina ke suatu restoran dan mereka berbual sambil makan.. What’s ur problem? Tanya Ramli ..” I gaduh besar dgn Zamri ..I found out dia ada secret lover .. then kami gaduh …dia ceraikan I ..jelas salina ..Oh!! my goodness but Y ? … kat sini tak sesuai nak cerita ..can we go some where else yg selesa ?... Ok lets go to my chalet ..ajak Ramli..OK ..Lets go jwb Salina … Sepanjang perjalanan dari SP ke Pantai Merdeka mereka tidak banyak bercakap Cuma sekali sekala salina mengeluh dan menarik nafas panjang … U sabar lah .. apa pun u piker dengan akal yg waras sebelum bertindak ..pujuk Ramli .. Di dalam chalet … Salina menceritakan segala permasalahan yang menghantui hidupnya bersama zamri selama ini… dan pada Ramlilah tempat dia mencurahkan perasaannya.. Salina telah diceraikan oleh Zamri kerana salina dapat tahu Zamri ada menjalinkan hubungan sulit dgn perempuan lain .. dan mereka bergaduh besar sehingga tertalak lah Salina pada tengahari tadi … Salina menyembamkan mukanya ke dada ramli dan menangis sepuasnya … Ramli hanyalah bertindak sebagai a good listener ..sambil membelai rambut Salina ..cuba untuk memujuknya dan menenangkan hati Salina …. Setelah reda .. dan semangatnya pulih .. Salina senyum dan menatap Ramli ..I lega dah terlepas dari neraka rumahtangga I .. I nekad tak akan kembali padanya lagi … zI juga bernasib baik sebab kami belum punya anak .. kalau tak susah jua I nak buat keputusan kata Salina lagi.. Apa pun keputusan u , I harap u buat dgn kerelaan u ..bukan kerana dendam atau marah …tegas ramli … I know jwb Salina .. Ok lets go for a walk at the beach ajak Ramli …kita nikmati kesegaran bayu di pantai ..heheheh seloroh Ramli .. degan tenang Salina bersetuju … Kenapa u tak nak remarried Ram ? Tanya Salina sambil mereka berpimpinan tangan menusuri gigi pantai .. Ramli menarik nafas panjang dan tidak menghiraukan soalan salina tadi … Mereka kembali ke bilik dan menukar pakaian mereka Ramli hanya berkain saja dan memberikan sehelai lagi kain kepada salina dan T shirtnya kerana Salina telah tinggalkan beg pakaiannya di Hotel S M’sia. Bukan tak nak kawin…… tapi…….belum fikirkannya….nanti bila dah sampai masa….agaknya……I fikirkanlah” balas Ramli. “Tapi….u tak tahu…..tak semestinya bila dah kawin tu….mesti bahagia….” Salina bersuara sambil jarinya bermain-main di jemari ramli yang dipegangnya. “Kenapa pulak Ina cakap macam tu……” tanya Ramli “Contohnya Ina sendiri…..walaupun dah kahwin hampir setahun….tapi Ina rasa tak bahagia…..” terang Ina sambil tangannya tersu bermain-main dengan hujung bantal. “Tak bahagia……tak bahagia macam mana tu….I tengok Ina biasa je…..tiap-tiap hari datang sekolah nampak enjoy je….” Balas Ramli Salina secara berterus-terang menceritakan masalah ketidakpuasan dalam hubungan seks dengan suaminya. “Walaupun dari segi lahirnya Ina kelihatan biasa je….tapi sebenarnya Ina tak pernah merasa puas dalam hubungan seks…..Ina pun tak tahu…mengapa…..husband Ina macam tak kisah….dia hanya mementingkan kepuasannya saja……” jelas Salina berterus-terang tanpa segan silu lagi. Ramli hanya mendengar dan dalam fikirannya mula memikirkan sesuatu yang selama ini dipendamkan sahaja dalam hatinya. Memang sebagai seorang lelaki yang sempurna Ramli tertarik juga kepada Salina yang sejak akhir-akhir ini menjadi begitu rapat dan bertambah manja dengannya. Sesampai mereka di Chalet setelah puas berjalan …mereka sama2 merebahkan badan di atas katil … keadaan salian sudah tenteram dan tidak mahu memikirkan masalahnya lagi . dia merasa lega dan tenang bila berada dalam dakapan Ramli tadi … Di atas katil salina meletakkan kembali mukanya ke dada sasa ramli .. Ramli tersenyum dan merasa sedikit terangsang mengenangkan disebelahnya ini Salina yang telah pun terbebas keiginannya untuk memiliki Salina hamper tertunai … Tubuh seksi Salina dengan kulit cerah yang gebu halus itu memang menjadi idamannya. Bibir halus dan buah dadanya yang mekar segar memang menjadi pertaruhan keinginannya untk dinikmati. “Ina bersabar je le….nak buat macam mana….. “…. “Ina bersabar le…….” Bisik Ramli sambil memegang bahu Salina dan menenangkannya. Sebaik sahaja terasa tangan Ramli memegang bahunya Salina menoleh dan melihat mata Ramli yang juga merenungnya. Tanpa disedari Salina merebahkan tubuhnya ke atas paha Ramli sambil memeluk erat Ramli. Tiba-tiba Salina menggerakkan tubuhnya dan terlentang mengadap ke atas. Mata mereka bertentangan lagi. Perlahan-lahan tangan Salina bergerak ke atas dan melingkari leher Ramli . “ Ram ……Ina nak berkawan dengan u…..Ina nak bersama u untuk berbual-bual….tak lebih dari itu…..boleh kan……” jelas Salina berterus-terang . “Apa salahnya…..i pun memang tak ada kawan……apa salahnya kalau Ina suka..” balas Ramli.. Ramli terus memeluk pinggang Salina dengan tangan kanannya manakala tangan kirinya membelai-belai rambutnya dengan lembut. Salina melentukkan kepalanya ke atas dada Ramli menikmati belaian lembut yang tidak pernah dirasainya sebelum ini walaupun telah hampir setahun bersuami tetapi sekarang telah diceraikan pula . Hujung jarinya bergerak-gerak di atas dada Ramli yang bidang dan tidak memakai baju itu. “Mereka tidak banyak bercakap kita jgn bicara pasal u kita cerita pasal lain kata ramli pada salina …….. “Tak payah cakap……” balas salina semakin manja. sambl terus di belai rambut dan pinggang Salina. “Macam ni pun tak apa…..Ina suka macam ni……” Salina bersuara dengan penuh manja dan hujung jarinya terus bermain-main di dada Ramli. Ramli memberanikan dirinya dengan merayapkan tangannya dari membelai rambut ke arah telinga dan leher Salina. Hujung jarinya bermain-main di bahagian telinga dan kemudian merayap ke arah pangkal leher. Tubuh Salina kelihatan bergerak-gerak menahan kegelian ..“Gelilah……” Salina menegur. Ramli terus juga merayapkan hujung jari jemarinya bermain dengan telinga dan ke pangkal leher Salina. ……Ina nak bersama u….sebab Ina rasa sunyi dan ina perlu berada bersama seorang yang mengerti dan not attached……” balas Salina semakin manja dan berterus-terang. Ramli membetulkan tubuhnya dan menarik sedikit tubuh Salina yang meniarap di atas tubuhnya. Sebahagian tubuh Salina menghempap dadanya manakala sebelah paha Salina menindih paha Ramli yang hanya dibaluti oleh kain sarungnya sahaja. Perlahan-lahan Ramli merangkul tangannya memeluk tubuh Salina. Tubuh Salina yang menindih tubuhnya terasa begitu mesra sekali. Tidak disedarinya batang zakar mula membengkak keras. Apatah lagi apabila sesekali dilanggar oleh paha Salina, sambil dia menggerakkan pahanya dan menyebabkan batang zakarnya yang sudah keras itu melanggar paha Salina yang menindihnya. Salina membetulkan tubuhnya mendakap di atas tubuh Ramli. Terasa sesuatu yang begitu keras menekan-nekan pahanya. Salina menggerakkan pahanya sedikit dan batang zakar Ramli semakin kuat tertekan ke arah pahanya. Perlahan-lahan Ramli menggerakkan tubuh Salina ke atas dan bibir mereka hampir bertemu. Manakala pahanya digerakkan sedikit menyebabkan batang zakarnya kini berada di celah kedua-dua paha Salina. Kain yang dipakai oleh Salina terselak sedikit hingga ke pangkal pahanya menyebabkan batang zakar Ramli terasa hangat menekan pangkal pahanya, dia terasa batang zakar Ramli menekan hangat di bahagian sulitnya walaupun masih di lapisi oleh kainnya. Ramli tidak mempedulikan kata-kata Salina. Bibirnya segera merapati bibir Salina dan perlahan-lahan tangannya bergerak ke belakang leher Salina. Perlahan-lahan bibir itu dikucupnya dan sebelah lagi tangannya memeluk tubuh Salna lebih rapat ke tubuhnya. Salina seperti tidak dapat berbuat apa-apa, terus menerima bibir Ramli. Lidah Ramli yang dirasanya merayapi bibibrnya terasa begitu lembut bermain-main di luar bibirnya yang halus itu. Tangan kiri Ramli terus menarik leher Salina ke arahnya dan mulut mereka bertaup rapat. Salina tidak sedar bilakah lidah Ramli menyusup masuk ke dalam mulutnya dan merayapi lidahnya dengan begitu lembut. Salina membalas sambil memasukkan tangannya pula ke bawah leher Ramli. Mereka berkucupan dengan saling berbalas menyedut lidah masing-masing. Kedengaran sedikiti suara dengusan manja dari celah-celah bibir Salina sambil tangan kanannya bergerak ke arah dada Salina yang menekan di dadanya. Tubuh Salina diangkatya sedikit membolehkan tangannya menyentuh buah dada yang montok dan gebu itu. Suara dengusan manja Salina semakin kedengaran Mata Salina semakin layu dan hanyut apabila tangan lembut Ramli meramas-ramas lembut buah dadanya. “Ooooo…...” suara manja Salina kedengaran. Matanya semakin layu dan bibibirnya kembali menangkap bibir Ramli dan lidah Ramli dukulumnya dengan lebih kuat. Ramasan tangan Ramli di dadanya membuatkan rangkulannya semakin kuat. Ramli menggerakkan pahanya dan membuka sedikit paha Salina. Perlahan-lahan kain Salina ditariknya lebih ke atas dan menyebabkan bahagian pangkal paha Salina terdedah tepat di atas zakarnya yang keras itu dan ditutup oleh seluar dalam nipisnya sahaja. Perlahan-lahan tangan Ramli bergerak ke bawah dan membuka ikatan kain sarungnya. Dengan menggunakan kakinya kain sarung itu di tolaknya ke bawah dan kini batang zakarnya terpacak menegak di antara paha Salina. “usahhhlaaahhhh……kita sembang je…..” suara manja Salina semakin kedengaran walaupun leher Ramli terus dipeluknya lebih erat. Bibirnya mengulum seperti orang kehausan. Ramli membetulkan posisinya sehingga kedua-dua paha Salina berada di kiri kanan tubuhnya. Perlahan-lahan Ramli mengerakkan batang zakarnya dan meletakkan tepat di atas alat sulit Salina yang dibatasi seluar dalam nipis itu yang dirasanya telah basah dan licin. Seluruh batang zakarnya dibiarkan ditindih oleh alur rekahan alat sulit Salina. Bibir Salina terus dikucupnya diselanggi dengan menghisap lidah yang lembut itu. Sambil tangan kanannya terus meramas-ramas lembut buah dada Salina yang gebu dan kemas itu.. Namun Salina terus membalas kucupan lidah Ramli malah sedutannya menjadi semakin ghairah. Pahanya bergerak-gerak apabila terasa seluruh batang zakar Ramli yang keras itu terasa menekan seluruh alur kemaluannya yang terasa basah itu. Ramli menggerakkan punggungnya ke atas dan ke bawah menyebabkan seluruh batang zakarnya bergesel di sepanjang alur rekahan kemaluan Salina. Batang keras itu menggelungsur ke atas dan ke bawah di sepanjang alur kemaluan yang hangat itu. Geselan itu diteruskan sambil tangannya terus meramas buah dada Salina yang montok gebu itu. “…janganlah macam niiii… Ina ….takut……. Salina terus merengek dengan suara yang semakin manja sambil punggungnya bergerak sama mengikut rentak geselan batang zakar Ramli di celah lurah kemaluannya. Perlahan-lahan Ramli menyelak tepi seluar dalam Salina yang nipis itu dan menggerakkan kepala zakarnya masuk ke bawah seluar dalam itu. Terasa alur lurah kemaluan Salina telah basah dan hangat. Batang zakarnya ditolak lagi sehingga hampir semua berada di dalam seluar dalam Salina dan tepat menekan di seluruh alur rekahan kemaluan Salina. Batang yang keras itu digerakkan perlahan-lahan di celah alur yang licin dan hangat itu ke atas dan ke bawah. “Ina takuttt…… nanti kita terlanjur….Ram ..” Salina terus merengek apabila batang keras itu menggesel seluruh alur rekahan kemaluannya. Pahanya bergerak-gerak mengikut geselan batang zakar itu sambil mulutnya terus mengulum lidah Ramli dengan rakus sekali. Ramli terus meramas buah dada mekar itu sambil tangan kirinya mencengkam belakang punggung yang gebu itu sambil menolak dan menarik meneruskan geselan yang meningkatkan syahwatnya itu. Salina terus merengek dengan penuh manja dan membiarkan punggungnya bergerak mengikut rentak geselan batang zakar Ramli di celah alur kemaluannya. “Ina suka tak?……” bisik Ramli sambil menarik lebih kuat sedikit punggung Salina ke arah batang zakarnya. “.rengekan manja Salina berterusan apabila semakin kuat Ramli menggesel batang zakarnya di celah alur kemaluannya yang hangat dan licin itu. “Best tak?…..” Ramli terus mengusik Salina sambil mengangkat punggungnya menyebabkan kepala zakarnya sesekali menojah lubang kemaluan Salina yang sempit itu. Kemudian diteruskan menggesel di seluruh celah alur yang hangat dan lencun itu. “Oouccchhhh……. …ooooo…..Ina tak tahan” rengekan Salina sambil terus menerus merangkul leher Ramli dan mengulum lidahnya dengan rakus. Bahagian alat sulitnya terasa begitu hangat dan ghairahnya meningkat akibat geselan berahi yang merangsangkan itu.. Kepala zakarnya yang kembang dan keras itu dibiarkan berada di pintu lubang yang hangat itu. Bibirnya mula mencari bibir Salina dan mereka berkucupan dengan hangat sekali. Salna meragkul leher Ramli dengan lebih kuat manakala pahanya terbuka lebih lebar dan terasa kepala zakar sudah berada sendat menutup pintu lubang kemaluannya yang semakin hangat dan ghairah dengan syahwatnya yang semakin meninggi. Lidah Ramli dihisapnya dengan rakus sambil mulutnya mengeluarkan bunyi-bunyi kenikmatan. “….Ina tak tahan…… “ rayu dan rengekan Salina berterusan tetapi punggungnya terus bergerak mengikut irama gerakan kepala zakar Ramli yang menekan di pintu lubang kemaluannya. Ramli terus menggerak-gerakkan kepala zakarnya di pintu lubang kemaluan Salina yang sempit dan hangat itu. Biji halus di sudut atas kemaluan Salina bergsel semakin kuat dengan kepala zakar Ramli. Lidahnya dikulum oelah Salina dengan begitu rakus sekali walaupun dia terus merengek-rengek manja. Salina terus merengek-rengek apabila kepala zakar Ramli yang keras itu mengesel biji halus yang sangat sensitif di sudut atas kemaluannya. “Ina suka tak i buat macam niii” sambil terus menggerakkan kepala zakarnya menggesel biji halus yang menjadi semakin licin dan keras itu. Salina terus merengek manja dan matanya terus layu.. pleaaaase…… Ram . Ina ni still dlm edah ” Salina merengek semakin manja sebaik biji halusnya terus digesel dengan lebih kuat oleh kepala zakar Ramli. “Masuklah sikit……sikit je……dah masuk nanti kita stop kat kepala jer …..” bisik Ramli terus menggesek dengan lebih kuat. “Tak mauuu.pleaaaaase …stoplah…..Ina tak tahannnnn….oooo….geliiiiii.pleaseeee ...stop……” Salina terus mengerang sambil merayu. Mahu tapi malu …Punggungnya bergerak-gerak mengikut rentak geselan kepala zakar Ramli yang terus menekan dan menggesel biji halusnya. “Abang masuk sikit je……ok?…” Ramli terus mengusik dan terus menggesel biji halus yang menyebabkan seluruh tubuh Salina mengeliat kenikmatan. “Tak mauuu….janganlah ….jangan masukkk…..kita tak boleh buat macam nii ….geliiiii….…tak tahannn….”Salina merengek maja dan tubuhnya bergerak-gerak menggeliat kenikmatan. Tiba-tiba Ramli menolak perlahan-lahan tubuh Salina rebah mengiring ke sisnya dan dia membetulkan posisi tubuhnya mengiring menghadap tubuh Salina. Kedua paha Salina terbuka dan sebelah kakinya diangkat dan diletakkan di atas pinggang Ramli . Ini menyebabkan kemaluan Salina yang dibaluti seluar dalam nipis yang basah licin itu menghadap kepala zakar Ramli yang tegak menghunus ke arahnya. Sambil tangannya meramas lembut buah dada yang montok itu bibirnya melekap ke bibir mekar dan mereka berkulum lidah dengan begitu ghairah. Mata Salina layu separuh terpejam manakala tangannya merangkul leher Ramli dengan erat. Salina terus mengulum lidah Ramli tetapi membiarkan tangannya digerakkan ke bawah ke arah paha Ramli . Akhirnya jari-jarinya tersentuh kepala zakar Ramli . Salina tersentak apabila sebaik sahaja jari-jarinya mula memegang kepala zakar yang keras dan kembang itu. “Auuu…..” terkeluar suara manja Salina. “Why…..Ina…apa pasal….” Tanya Ramli sambil mencium leher Salina dan tangannya kembali meramas perlahan-lahan buah dada yang montok dan pejal itu. “Besarnyaaaa…….” balas Salina dengan suara seperti separuh terkejut. “Takde lah…biasa je……Ina peganglah betul-betul….” Bisik Ramli ambil terus meramas lembut buah dadanya. Salina menggerak-gerakkan jarinya di sekitar kepala zakar yang keras kembang itu. Kemudian jarinya turun ke bawah sedikit ke arah batang yang terasa begitu hangat. Perlahan-lahan jarinya melingkari batang keras yang padat itu tetapi seluruh jarinya tidak dapat melingkari sepenuhnya. “.besarnya u punyaa..” suara Salina separuh terkejut dan tangannya terus cuba menggenggam batang zakar itu.. Terasa jari jemari yang lembut itu menggenggam hangat batang padunya dan perlahan-lahan bergerak dari hujung kepala zakarnya menuju arah ke pangkal. Sebaik sahaja sampai di pangkal batang zakarnya Salina melepaskana genggamannya dan merangkul leher Ramli. “.panjangnya u punyaaaa…….” Salina terus melingkari tangannya di leher Ramli membiarkan buah dadanya diramas lembut. Perlahan-lahan Ramli menggerakkan tangannya ke bawah dan memegang batang zakarnya lalu di letakkan tepat di atas alur rekahan kemaluan Salina yang basah dan licin itu. Perlahan-lahan kepala zakarnya digerakkan di atas alaur rekahan yang dilapisi oleh seluar dalam nylon nipis yang dipakai Salina. Kemudian tangan Ramli bergerak ke arah tangan Salina dan menggerakkan tangan itu ke arah batang zakarnya. Kini tangan Salina kembali menggenggam batang zakar Ramli yang keras padat dan hangat itu. “besarnya u punya……….panjang…..” suara manja Salina kembali kedengaran dan matanya layu separuh tertutup. Geselan batang zakar Ramli benar-benar dinikmatinya. “.ishhh….geliiii……usahlah gesel macam tu….Ina tak tahan ….geliiiii……” rengek Salina sambl tangannya mengurut batang hangat itu dari hujung ke pangkal. Tiba-tiba Ramli menggerakkan tangannya ke bawah dan jari-jarinya mula menarik seluar dalam Salina ke bawah. “….kemaluan Salina terdedah dan dia meletakkan kepala zakarnya yang besar itu tepat di celah lurah yang basah licin itu. Sebaik sahaja kepala zakarnya menyentuh lurah di pintu lubang kemaluan yang sempit itu kedengaran suara lembut Salina mengerang dan matanya bertambah layu. “….Ram..Ram.. erang Salina… U janji masuk kepala jer tau ..” ..” Salina terus merengek apabila terasa kepala Zakar Ramli mula menekan di pintu lubang kemaluannya. Kepala zakar yang besar itu terasa begitu hangat memenuhi permukaan lubang kemaluannya yang basah licin. Hampir semua kepala zakarnya terbenam di dalam permukaan lubang dan bibir kemaluan Salina tersebak menerima kemasukan kepala zakar yang keras kembang itu. aagghh… ahhhgh.. sedapnya Ram …“Ala…i masuk sikit je……” bisik Ramli dan menarik lagi sedikit punggung Salina ke arahnya. “Auuuu hiskkk.. sedapnya ……” Salina terus merengek apabila terasa kepala zakar yang besar itu terus membenam ke dalam lubang kemaluannya yang sempit itu. …Ramli mula menghejut keluar masuk setakat kepala jer k e dalam lubang nikmat Saalina … . Mata Salina terpejam. Perlahan-lahan Ramli menolak dan terus menarik dan menolak zakarnya keluar masuk kedalam cipap Salina. Kelihatannya Salina telah benar2 berada dipuncak nikmat … otot2nya nya terasa mengejang .ia akan mencapai puncak orgasmenya tak lama lagi … tetiba dia merangkul pinggang Ramli dengan kakinya saolah tidak mahu melepaskannya … tiada ruang bagi Ramli mundur lagi ..maka tertancaplah seluruh 7 inci milik Ramli kedalam cipap Salina … Ooooohhhh…Aarghh … ish… Ram .. I’m cummiiiinnnggg my love … Salina meracau … juling mata nya saambil memmeluk kembali Ramli …dia tak sangka begini nikmatnya bersenggama bersama Ramli … terasa hangat batang ramli disirami cum Salina … namun ramli masih terus mengepam cipap Salina kerana telah Berjaya memasuki keseluruhan kelakiannya kedalam milik Salina … Salina masih lagi merasa kehangatan dan kelazatannya … baru ia sedari rupanya dialah yang merangkul ramli sehingga keseluruhan 7 inci milik Ramli tertanam kedalam cipapnya … Ram… u masuk semuanya ya ? … I tak boleh tahan masa u rangkul I tadi … u tarik I sampai masuk kesemuanya kata Ramli sambil tersengih dan terus juga mengepam … tak perlah .. lets carry on we finish it .. yes dear fuck me hard .. Salina mula meracau … alang2 dah terlanjur lebih baik dinikmati sepenuhnya bersama bisik hati Salina .. lagi pun dia dah bebas dari Zamri … beberapa ketika kemudian mereka sama-sama mencapai orgasme …ramli memancutkan aiirnya yang dah hamper 6 tahun tidak mengairi … telaga bunting perempuan …. Maka malam itu bermulalah penerokaan mereka … mereka tertidur seketika dan mengulangi permainan cinta mereka dengan lebih asyik lagi tanpa ada rasa ragu2 lagi…… Adegan seterusnya …..

Akhirnya kau kumiliki

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -