2770 Views |  Like

mfxantia

Age when it happend: 25
Where it happened: BB Bangi
Langauge: BM
Sex: Male
Rating: 5
Category: Straight

Aku seorang anak yatim piatu dibesarkan dirumah kebajikan. Atas usaha bersungguh-sungguhku aku berjaya kemenara gading juga. Selepas tamat belajar di UM aku mendapat kerja disebuah syarikat swasta diKL, walaupun gajinya lumayan tapi aku hidup sederhana, pergi kerjapun naik moto kapcai masa belajar di U dulu. Ofis ku ditingkat 12 dibangunan ….jalan Ramlee. Setiap pagi lifnya macam sardin dan aku kenal muka hampir kesemua pekerja di bangunan ini. Satu hari tu aku nampak muka baru seorang awek yang amat cantik pada pandangan mataku. Kulitnya kuning langsat, pipi dan bibir kemerahan, disebalik tudungnya dapat ku agak gunungnya juga besar. Muka bersih tanpa makeup. Di sedang bersembang dengan rakannya yang aku kenal dan kebetulan geng lepak lepas kerja.

Petang tu aku cepat-cepat turun ke kedai mamak tempat kami selalu melepak selepas kerja. Dari jauh ku lihat dia rancak berbual dengan geng-geng yang ada disana. Bila aku sampai mereka memperkenalkan aku dengan awek tersebut, aku menghulurkan tangan dia dengan berat hati menyambut tanganku. Dia berasal dari Sabah dan berumur 19 tahun dan Lisa namanya.

Dua bulan lamanya perkenalan itu aku hanya menunjukkan sifat yang normal iaitu tidak menunjukkan sebarang minat terhadapnya. Kawan aku Joo berusaha nak memikat dia tetapi tidak berjaya. Menurut kawan rapatnya dia sebenarnya meminati aku, tetapi aku tetap tidak menunjukkan sebarang respons.

Seminggu sebelum raya tahun itu aku mendapat tahu yang dia mendapat kerja baru di Kajang dan akan berpindah. Dia meminta bantuan geng-geng yang lain untuk memunggah barang ke rumah sewa barunya sebuah flat di BB Bangi. Akupun turut setuju, hari berpindahnya sehari sebelum hari raya, maka bila sampai ketempat tu hanya aku seorang yang membantu. Geng-geng lain tidak dapat turun kerana semua dah balik kampung. Nasib baik biliknya hanya ditingkat dua dan barangnya taklah banyak sangat. Walaupun begitu rasa nak tercabut juga lutut aku turun-naik mengangkat barang2nya. Jiran-jiran ada juga membantu tetapi bila masuk waktu maghrib, mereka meninggalkan aku seorang sja kerana nak berbuka puasa dan kerja mengangkut tu habis mungkin lebih kurang jam 8 rasanya kerana pengumuman raya di kaca Tv dan keesokan harinya hari raya.

Selepas menjamu selera kami bersembang sambil menolongnya mengemas barang-barangnya dan selesai lebih kurang jam 12. Akupun meminta diri tetapi hujan mula turun diikuti degan petir yang bunyi membelah bumi. Maka dia meminta aku tunggu sehingga hujang berhenti. Dia melihat aku tak selesa kerana mandi peluh dan menawarkan aku mandi, aku setuju, selesai mandi aku hanya berkain batik yang diberikannya dan kemeja T yang agak sendat. Kemudian dia pula yang mandi.

Hujan turun dengan lebatnya dan tidak menunjukkan tanda-tanda kan berhenti. maka dia meminta aku tidur sja dirumah itu pada malam tu. Aku setuju kerana letih juga nak naik moto dari BBB ke KL.

Flat tu ada dua bilik, aku ditempatkan disebelah kiri manakala dia tidur dibilik satu lagi. Aku bila tidur tidak memakai baju dan hanya kain baik tanpa spender. Dalam tidur tu aku terjaga kerana petir dan dentuman guruh yang amat kuat, tiba-tiba Lisa meluruh masuk kedalam bilikku dan menghidupkan lampu, mukanya kelihatan takut. Aku bertanya kenapa, dia kata dia takut akan kilat dan guruh. Selepas tu jawapan tu baru aku perasaan dia hanya berbaju tidur nipis tanpa coli, aku juga dapat melihat rambut panjangnya yang terurai hitam. Dia meminta aku menemaninya dibiliknya.

Bila masuk kebilik tu aku membentangkan tikar ditepi katilnya tetapi dia meminta aku tidur disebelahnya tetapi meminta aku jangan gatal. Aku setuju je kerana amat letih dan mengantuk. Aku terjaga lagi bila dentuman guruh dan terasa dipeluk. Aku membalas pelukan tu secara spontan.

Mengantuk hilang tiba-tiba dan cuba berbual dengannya. Aku mengatakan mungkin macam ni malam pertama. Dia hanya diam, aku bertanya lagi jika dia pernah dicium. Dia tetap diam, aku terus mencari bibirnya dan terus mengucup. Pada mulanya tiada respons dan bila dia membuka mulut aku cepat-cepat menghulur lidahku kedalam. Dia menghisap lidahku dan mungkin terasa nikmat Lisa mula menghulur lidahnya untuk ku hisap. Maka kami mula hulur menghulur lidah dan dia mengakui ianya amat nikmat.

Kami menyambung babak hisap mengisap tapi dalam masa yang sama tangan aku menjalar kegunungnya. Dia mmungkin tidak sedar kerana nikmat hisap tu. Lama kelamaan dia mula memberi respons dan tangan aku yang tadi mengusap dari luar baru telah berada didalam bajunya. Aku mengentel-gentel putingnya dan dia hanya membiarkannya. Kemudian aku mula menghisap putingnya dan tangan aku menyapu-nyapu perutnya. dia rupanya tidak berspender seperti aku. Bila tangan aku mula turun kebawah sedikit dapat kurasai kawasan segi tiga itu licin tanpa bulu. Batang aku yang telah keras tadi menyucuk-nyucuk badannya. Aku yang tak pernah menghisap tetek mengambil peluang secukupnya.
Lidah aku terus menjalar keseluruh badannya dan dia mengeliat mungkin kegelian. Lidah aku berhenti dikawasan segitiga emas dan bermain-main dibonjolan disitu. Pungungnya terangkat-angkat menahan asak lidah ku. Tiba-tiba badannya mengejang dan menolak kepala ku.

Dia berkata, dia tidak pernah mengalami nikmat seperti itu seumur hidupnya. Aku berkata padanya sekrang ini akupula nak merasa nikmat seperti tu dan meminta dia menghisap batang aku yang tegang tu. Dengan berat hati dia melakukan juga. Akupun memberi panduan caranya berdasarkan apa yang pernah ku tonton dulu. Memang rasa di blowjob ini lebih sedap dari melancap. Dia menghisap sehingga terpancut dan aku memintanya menelan airku tetapi dia menolak.

Selepas berehat sekejab aku meminta 69 dan dia setuju. MAlam tu je aku terpancut 4x dan dia aku tak tahu.

Esoknya hari raya dimana buat pertama kali aku merasa batangku menikam cipapnya. Aku menghabiskan rasa pertama dikatil shaja tahun tu. Tetapi ini akan aku ceritakan dilain kali.

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience