1282 Views |  Like

sayang abang

Age when it happend: 20
Where it happened: dalam rumah makcik sebelah mak belakang ayah tepi abang bawah adik
Langauge: malay
Sex: Male
Rating: 1
Category: Straight

aku seorang yang gilekan seks. Aku mula berjinak-jinak dengan seks pada usia yang agak muda. Pada pertengahan 20-an,aku mula bosan dengan seks yang biasa di “ranjang” sendiri. Aku bosan dengan aksi yang same setiap kali di atas katil. Satu malam,aku ke kawasan pelacuran untuk mencari bahan-bahan untuk fantasi seks.Aku mula mencari gadis-gadis yang sedap-sedap untuk projek aku.
Satu hari,member kepada member aku mengadakan satu majlis kecil-kecilan untuk sambutan hari jadinya. Rumah tuan rumah nie rumah teres. Simple je rumah dia tetapi dik kerana kedudukannya yang berada di corner lot, keadaan tu menjadi lebih luas. Majlis diadakan pade jam 8 malam sampai ke awal pagi. Majlis itu turut dijamu dengan minuman keras memandangkan tuan rumah agak open minded. Maklumlah anak muda berdarah panas lagi. Dalam kol 10.30,tetamu-tetamu mula beransur balik. Maka tinggal beberapa orang geng aku dan tuan rumah. Tiba-tiba ade sorang awek tu muntah, “Ala..overdose la plak minah ni..” So dengan rela hatinya aku pergi minta diri untuk menolong awek tesebut. Die pun aku bawak ke bilik air.
Aku pun keluar la sebab awek tu muntah-muntah. “Takpelah..saya tunggu kat luar yer..”Kedengaran dari dalam dia menjawab “ok..” “uwek!!..uwekk…!!”
Tiba-tiba awaej tu panggila aku agar menolongnya sebab dia dah tak mampu nak berdiri lagi. Aku pun masuk la..terkejut beruk aku bila tegok awek tu dah tanggalkan baju “adik” dia tu. Aku pun buat-buat lah cam terkejut.Aku pun mula la cari idea macam mane nak henjut awek ni. Em maklumlah awek ni rupanya adik kawan aku.
“Asal, tak penah tengok ke? jangnlah buat macam budak baik sangat..Awak nak awak cakap ajelah..”
Tak sempat lagi aku jawab awek tu dah terkam kat aku. Lemas beb..sedar tak sedar dia da isap batang aku..”Pehh..sedappnya..”Aku pun mula lah mainkan peranan tangan aku. Aku ramas-ramas aku picit-picit..Besar sial..38B..

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience