SexEd Video Series: Hot girls giving advice for how to get laid. Click here to watch now.
Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

Bapa Mertuaku 1

Sex = Female
Where it happened = village
Language = Malay
Refnum = 48356
Johar sudah dua hari berangkat ke luar negeri untuk suatu urusan tugasdengan majikannya. Tinggallah isterinya Milah dengan bapa mertuanya,PakMat. Sebelum pergi, sehari sebelumnya Johar bercuti sehari untukmemenuhikeperluan kejantanannya dan permintaan kebetinaan isterinya Milah.Sehari, dari siang bawa ke malam, hampir sepuluh round Johar danMilahbergelumang dan dipukul gelombang. Maklumlah, pengantin baru tiga bulanbersama. Baru mengenal nikmat bahagia.Ketiadaan Johar mendatangkan kesedihan kepada Milah kerana rindudanberahinya kepada suaminya walaupun dua hari lagi suaminya akan kembali.Padamasa yang sama ketiadaan Johar juga meresahkan Milah kerana memikirkantabiat bapa mertuanya, Pak Mat.Sudah dua hari Johar di luar negeri, Pak Mat sudah mula menunjukkanbelangnya semula. Dari kata-kata kepada perbuatan. Tinggal melaksanauntukmencapai matlamatmya sahaja, hanya masa yang akan menentukan.Sebenarnya ini bukan pengalaman pertama Milah. Bahkan sebelum inibapamertuanya pernah berlaku curang kepada anak lelakinya sendiri denganberlakusumbang dengan menantunya sendiri. Sudah dua kali Milah mengalaminya.Dan kali ini, sewaktu ketiadaan Johar, Pak Mat, bapa mertuanya,pastiakan merasa bebas untuk meminta ulangan ke tiga kalinya.Sudah tiga tahun Pak Mat menduda semenjak kematian isterinya, kininafsujantannya tidak terbendungkan lagi. Pernah Milah dan Johar cadangkanPak Matberkahwin lagi tetapi Pak Mat punya agenda lain. Menantu cantik seksiyangdibawa ke rumah oleh anak lelakinya, akan menjadi penawar rindu dendamdanberahinya pada wanita.Malam kedua ketiadaan Johar, kebetulan hujan turun dengan lebatnyapadapukul lapan. Sampai jam sembilan lebih, hujan masih tidak berhenti.Milahrasa kesejukan. Kedinginan ditambahkan dengan kekosongan badannya tanpasuaminya membuatkan Milah rasa tak karuan dibuatnya. Berahinyabenar-benarmemuncak. Tapi apakan daya Johar jauh di mata.Tanpa disangka, apa yang ditakutinya berlaku juga. Jam sepuluh,daunpintu biliknya dikuak dari luar. Bila Milah memandang ke pintu darikamarnyayang suram cahaya, dia lihat Pak Mat tercegat dengan hanya berkainpelikatsahaja menayangkan badannya yang gempal itu.Cepat-cepat Milah membetulkan kain batik yang dipakainya yangtersingkapke lutut. Dan Milah duduk bersandar ke kepala katil membetulkanrambutnyapula."Milah, belum tidur lagi nak?" Pak Mat masuk mendekati katilpembaringanmenantunya itu tanpa diundang. Pintu kamar dibiarkan terbuka."Pak nak apa pak?" Milah resah. Air mukanya tampak benarresah."Bapaksusah nak lena le Milah... bapak rasa sakit badan sebab sejuk... bolehkitaberbual?" Pak Mat terus mendudukkan pinggulnya di kaki katil sambilmemandang ke arah susu anak menantunya yang hanya dibungkus kemeja Tyangnipis. "Milah dah ngantuk Pak...""Bapak bukan apa... nak borak aje...nak mintakurutkan belakang bapak sedikit... kalau Milah tak keberatan. KalauJohar ada,tentu bapak dah mintak dia urutkan..." Pak Mat tersenyum gatal.Milah termangu. Nak dihalau, bapak mertuanya. Nak dilayan, bapakmertuajuga. Nak tak nak, Milah bangun juga mencapai minyak baby oil di mejasolek.Pak Mat gembira. Melonjak rasa seronok di hatinya sehinggakan terusmeniarapdi katil setelah sempat melonggarkan simpulan kain pelikatnya tanpapengetahuan Milah.Perlahan-lahan Milah menuangkan minyak di belakang badan bapakmertuanyalalu mulai mengurut dari sisi. Pak Mat geram. Terus mengeras di bawah.Rasatak sabar di hatinya hendak terus menelentang menunjukkan kehidupanyangbaru di bawah perutnya. Biar Milah tampak tiang khemah yang terpacaksetinggi tujuh inci dalam kain pelikatnya.Tak sampai lima minit, Pak Mat minta diurutkan betis dan pehanya.Kononnya lenguh juga. Pak Mat terus singkap hingga sedikit sahaja lagihendak mendedahkan pinggulnya. Pak Mat dah siap-siap tak pakai seluardalam.Milah tuang minyak urut lagi. Dan urut dari betis naik ke peha.Danbaru lima minit di situ, sesuai dengan melimpahnya air jernih berahiPak Matyang dah membocor macam paip yang bocor, Pak Mat terus mengiring."Anginnya dah lari ke peha depan le, Milah..." kata Pak Matberpura-purawalhal Milah dah dapat agak yang selepas ini dia pastikan nampak khemahkanopi setinggi tujuh inci menjulang ke langit. Pak Mat terusmenelentang.Tiang khemah sudah berdiri tujuh inci. Dan puncak kainnya dah basahlenjun. Milah tuang minyak ke peha."Atas lagi..." kata Pak Mat.Milah tuang ke atas lagi dan mulai mengurut."Atas lagi..." kata Pak Mat dan terus menarik lagi sedikit kainnyasehinggakan kalau Milah meletakkan kepalanya di paras peha Pak Mat,pastitampak tiang khemah tujuh incinya yang sudah keras menjulang."Bukan situ, kat ari-ari lak perginya..." Pak Mat bawa tangan Milahkeperutnya dan terus ke ari-ari, rapat ke pangkal tiangnya."Buang kain sekali le senang ya nak?" Pak Mat tak minta persetujuanlangsung dan terus menjungkit membuang kain pelikatnya ke lantai.TampaklahMilah ke tiang tujuh incinya dan seluruh isi tubuhnya yang gendut itu.Milahtak kuasa nak tutup mata atau pandang ke lain lagi. Dia dah pernahnampak.Dia malas nak tengok lagi. Tapi kali ini, dia dah lali dan sudah punnampaklagi.Milah urutkan tangan ke ari-ari membawa ke tiang Pak Mat."Milah marah ke?" Tanya Pak Mat."Tak, pak..." Milah terus mengurut ari-ari bapak mertuanya. Bulukemaluannya sudah habis dicukur."Kat situ pun lenguh juga la Milah...""Kat mana?""Sini..." Pak Mat letak tangan Milah ke pangkal tiangnya yanggemuk itu.Milah genggam perlahan."Tak mahu la pak..." Milah tidak menggenggam kuat dan tidak pulamelepaskan tangannya kerana fikirnya kalau dilepaskan pun, bapakmertuanyapasti memaksa."Tolonglah bapak Milah..." Pak Mat urut pinggan anak menantunyaitu. Milahtak kuasa menepis."Bapak nak apa sebenarnya..." Milah tenung mata bapa mertuanya yangtersengih macam kerang busuk."Bapak sunyi le Milah... lagi pun malam ni sejuk..." Pak Mat makinberanimenyelinapkan jarinya ke dalam kemeja t menantunya dan meraba lembutpinggang menantunya yang ramping itu. Hangat terasa kulit Milah. Itumenambahkan gelora nafsu berahinya."Janganlah pak..." Milah melarang bila Pak Mat mulai merayapkanjarinyahampir rapat ke kakibukit mudanya yang membengkak."Apa Milah nak malukan? Bapak pun tak pakai, apa salahnya Milah puntakpakai... bukak la..." Pak Mat memujuk."Bapak nak urut ke nak apa ni..." Milah macam marah sedikit."Bukalah Milah... kesian le bapak telanjang seorang... malubapak... Milah punbukakla sekali... bukak semua ya nak?" Pak Mat terus menyemburkan ayatberacunnya."Jangan la pak... biar Milah pakai tangan saja ya pak?" Milah mulaiberterus terang. Dan Milah mulai menggenggamkan jarinya erat padabatangpelir mertuanya itu. Perlahan-lahan dia mengurutnya dari pangkaldilurutkanke hujung kepalanya. Pak Mat tersenyum. Tapi tangannya masih belumdilepaskan dari pinggang menantunya. Sambil dia menikmati perbuatantanganMilah, sambil dia cuba membangkitkan rangsangan pada Milah."Pak, jangan pak..." rayu Milah lagi bila Pak Mat mulai sampaisemula kebukit mudanya yang sedang subur. Tapi permintaan itu tak dipenuhinya.Telunjuk dan jari hantunya mulai melangkah perlahan mendaki dari kakibukit.Milah menahan rasa geram. Dan kerana geram, dia genggam batang Pak Matdengan kuat dengan cara yang menyakitkan."Kuat lagi nak... kuat lagi... begitu... em, sedap..." sebaliknyaitu yangdiperkatakan oleh Pak Mat kepada Milah sedangkan jarinya sudah sampaikepuncaknya dan sedang mengulit manja penuh mesra putting buah dada anakmenantunya itu."Tak best la... lenguh tangan bapak macam ni... bukak terus yasayang?"Tiba-tiba Pak Mat gunakan dua tangannya mengangkat baju kemeja t nipisitusehingga mendedahkan kedua-dua buah dada yang subur milik Milah."Pak!" Milah berkeras tapi tangan Pak Mat lagi cekap. Genggamantangannya terlepas dari batang Pak Mat bila baju itu mulai dicabutkeluardari kepalanya."Pak... jangan le buat Milah macam ni... Milah kan menantu bapak?"Milahmerayu dengan nada yang lemah lembut tapi rayuan itu dipandang sinisolehPak Mat. Sebaliknya dia terus menarik tangan Milah supaya terusmengulangilancapannya manakala Pak Mat sudah merangkul rusuk anak menantunya itusambil merapatkan mukanya yang disembamkan ke buah dada anak menantunyayangbukan sahaja subur, bengkak, tegang, pejal, menggiurkan tapi berkulitputihbersih dan gebu sehinggakan kalau di buah dadanya Milah sahaja sudahmenerbitkan rasa berahi yang amat-amat."Pak... Milah tak suka..." Milah berkeras sambil melepaskanpegangannya kebatang pelir Pak Mat. Perbuatan itu membuatkan nafsu Pak Mat kianmenyirap.Dengan sekali tolakan, Milah terdampar terlentang dan dengansepantaskilas Pak Mat merangkak naik ke atas tubuh anak menantunya yang hanyatinggal kain batik sahaja, itupun sudah tersingkap hingga ke pehagebunyayang mengghairah dan mengundang. Peha Milah rapat. Batang Pak Matmencarilaluan sambil dia terus menikmati hidangan lauk nasi lemak kelas hotellimabintang di atas dada anak menantunya itu."Belum pernah bapak tengok buah kepunyaan kau ni sebelum ni, Milah.Walaupun terletak berbaring begini... masih tegak melonjak... emmm...emmm" buassekali geloranya menikmati buah dada Milah yang secara biologinya sudahterrangsang hinggakan puncaknya mulai menegang dan keras."Bapak... jangan pak..." Milah masih lagi merayu sewaktu merasakanpehanyamulai dikuak dengan ganas oleh kaki Pak Mat. Sedikit demi sedikit diakianterkangkang luas memberikan kemudahan untuk Pak Mat mencelapak ditengah.Dan kemudian kakinya mulai terangkat ke atas bila Pak Mat meletakkanpehaMilah ke atas pehanya."Bestnya Milah..." kata Pak Mat melepaskan ikatan kain batik Milahyangdilepaskan melalui kepala. Batang pelir sudah terpacu keras kepalanyadipintu masuk. Tinggal nak masuk aje."Pak... jangan pak... Milah tak sanggup nak buat lagi..." rayuMilah tetkalamerasakan jari jemari nakal Pak Mat mulai mencemar kelopak bungafarajnya.Sentuhan jari itu dibiji kelentitnya membuatkan Milah tak dapat menahankegelian bila ianya menggentel biji kelentitnya yang memang sediatersembuldan tak pernah dikhitankan sejak kecil dahulu."Kenapa Milah? Milah tak suka dengan bapak? Bukankah kita pernahbuatdulu?" Pak Mat beralih kepada mengusap lembut alur faraj Milah yangsecarakimianya merangsang rembesan zat lendir pelincir yang memberikan laluanmudah untuk apa sahaja objek kasar untuk membenam dalam liang itu."Milah takut pak... lagipun, Milah ni anak menantu bapak... Milahkan isteriJohar anak bapak?" Milah rasa hendak menangis tetapi kenikmatan yangmulaidirasakan dari mainan jari Pak Mat di bawahnya membuatkan dia beradadalamkedudukan yang serba salah, takut dan keliru."Milah tak suka barang bapak? Bapak punyakan lebih panjang dariJohar?Dulu Milah kan pernah kata Milah tak pernah rasa yang sebesar dansepanjangini...?" Pak Mat menjilat-jilat putting buah dada Milah sesambilmemujuk, dansesambil menggesel biji kelentit Milah lagi."Itu lain pak... itu Milah tak dapat mengawal diri... siapa sahajaakanberkata yang bukan-bukan dalam keadaan itu, Pak..." Milah mengingatsemulakata-kata berahi lucah yang pernah diperkatakannya dahulu sewaktuketerlanjuran yang kedua bersama bapak mertuanya, yang terjadi ketikadiasedang menikmati unjuran keluar masuk yang padat dan ketat dari batangpelirPak Mat.Pak Mat tersenyum. Dia merancang sesuatu."Baiklah Milah... bapak tak mahu paksa... tapi izinkanlah bapaksekadarmerendamkannya sekali sahaja..."Milah terdiam."Bapak janji... kalau dah masuk semua nanti, bapak akan cabut balikdantakkan pancut dalam pun... lepas cabut, nanti Milah boleh lancapkansaja, yasayang?" Pak Mat meracun.Milah terdiam."Boleh Milah?" kata Pak Mat sambil mulai mengasakkan kepalapelirnya kebibir faraj Milah, cuba melepaskan bengkakan kepala pelirnya melaluipintumasuk yang ketat itu."Boleh ke Milah?" Sedikit demi sedikit Pak Mat mengasak. Kepalapelirmulai terlepas. Hampir melepasi garisan takuk. Milah memejamkanmatanya. PakMat tahu Milah membenarkannya walaupun tanpa rela."Sedikit lagi sayang..." kata Pak Mat, sedangkan lima inci lebihlagimasih perlu diganyang ke dalam daerah yang sedang tandus itu. Seincidemiseinci menguak. Milah membetulkan kuakan pehanya supaya memberi laluanyanglebih menyenangkan Pak Mat. Itu petanda baik. Pak Mat berjaya melepasigarisan lima inci.Milah merasakan ruang dalamannya mulai penuh dimasukki barang PakMat."Sedikit lagi..." dan dengan sekali santakan, seluruh tujuh inciterbenamdalam memenuhi daerah tandus Milah. Milah tersentak. Dadanyamenggeliat.Tersantak hingga ke batu meriannya. Dia rasa sedikit senak. Tapi rasaituhilang berubah menjadi nyaman.Kemudian perlahan-lahan dia membuka matanya sambil mengetapbibirnyakerana malu."Pak... apa yang telah bapak lakukan, pak..." Milah timbul rasaserba salahagaknya? Atau sebenarnya sedang mencari alasan untuk menyalahkan PakMatsambil cuba memujuk hatinya untuk mengenepikan rasa yang sedangdirasakanolehnya ketika itu."Milah tak suka juga nak?" Pak Mat tahu Milah hanya memberikanalasan.Pak Mat tahu Milah hendak ianya terus dilakukan. Sifat perempuan, padamulanya pasti melarang tapi bila sudah mengena, pasti tak bolehdilarang."Kita ni anak menantu dengan bapak mertua, pak... tak patutmelakukansemua ini..." kata Milah, berubah rentak."Baiklah... bapak dah rendam. Bapak cabut seperti mana bapak janjiyasayang?" Pak Mat cuba berganjak untuk menarik semula batang pelirnyatetapidia mulai merasa faraj Milah seakan mengemut-ngemut batang pelirnyadenganrakus, dengan maksud tidak mahu batang itu dicabut keluar pada waktuitu.Oleh kerana itu, Pak Mat pula kembang-kembangkan kelopakcendawannyasupaya batangnya terasa membengkak-bengkak dalam faraj Milah. Perbuatanitumembuatkan faraj Milah kian bertambah kuat kuncupannya. Dan kemutan itusemakin kerap dan berulang laju. Pak Mat lihat anak menantunya sudahmemejamkan matanya kembali. Nafasnya seakan cemas. Tapi orangberpengalamanmacam Pak Mat membuatkan dia lebih dewasa untuk menangani situassi itulaludigentelnya biji kelentit Milah dengan laju dalam keadaan batangnyamasihterrendam kuat dan padat dalam faraj yang kian rakus kemutannya itu.Tak semena-mena kemudian Milah melonjak sedikit. Nafasnya terhentihelaannya. Kemutnya menyepit. Pak Mat rasa basah di dalam. Milahmengetapbibirnya. Dahinya berkerut merasakan kemuncak berahi yang amat lazat.Lama...hampir tiga empat minit, mencecah lima minit.Dan sudahnya, gelinjatnya tenang semula. Dadanya mulai berombaksemula.Nafasnya terhela lesu. Dan bibirnya tak diketap lagi tapi seakan mahumembicarakan sesuatu. Farajnya berdenyut perlahan dan basah.Perlahan-lahanMilah membuka kelopak matanya dengan perasaan malu."Dapat?" Tanya Pak Mat.Milah tidak menjawab. Kakinya terdampar luas menguak selepastadinyasewaktu mencapai tahap berahi, ianya terkancing rapat."Bapak memang sengaja..." Milah memukul dada bapak mertuanya denganperlahan, masih menyalahkan bapak mertuanya itu sedangkan sepatutnyadiaboleh menghindarkan sahaja pencerobohan yang mengasyikkannya itu tadi."Bapak kasihanmu Milah..." kata Pak Mat menyindir. Walhal diasendirimemang gian nak berjunub."Tapi Milah anak menantu bapak... Milah sudah macam anak bapak..."Milahterasa ingin menangis. Sesudah mengecapi klimaks betinanya yang pertamatadi, tetiba dia merasa menyesal dan teringatkan suaminya. Buat kaliketiganya dia sudah tidak jujur. Dan pada waktu itu, dia masih teruspulamembiarkan batang pelir bapak mertuanya terus terrendam dalam farajnyayangbaru sahaja memberikan kelegaan bathin kepadanya.Tiba-tiba Pak Mat dakap Milah erat dan dalam keadaan batangnyamasihterbenam rapat dalam faraj menantunya, dia berpaling posisi dengansusahpayah sehinggakan akhirnya, kini Pak Mat pula berada terlentang dibawah danMilah duduk di atas.Milah menolak tubuhnya duduk memandang bapak mertuanya. Posisi itumembuatkan batang pelir Pak Mat makin terasa menyucuk dan menyenak didalamfarajnya sehingga menganjak pintu rahimnya yang berbonggol pejal.Dia rasa begitu malu sekali ketika itu kerana bapa mertuanya dapatmelihat buah dadanya yang subur gebu, perutnya yang slim, pinggangnyayangramping, dan semak halus di bawah perutnya yang kini menelan sepenuhnyatongkol keras batang pelir bapak mertuanya."Kalau Milah tak suka, terserah Milah... bapak hanya kasihankanMilah... danbapak baru sahaja menunaikan hajat gelora di hati Milah sebentartadi... bapaktak kisah kalau tak mendapat apa-apa keuntungan... kalau Milah taksuka,bapak pun tak dapat hendak menghalang ketika ini sebab bapak sudahberada dibawah..." Pak Mat menguji sambil mendepangkan tangannya dan meluruskankakinyasambil merenung tepat ke mata ayu menantunya itu.Dan Milah sudah terkena. Terjebak dengan perasaannya sendiri ketikaini.Dia tak dapat hendak menyalahkan bapak mertuanya lagi selepas ini.Keputusanberada di tangannya sama ada akan terus di situ atau mengundurkan diri.Pak Mat terus meneran mengembangkan kelopak cendawannya supayameregangmemadatkan ruang dalaman faraj menantunya supaya menantunya terusmerasakantekanan yang memberangsangkan."Bapak menyiksa bathin Milah..." jumpa juga dengan alasannya."Kenapa pulak?""Bapak sudah memulakan semua ini..." Milah teragak-agak tetapimerasakankata-katanya itu betul."Jadi?" Tanya Pak Mat yang sememangnya bijak dan berpengalaman itu."Bapak memang sengaja mahu menguji Milah..." Milah terus mengasakPak Matdengan kata-kata perangkapnya setelah dia merasakan dirinya memangsudahterperangkap."Bapak tidak mengujimu, Milah... kalau Milah mahu, bapak sediamembantu...bapak ini seperti bapak-bapak yang lain atau bapak mertua yang lain,hanyalah menumpang senang di atas kebahagiaan anak menantu..." Pak Matmenggaru hidung yang tak gatal sambil sempat merenung gayutan buah dadaMilah yang masih mantap dan memberangsangkan."Maksud bapak?" Milah geram. Bercampur marah. Dalam hatinya yangkeliruketika itu, berharap kalau dia terus diperlakukan secara paksa supayadiadapat terus menyalahkan bapak mertuanya sedangkan dia menikmati bonusdaripaksaan yang melazatkan itu tetapi perangkap bapak mertuanya ketika itusungguh licik.Sudahnya Milah mengalah. Perlahan-lahan dia mengangkat pinggulnyamelepaskan batang pelir yang ditelan oleh farajnya. Kelihatan licinkulitbatang pelir itu diselaputi benih Milah tadi. Keruh dan lendir. Zat yang menikmatkan

Bapa Mertuaku 1

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -