Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

nak hisap tetek

Sex = Female
Where it happened = dalam bas
Language = Bahasa Melayu
Refnum = 47736
masa nie aku dalam bas dari KL nak ke JB .. perjalanan makan masa yg lama . aku amik trip malam .. tak lah boring sgt , lagi pun sejuk , sedap tido .. aku gi sorang jer ! sebelah aku sorang mamat , ensem lah gak tapi agak pendiam . tak banyak bercakap .. dalam bas dia banyak tido .aku tak tido lagi .. bila tengah malam , lampu dipadamkan .. tiba2 aku terasa tgn dia masuk ke dalam baju aku , meraba2 tetek aku .. aku menepis tgn dia dan dia berbisik kat telinga aku ," please !!! " aku pun biarkan kerana aku sendiri kesedapan .. dia meramas2 tetek aku dgn agak kasar . geram agak nya ! aku mendengus2 kesedapan . dia mengigit leher aku ... macam terkena karan , sedap giler ! dia masih meramas2 tetek aku . dia semakin berani , dia membuka butang baju aku dan menyelak bra aku ke atas .. aduiii , dia hisap tetek aku macam bayi yg kehausan . aku kegelian dan kesedapan . Cipap aku rasa kembang kuncup ..

nak hisap tetek

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -