Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

ain

Sex = Female
Where it happened = Hotel
Language = Malay
Refnum = 47659
Aku mempunyai 2 orang adik beradik sahaja dan berasal dari sebuah keluarga yang berada di bandar KK. Aku telah mengenali seorang lelaki melalui sebuah ruangan chat 7 tahun lepas. tetapi hubungan kami tidak serius kerana dia telah berkahwin dan aku ketika itu masih menuntut disebuah ipta. Setelah selesai pengajian ijazah ku dari luar negara 3 bulan lepas dan aku cuba mengambil alih perniagaan ayahku tiba-tiba berdetik dihati ini untuk mencari kembali kenalan lama melalui ruangan WYAN. Tanpa ku duga Abg J telah menjawab email ku dan hubungan kami bertaut kembali. Oleh kerana kekurangan teman dan sentiasa merasa kesunyian aku bercadang ingin berjumpa abg J di sebuah pusat membeli belah. Kami mula bercerita masa lampau tentang chat dan keinginan kami yg tak pernah tercapai, untuk pengetahuan kami selalu bercerita mengenai seks ketika chat dahulu. So, abg J mengajak aku cuba dulu sebelum aku berkahwin. Tanpa memikir panjang kerana abg j amat pandai mengambil hati maka aku akur untuk menempah sebuah bilik di hotel terkemuka di bandar. Sampai di bilik, kami mandi bersama sambil bergurau senda. Abg J memeluk aku, mencium bibir ku dan leherku. Aku rasa senak dan sukar bernafas kerana ghairah ku telah bangkit. Abg J lantas mengangkat aku ke katil persis seorang puteri. Abg menghisap. menjilat breast ku...hingga ke pusat. Aku tak tahan dgn keadaan ni dan cepat-cepat menolak kepala nya ke puki aku...dia terus menjilat dan mengorek puki aku dengan lidahnya...sambil berkata "sayang banyak sudah air pukimu ini". Abang nak rasa puki sayang boleh? Abg nak masukkan butu abg ke puki ain. Aku hanya mengangguk lemah...abg kemudian menghalakan butu nya yang mengeras itu ke puki aku dan menekan dengan perlahan-lahan...abg kata lagi sayang susah nak masuk ni...puki ain terlalu sempit...sambil itu abg hentakkan butu dia dengan kuat ke puki,....aku mengerang kesakitan,, aduuuhhh sakit banggg....abg memeluk aku dan mencium mulut dan susu aku sambil berkata...sabar sayang sekejap lagi ain akan menikmatinyaa Abg pun menghenjut perlahan butu dia keluar masuk ke puki aku..terasa sakit dan ngilu tapi 10 minit kemudian rasa sakit hilang dan bertukar menjadi sedap...abg terus menekan dalam-dalam butu dia ke puki aku. aktiviti sorong tarik abg lakukan...kemudian abg suruh aku menonggeng...abg mengamput aku dari belakang.selama 20 minitaa.sedapnyaa...kemudian kami menukar posisi lagi ke asal iaitu baring abg sedap bang...aduuu sedapppp laju lagi bang...lagi bangg ahhhhh....ain nak abg masukkan butu abg dalam lagi bang...abg pun jawab..ain abg mau puas kan ain malam ni...butu abg hanya untuk mu malam ni ain...puki ain pun hanya untuk abg...sedap betul puki ain ni.... jangan bagi lelaki lain amput ain k....aku hanya mengangguk lemah. abg..kalau ain tau begini sedapnya kena amput dulu lagi ain minta amput dari abg... ain..sedap ain..sedapppp...puki ain ni sedap..sempit lagi ni.... abg terus mengamput aku laju..laju...dan aku dah tak tahan kerana mau klimaks.. abg ain nak keluar ni...ahhhhh ahhhhh....abg pun ni ain..ainnnn sambil berbisik nak keluarkan di mana ni ain.dan aku jawab pancut je kat dalam bang...ain relakan...tanpa berfikir panjang abg pun lajukan sorong tarik keluar masuk butu dia dalam puki aku...ahhhh ahhhh sedap ainnn...abg pancut ni...ain pun bangg sambil berpelukan ku nampak muka abg merah kerana melepaskan air maninya ke dalam puki aku,,, kami berpelukan...tak sampai 10 minit lepas tu kami beramput lagi...kali ni di sofa bilik...lepas tu di dalam bath tab bilik....macam2 stail kami buat. aku puas dan abg j pun puas...kami masih lagi meneruskan aktivit persetubuhan kami keesokkan harinya...kami stay 3 hari di hotel tu. sekarang ni tiap2 minggu kami jumpa dan akan beramput di hotel atau dikereta aku atau pun di ofis abg j. rahsia ini masih kami simpan. dan aku berharap satu hari nanti kami akan bernikah

ain

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -