Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

azyna

Sex = Female
Where it happened = bilik saya
Language = bahasa malaysia
Refnum = 46792
"MALAM PERTAMA" kisah ini adlah kisah aku dan suami ku semasa pengalaman malam pertama ku, malam selepas acara potong kek aku berkemas-kemas untuk dan naik kebilik untuk tidur. sebelum tidur suami ku memberikan hadiah kahwin kepada ku dan menyuruh aku membukanya, terkejut aku melihat baju tidur yg sgt jarang dan cantik. nak dijadikan cerita aku dan suami ku adalah rundingan saudara jadi kami masih segan silu lagi. suami ku memintaku memakai pakaian tadi, aku kata aku segan dia kata buat apa nak segan kita kan dh kahwin, aku menurut apabila dia mula menanggalkn baju kurung ku, x sempat aku nk pakai baju tidur tadi dia terus dukung aku letak atas katil aku kata tutup la lampu aku segan, dia kata kalau tutup lampu nanti x nampak aku punya cipap...lepas tu adegan pun bermula...dada aku berdebar2 gila, segan semua ada, dh la tu dlm terang plak tu..mula2 dia ckp2 lucah skit pas tu dia cium mulut aku main lidah smpai aku dh x segan..dgn rakus dia bukak bra ngan suar dlm aku masa tu aku dh rasa hampir trbang kelangit bila dia jilat puting aku...emmmm mmg sdappp..dia ramas tetek aku smpi aku lelah aauwww auuuwww auuuwwww auchhh... pas tu dia jilat 1 bdn aku smpi tegak2 bulu roma tpi ni yg aku x blh lupa sbb aku x sgka yg dia akan jilat cipap aku, mula2 dia gesek2 tapak tangan dia pas tu dia suh aku kangkang lebar2 dia selak bibir cipap aku pas tu dia sentuh 1 benda yg buat aku x ingat dunia dia kata ni abg nk bagitau inilah g-spot zyna, kt sinilh dtg sedap dan lazat pas tu dia kata lagi ni abg nk jilat bagi zyna berahi btul2. masa dia jilat aku pegang besi katil dan aku x tau nk kangkang lebar mana lagi sbb sedap sgt, dia jilat smbil tangan dia main puting aku, keluarga aku mmg jnis tetek besar2 pas tu puting timbul, lagi la sdap dia nyonyot..pas tu dia main kat cipap aku adlh 20mnt, pas tu dia baring dia suh aku cangkung ats muka dia, dia nk tgk cipap aku sbb dia kata nilah 1st time dia tgk live,dia kata air aku bnyak meleleh kt tepi bibir cipap aku dia kata abg nk jilat lgi ea..abg nk kulum kelentit zyna pas ni baru abg ajar zyna main btul2 ye aku plak rasa syok pas tu dh puas mnjilat dia suh aku baring pas tu dia kangkang kaki aku luas2 pas tu dia naik kn sikit, dia kata kaki kena bukak sbb nti batang susah nk masuk lebih2 lagi anak dara mcm aku, pas tu dia tunjuk batang dia, dia kata ni lah batang lelaki masa ghairah dia suh aku pgang pas tu cium aku pelik dan teragak2 dia kata nilah yg selalu suami minta pada isteri stiap kali sbelum main..dia ajar aku kuarkn lidah jilat batang kulum lama jgk la pas tu dia kata ok abg nk mula ni, zyna tenang tau, x de apa2 pun..sedap je..pas tu dia letak btg dia kt ats cipap aku dia gesek2 mula2 pelan pas tu laju smpi aku sesak nafas pas tu aku dgr dia kata " nape yangg...sdap sgt ke btg abg ni...? bulu cipap ayg ni haluslh..kelentit ayg pun merah.." aku diam pas tu dia kata lgi "abg masukkn ye..." aku trasa btg abg dh masuk 1/2 pas tu abg naik ats aku bagi rapat pas tu abg suh aku pgang tiang katil, dia kata klu sdap merengek kuat2 ckp argh...argh kt telinga dia, pas tu smbil dia tekan btg dia aku dgr dia kata arghhh...sdapp yannggg....pas tu dia jolok pelan2 aku dh terasa perit aku kata bang pedih la cipap zyna..pedih bang...arkk..ah..ahh..pecah dara kot abg kata, x pe jap lgi ayg sdap la..kita main smpi puas2 ye...abg bgi ayg puas tau...pas tu dh lama2 aku rasa sdap gila x tau nk bg tau cmne...yg aku tau kaki aku terangkat2 sdar x sdar buntut aku brgoyang2 mnhan sdap, nk dijadikan crita suami aku ni india mamak, fuhh..mamak kn kuat seks...smbung blik cite..masa dia tgh henjut tu dia gomol mulut aku gigit leher aku hisap tetek aku dia gigit2 puting aku smpi trjelir2 lidah aku kesedapan...mana nk tahan tetek kena tala pantat pun kena hayun yg aku x leh lupa tu dia slow sikit pas tu dia jolok btg dia kedlm laju2 pas tu dia kuar kn btg dia blik dia jolok lgi laju2 kedlm tu yg buat aku meraung sdap smpi lupa skit tdi pas tu masa aku meraung2 dia bgi aku ghairah dia tnya " sdap x yang? ckup bsar x btg abg ni? ayg best x? berahi x? abg tgh main dgn pantat ayag ni...ayanggg sdap x? aku mmg nk ckp tpi x kuar suara bila dia dh tnya aku apalgi.."bang se..se..dap sa..sa..sgt bang...nape sdp mcm ni..sdp banggg arghhhh...abggg...abgg...abgg...arghh...bang...uhh..uhh.uh...aah..aaahhh...laju2 banggg...naik ats skit banggg...abangggg...zyna x taaaahannn banggggg....aku tarik muka dia aku hisap mulut dia aku jilat2 mulut dia dia bagi lidah dia aku nyonyot gile2 pas tu dia kata "nape ni yangggg....nk sdap lgi x? "naakkk...nakkkk..."aku kata pas tu dia brhnti dia cbut btg dia pas tu dia bagi cermin suh tgk cipap aku yg meleleh2 air pas tu dia tnjuk alas cdar yg ada drah pas tu dia senyum dia cium aku dia kata "ayg pusing blakang tonggeng bgi cipap keatas plak...mcm ni pun sdap gak ini nama dia doggy style..." "hah...! mcm anjing blh ke?" aku tnya.."suami aku senyum miang kt aku dia kata bukan ikut jolok kt lubang bontot masih ikut lubang cipap lgi..." "oo..." aku kata pas tu dia ajar aku tongeng cmne pas tu dia ambik tisue dia lap air aku yg meleleh tu pas tu dia sempat french kiss kt cipap aku pas tu sempat dia kata "ucuk la..." aku pun senyum malu dh la kena tonggeng dlm lampu terang plak tu lagi la malu...pas tu abg rapatkn bdn dia kat blkng aku pas tu dia kata kangkang ckit pas tu aku rasa btg abg dh masuk dlm lubang pantat aku pas tu abg pun main mcm tadi jolok laju2, terkangkang2 aku dia jolok pantat aku smbil tangan dia ramas2 tetek aku mulut dia mengigit lher aku.."fuhhh....sdp jgk la bang main mcm anjing ni" pas tu dia kata "abg buat apa je utk ayg asal ayg puas slagi ayg x puas abg akn than air abg" aku ingat ada dlm 10 mnt aku rasa mcm nk mengeletar bdn aku, pas tu aku pulak yg hentak2kn bontot aku keblkang dgn laju...laju...laju...tiba2 aku jerit..."abgg...abgg...abgg...arghghgh...ahhhh...ahhhh...banggg...ushhh...usssshhhhh.....abgg..abgg...laju2 jolok bang jolok...jolok...jolok...jolok...arghhhhhbannnngggg...sdapsdapsdap...dlm masa yg sama abg kata kita pancut air sama2 yang...abg pun jerit tonggek lagi yang...angkat bontot yanggg...kangkang besar2 yang...hentak laju2 yang...goyang2 bontot yanggg...tlg abg yangggg..tlg abg pncut yang...batang ni nk kuar air dh ni..aku jwb jolok pantat zyna laju2 bang...nk batang lagi bang nk lagi bang...gesek biji kelentit zyna banggg...cepattt bang...gentel kelentit bang....masuk dlm2 bangggg..sdap x banggg? sdap x? banggg sdap x...aahhaahhahhhaaaahhhh....sdapnya pantat ayg..sdap pntat yang...sdapp...aygggg....abgggg....tuss..tuss..tuss..errh..errh...arghhhh....pas tu abg kata trima kasih yang...aku pun ckp jgk trima kasih bang sbb zyna rasa sronok dan puas dgn abg...pas tu abg tarik btg dia pelan2 pas tu air kami yg bcmpur tadi meleleh2 ke tilam pas tu abg suh aku baring smbil kangkang kaki abg pun lap dgn tisu, pas tu abg ajk gi bilik air abg suh aku kncing, aku rasa pdih smpi kuar air mata pas tu abg cebok aku abg lap ngan towel..."abg tnya skit sgt ke? abg mnta maaf, mula2 mcm tu la" pas tu abg bagi aku minumair suam pas tu abg x kasi aku jln abg dkung aku letak ats katil....nsib baik bilik kitaorg ada blik air, klu x abislh....pas tu abg baringkn aku selimut pas tu sblum tidur abg kata sronok kn dh kawin? aku snyum malu, aku tgk jam kul 4.25 pgi...mak oiii lama nya aku main tdi...blh bngun ke x aku esk ni....aku pn trus tidur abg pn pluk abg smbil tngn dia letak kt ats cipap aku...dlm hati ni kang jadi blik plak ni...hehehe itulh kisah mlm prtama aku dgn suami yg aku x prnah kenal mknanya kami brcnta lpas khwin dan yg pnting malu2 tu yg lagi sdap....skang ni aku dh kawin hmpir 4 bulan abg x kasi aku mangandung dlu sbb kami baru bcinta dia kata nk bagi aku puas dlu...skang ni blh kata tiap2 mlm aku nak bersetubuh ngan abg..pagi2 sbelum abg gi keje pas tu blik keje mndi sama2 main dlm bilik air...skang ni aku abg dh bnyk ajar cara2 main skang aku dh panda main ats aku henjut sdap gak sbb aku kontrol sndri nk masuk abis ke x..nk hnjut laju ke x..eemmm mmg best skang aku dh duk umah sndiri lgi la saja2 ubah selera, kita org penah main ats tangga ats sofa kt dapur dpn tv...klu hari cuti aku x smpat nk pakai baju dlm rumah asyk bogel je spnjang hri kdg2 tu dpn tv..kira pntang free la katakan...pantat aku sntiasa basah je..ni masa tulis ni pun bru je abis main..cipap ni rasa sengal lg..smlam abg ada beli pam utk besar dan panjang kan batang...saja nk bagi aku rasa lagi power, tadi masa main x rasa lgi mngkin mngu dpn ada perubahan kot...puting tetek aku pun makin besar dan panjang abg kata senang nti klu ada baby...kelentit aku pun panjang sikit ari2 kena sedut...bontot aku pun dh melentik asyik tonggeng je..tetek lagi la..makin mmbesar dan padat abg kejakn..kiranya ari2 aku puas lah..ni pun dh berair balik sbb abg ada kt cipap ni tgh nk jilat...pantang lepa suka sgt jilat pantat...abg kata air pantat aku sedap...ok la aku dh x blh control lagi ni..abg dh mula balik...aauwwabgggg....geli laaa...banggg...love u abg....love u babe...bye abg kata jom memantat yang...aku plak pantang disntuh...mula la air puki aku kluar....tau x air puki tu apa...abg kata air gatal...ala air yg kuar kt lubang cipap tu....korang yg lelaki tu tengok la lubang cipap bini korang klu nk tgk air puki tu...yg pmpuan tu cuba bagi abg2 korang jilat kat situ...peh..sdap gile..gigil lutut...

azyna

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -