Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

wan - episod mak tam

Sex = Male
Where it happened = rumah
Language = melayu
Refnum = 46547
Hai nama aku wan.. aku nak kongsi pengalaman aku pada dorang semua.. biar aku cerita ttg diri ak dulu sebagai intro. Aku bukanlah datang dari keluarga yg senang.. semuanya bermula sewaktu aku kecil lagi.. aku sentiasa merasa rendah diri kerana tidak mempunyai tumbesaran yg sama seperti kawan2 aku yg sebaya.. tubuh aku kurus tetapi sejak kecil lg aku mempunyai batang yg agak besar... mak aku sering pujuk aku.. mak aku selalu cakap yg segalanya ada hikmah.. sehinggakan aku sering diejek dengan panggilan belalai gajah hingga gelaran jumbo kekal sehingga sekarang.. Semasa aku meningkat remaja aku tak byk expose ttg dunia seks.. tapi naluri tetap ada.. pada umur aku 10 tahun mak dan ayah aku bercerai.. tiada cerita menarik sewaktu tu dan pada umur aku 15 tahun, mak tam aku ( adik mak ) datang dan tinggal bersama kami. Mak tam aku ni tak krja tp ambil upah jaga anak jiran2.. mak aku plak berniaga kedai makan bersama mak teh ( adik mak ). Abang aku dan kakak aku dah masuk U dah masa tu.. jadi aku la kena buat semua kerja kat rumah tu.. Ceritanya begini.. satu hari aku g sewa tape ( masa tu takde vcd / dvd lagi) bila aku blk dari sekolah mak tam aku sound kat aku jgn tgk cerita tu masa mak ade.. ”nape?” aku tanya blk. ” ada gambar tak elok..”kata mak tam. ”klu nak tgk.. tgk waktu mak takde..” sambung mak tam. Aku kata ok je. Jd sebelum mak aku blk dari kedai aku pun buka la cerita tu.. mak tam aku ada kat ruang tamu juga sambil tidurkan baby.. tgh2 dok tengok cite tu keluar le gambar perempuan dan lelaki berbogel sambil lari2 peluk2 cium2.. aku terpegun jap.. batang aku terus keras dalam seluar pendek aku.. mak tam plak buat tak tau je... tgh syok dok nonton baby tu muntah plak.. mak tam aku suruh amik kain utk lap muntah.. aku yg tak sedar terus berlari ke dapur amik kain dan hulurkan pada mak tam aku.. Aku tgk mak tam aku mcm terlopong je tgk aku.. ”betul ke ni?” tanya mak tam.. ”betullah” kata aku ingat dia tanya pasal kain lap tu.. lepas lap muntah baby terus tidor, mak tam datang kat aku yg sambung tgk cite td terus tanya.. ”mak tam nak tanya skit boleh?.. ”boleh” jwp aku selamba.. ”wan punya memang besar tu ke?” tanya mak tam sambil tgk muka aku penuh kepelikan.. aku terus bgtau mak tam aku aku punya memang saiz lain dari kawan2 aku..aku malu sebenarnya bila org tanya benda ni dan aku ckp kat mak tam yg aku tak brapa selesa berckp pasal ni, kawan2 suka gelak kat aku...mak tam aku kata "jgn malu".. ”mk tam nak tgk boleh?” pinta mak tam aku.. aku yg memang innocent la terus buka seluar aku dan berdiri depan mak tam aku..” wan....” itu je ayat yg keluar dari mak tam aku.. aku pelik ” nape mak tam?” tanya aku.. ”wan tak patut malu kalau benda ni besar.. wan patut bangga..” bgtau mak tam aku..aku heran plak.. kenapa kena bangga.. aku budak lg patut kecik la.. kemudian tangan mak tam terus genggam batang aku dengan kedua dua tangan dia sambil melurut atas bawah secara perlahan.. apabil terkena je tangan mak ta aku pada batang aku.. aku rasa macam kena kejutan... sedap gila.. batang aku makin keras.. tiba tiba aku rasa lain macam.. macam nak terkencing bila mak tam goncangkan tangan dia lama lama..( tak lama la jap je) aku terus terpancut air pekat aku... aku lemah terus.. aku tanya mak tam aku air apa tu.. dia jwp tu la air mani lelaki.. apa air mani tu? Mak tam aku gelak.. mmm banyak nak belajar ni.. dah g basuh cepat dan jgn bagitau mak hal ni tau.. aku terus senyum dan cakap ” orait”... itulah pengalaman aku keluar air mani yg pertama kali dalam hidup.. kawan2 aku semua akil baligh dalam mimpi.. aku lak akil baligh mak tam aku buat.. semejak dari kejadian tu aku banyak belajar ttg seks dgn mak tam aku.. tp aku tak pernah main dengan dia dan dia Cuma hisap je aku punya.. nanti aku ceritakan lagi macam mana mak tam aku ajar aku supaya malu dengan perempuan dan tahan lama..

wan - episod mak tam

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -