736 Views |  Like

Aida dato’s 2nd wife- Last Episode-4

Age when it happend: 43
Where it happened: Hotel Room
Langauge: Malay
Sex: Male
Rating: 2
Category: Straight

(Bersambung dari episod 1 & 2)
Setelah lebih sejam kami bergomol dalam sesi pertama tadi, ku lihat Aida lesu keletihan. Sesi sulung itu memang terasa sangat meletihkan. Memang letih. Lebih-lebih lagi aku… Aku sendiri keletihan benar. Maklumlah, sepanjang malam berjaga di dalam bas. Kami tertidor. Lena. Aida terlena disisiku sambil memeluk ku. Kami terlena betul….. Sungguh.
Tiba-tiba aku tersentak. Aku rasa Aida bergerak. Aku terjaga. Ku lihat Aida mengacah hendak bangun. Ku capai tangannya sambil ku rangkul tubuh Aida yang telentang hendak bangun itu, aku tekup celah kangkangnya. Aku tengok dia seperti malu-malu. Konek ku sedang menegang. Aku ghairah memandang muka Aida
Aida, keistimewaannya, sekali pandang Aida adalah saolah-olah sentiasa tersenyum – suatu rautan bibirnya semulajadi. Dia sentiasa tenang dan sukar menunjukkan perasaan dari hatinya Tetapi, ketika ini, Aida yang menjadi khayalan ku itu berada dalam pelukan ku. Dia seolah-olah menyerahkan seluruh kecantikan tubuh dan jiwa raganya untuk ku. Aku memilikinya waktu ini. Ia berada dalam pelukan ku dalam keadaan bertelanjang bogel, tanpa seurat benang. Dia bukan dalam keadaan terpaksa atau dipaksa. Mungkin, jika dia berdua-duaan bersama suaminya, Aida merasa terpaksa. Tetapi bersama ku, waktu ini, tidak. Dia rela. Dia mengharapkan kasih sayang dariku.
Oh ya. Bila ku buka mataku sedikit, aku tengok Aida senyum saja seolah-olah dia mengerti runtunan hati ku. Aida duduk ditepi katil. Dia dalam keadaan separa telanjang. Buah dadanya terdedah. Kain selimut menutup perut dan punggungnya. Aku sambut buah dadanya yang kental dan meramas-ramasnya. I nak ke bilik air nih..sayangg” katanya manja. Tangannya ku capai dan meletakkan ke konek ku yang sedang menegang. Dia senyum. Senyumannya yang meruntun hati sesiapa yang memandangnya.
“Ahhh…nantilah.. I nak ke bilik air” katanya lagi. Aku mengangguk seolah-olah membenarkan. Aida terus beredar ke bilik air sambil melepaskan tangan ku dengan sentuhan sayang.Di dalam aku berangan-angan itu, debaran jantung ku kian mengencang. Sekali gus ‘konek’ ku menegang membayangkan tubuh putih itu sedang mencelibik liang kemaluannya. Mungkin dia sedang melihat kesan terjahan konek ku yang besar dan panjang, menggodak lubang sempit di dalam farajnya. Warna apa agaknya Mungkin masih terpongah lagi…. Uhhhh…. tidak dapat dibayangkannnn….enak, terangsang… merangsangkan sangat-sangat…!
Tiba-tiba pintu bilik air terbuka semula. Debaran jantung ku mengencang. Aida berjalan ke katil. Dia memakai towel mandi warna putih, lalu ia duduk di tepi katil. Dipangkunya kepala ku semula sambil mengusap-dahi dan rambut ku. Belaiannya yang matang itu betul-betul memanja ku sangat. Sejuk rasa tapak tangannya. Ku cium tapaknya. Wangi berbau lotian kulit.
Aku rasa cukup terhibur. Kemanjaan dari seorang wanita itu menjadikan diri ku terasa dihargai. Terasa disayangi. Aku membalikkan badan ku. Konek ku mengangkat kain selimut.. Ku raba pussynya dengan telapak tangan ku dan ku pusar-pusarkan acah tak acah saja. Aida kegelian bila aku berbuat begitu, tetapi tangannya cuba memegang tangan ku. Seolah-olah ia tidak tahan menahan kegelian yang menyelinap ke tubuhnya. Tangan ku mulai menakal-nakal semula. Dia membiarkan saja. Mukanya tunduk. Ku usap-usap pusatnya dengan perlahan. Ku sentuh. Nafas Aida turun naik dengan tersentak-sentak. Aku mengerti apa sebenarnya ada dalam perasaannya..Keseronokan dan nikmat yang kami lakukan tadi memang berkesan.. Dalam berkhayalan begitu, tiba-tiba terasa tangan Aida sudah masuk ke celah selimut dan memegang konek ku yang sedang menegang. Aida mengusap-usapnya perlahan-lahan dari dalam selimut gelembong itu. Aku membiarkan saja. Terasa sangat enak usapannya. Ku rasa tangan Aida mengusap-ngusap dengan lebih mantap. Dalam keadaan begitu tangan ku yang ganas tadi sudah mulai menjelajah ke bahagaian atas tubuhnya. Kocokan tangannya kian mengencang. Begitu juga tangan ku.
Kini Aida ku peluk erat. Mulutnya ku kucup. Lidahnya ku hisap dan kulum. Permainan lidah kami menambah ransangan syahwat kami semula.Kini tangan ku sudah menyelinap kedepan menyentuh payudaranya, meramas-ramas dan menggentel puting dadanya. Kemudian turun ke pusat dan ke liang farajnya. Ku gentel kelentitnya. Aku dengar dia mengerang. Pehanya dirapatkan. Makin jari ku memperhebat gentelan dipusar-pusar kelentitnya. Ku rasanya hujung jari ku basah berlendir.
Ku teruskan gentelan itu dan mencuit seluruh daerah berlendir didalam farajnya.Aida mengulum lidah ku. Aku berkesempatan memainkan langit-langit dalam mulutnya yang terbuka. Nafasnya berbau wangi. Uhhhh…. Nikmatnya.
Kemudian ku rangkul kepalanya. Kami berkucupan, berkuluman lidah lebih hebat lagi. Bertukar-tukar nafas. Lelehan air liurnya ku jilat. Dan Aida juga begitu. Aku rasa jari ku sudah basah. Berlendir. Pekat. Aku dah tahu Aida mula naik syahwat!!
Kami tidak bersuara apa-apa. Kami hanya menikmati keadaan yang kami lakukan dan alami itu. Ku jongkokkan muka ku lalu mulut ku menghisap payudaranya. Dia bagai tersentak dan membuka mata Tangan ku masih mengusap-usap puting dadanya. Dia tidak bersuara. Kemudian dia bergerak bagai hendak bangun. Aku mengangkat kepala, dibantu oleh tangannya. Dia sudah berdiri dan membuka kain towel.
Melihat keadaan begitu, Aida terus menarik selimut ku. Apabila dia menoleh berhadapan dengan ku, ohhh……darah ku tersirap. Tubuh muntuk yang putih itu terdampar berdiri dihadapan ku…. memang cantik. Dengan payudayanya yang montok, pusat, perut yang licin, celah kangkang yang berbulu lembut itu, tubuh Aida memberi suatu p

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience