Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

Rumah kawan aku

Sex = Male
Where it happened = Sabah
Language = Malaysian
Refnum = 46224
Ni cerita benar bukan mcm kbnyakan cerita dlm ni yg tipo ja... Masa tu aku dlm ting 3 lg. Tahun 1998.. Tak trpikir langsung yg aku akn buat dlm umur ni. Biasa la.. budak kg kan.. Masa tu aku dgn kwn sekelas aku (anggap ja dia M... ok ) pegi la mncari tanah. Sebab nak buat keja kursus KH tanam bnga. M ni kira kwn rapat aku la psal dia ni open mind skit. Kalo nak ckp lepas pun dia tak marah. Kami cari tanah tu dlm kebun sawit psal org ckap tanah tu subur. Tengah gali tanah, aku terkorek seluar dlm wanita. Aku pun trus ckap dgn c M, "mgkin ni spender ko msa ko buat projek d sni." Pastu dia jwb la " aku tak pnah buat projek, kalo tgok tu pnah la". Lepas tu dia cerita la psal mcm mna dia tertengok org buat projek. Dia tggal dgn kakak dia d flat guru.(Kakak dia ni cikgu) Masa tu kakak dia baru kawin. So 1 hari tu dia ada dengar bnyi mcm org mngerang dlm bilik kakak dia. Jd dia ingat kakak dia sakit. Dia pun pegi tgok la. Rupanya nya sedang buat projek. Tkejut beruk jg kakak dia msa dia buka pntu bilik. Sapa suruh tak kunci pintu.... hehehe.... Ni ler cite c M dgn aku... Msa dengar cite ni aku stim (Biasa la... fresh lg). Ketara la bonjolan dlm sluar aku. Dia tunjuk kat bonjolan tu smbil ketawa terbahak2. Dia kata aku ni kuat nafsu. Msa dia ketawa tu secara spontan aku tercakap " biasa la... nak masuk tmpat ko ni". Dia pla trus tanya aku " knapa org suka seks?" Aku pun jwab " mungkin sedap. Kalo nak try, kita buat eksperimen la". Dia jawab " takkan d tmpat ni pla nak buat". Masa ni aku dah rasa mcm lain2. Rasa mcm nafsu aku dah smpai kemuncak. Apa lg dngar jwpan dia yg mcm bg green light. Msa tu muka dia pn dah lain mcm. Muka aku pn mgkin dah lain mcm jg. Lpas tu aku ckap dngan dia yg aku nak pgang dada dia. Dia buat tak dngar ja. Aku pn dngan tgn yg trketar2 pgang breast dia. Aku ramas2 la. Dia buat tak tahu ja. Smbil tu tgn dia msih lgi msukkan tanah dlm beg plastik. Aku pla mcm dah tak dpt kontrol lg. Tgn aku aku msukkan dlm bju dia. Ye la. Slama ni cuma dpt brkhayal ja pgang breast. Tp pikiran aku msa tu tak la smpai nak seks.Pegang breast ja. Cuma konek aku ni dah betul2 mgencang dlm sluar. Tak lama kemudian dia tolak tgn aku. Dia ajak aku blik. Jd kmi pun balik la.(Masa bali tu kami diam ja psal malu pla dgn apa yg kmi buat td) Aku ikut dia balik rumah dia psal tanah tu aku letak kat rmah dia. Dia yg akan tanam bnga untuk aku. Smpai kat rumah dia (rumah kakak dia di flat guru), laki kakak dia nak ke bandar. Kakak dia pla d sekolah (sesi petang). Jd cuma kmi berdua ja dlm rmah. Lpas hntar tanah tu, aku trus nak balik. Tp sblum aku blik aku ramas lg sekali breast dia. Trus dia ckap "kunci pintu dlu". Msa ni la aku pikir aku msti nak msukkan konek aku hari ni jg. Lepas kunci pintu, dia trus tarik tgn aku msuk bilik. Lepas tu kami pun bercium2. Sekejap sahaja kami dah bogel. Aku pla nak buat smua bnda yg aku rsa nak buat. Isap2 breast, pegang mna yg aku nak pegang... malah aku nak juga jilat pepek dia tapi bru ja lidah aku tersentuh pepek dia, aku rasa mcm jilat air bateri. Betul, tu lah rasa dia... So aku tak jd jilat la. Tp lpas tu aku cpat2 masukkan konek aku dlm pepek dia. Memang susah nak masuk. Smpai bngkok konek aku paksa msak tp tak jg msuk2. Masa tu dia ckap pelan2. Sakit. Tp aku tetap jg pksa masuk. Bila dah msuk, aku dpt rasa sensasi yg aku tak pnah pikir sbelum ni. Rsa sedap tu mcm mnjalar ke seluruh badan. Lama aku mghayati rasa itu, bru aku main keluar masuk konek aku. Tak lama lepas tu, aku pun rasa mcm nak mngeletar. Rasa mcm smua urat2 aku mngencang dlm bdan. Aku terpancut. Trus baring sebelah dia. Mnghayati rasa. Seolah2 mcm aku tak mo smua ni brakhir bgtu sja. Aku bngun lg untuk main round yg kdua. Dan hari itu, kmi brmain smpai 4 round dlm msa tak smpai setengah jam(Skrg ni dah tak mampu nak buat mcm tu dah). Msa aku pulang, lutut aku terketar2 mcm dah tak dpt berdiri lg. (Nasib baik dia tak mngandung masa tu. Lepas tu kmi selalu jg cari port utk main. Tp dia jd gf aku dah. Skrg ni dia dah jd bini aku pla. Tp aku tak pnah main dgn pmpuan lain. Sebab aku tak nak curang... Lg pun smua pepek tu kan rasa dia sma shaja. )

Rumah kawan aku

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -