Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

akhirnya.....

Sex = Male
Where it happened = dalam semak
Language = malay
Refnum = 46120
aku punya seorang kekasih yang aku benar2 sayang padanya. kami berkawan sejak dia di tingkatan empat, manakala aku pula di tingkatan enam atas dan bersekolah di sekolah yang sama. hubungan kami pada mulanya biasa2 sahaja dan ada jugalah aktiviti ringan2 selepas habis waktu persekolahan, tak kira di mana, sama ada kelas2 kosong, mahupun di rumah aku sendiri yang selalunya kosong selepas sesi persekolahan. tapi aku tak pernah sekalipun memegang payudaranya, apatah lagi cipapnya yang kelihatan membonjol setiap kali dia memakai track suit. geram? pastinya geram cuma belum ada keberanian untuk memegangnya.. kelulusan yang agak baik membolehkan aku meneruskan pengajian di sebuah ipta di melaka...just 100km something from my hometown...dan hubungan kami berjalan lancar seperti biasa dan aktiviti beromen tetap diteruskan setiap kali aku pulang ke kampung. tau2 sajalah apabila dah mempunyai kawan ramai, macam2 cerita aku perolehi daripada kawan2 tentang betapa nikmatnya seks. betapa sedapnya dapat meramas payudara gadis yang mengkal dan mantap, dengan puting yang comel lote. apalagi dapat menjilat cipap yang sentiasa kebasahan apabila dirangsang.... aduh....aku terus berbayang2 untuk melakukannya dengan kekasih aku. walaupun ada seorang gadis dari sarawak yang sama kursus dengan aku menunjukkan minat pada aku...bukan sekadar minat....tapi....ahh...aku tak mahu....aku setia pada kekasih aku juga. satu hari aku mengajak kekasih aku datang ke melaka dan kami bercadang tidur di hotel pada malam itu. maklumlah kekasih aku pun tau yang pastinya aku tak akan buat perkara yang bukan2 walaupun kami tidur sebilik...hehe...anggapan jer kan... malangnya sesampai saja dia ke melaka, aku kebuntuan idea hotel mana yang selamat untuk aku bermalam dengannya..dan hari semakin gelap.aku dah tak ada pilihan. aku kembali ke asrama aku dan membawa segalas beg yang dah tersedia dengan khemah pasang siap. nasib baik kekasih aku pun tak kisah tidur dalam khemah, pasal kami pernah juga berkhemah bersama2 walaupun dalam khemah lain2. tempat? ada sebuah taman di melaka (rahsia la tempatnya kan) yang punya kawasan belukar yang tebal dan aku sering lalu lalang di sana sebelum ini dan itulah tempat yang terus aku terbayang bila kekasih aku tanya nak khemah di mana. akhirnya khemah tersedia juga dan aku yang memang tak boleh tahan bila jumpan dia terus saja memeluk dan membaringkan dia. dia juga tak menolak malah menarik aku erat dan dapat dirasakan teteknya membonjol ke dada aku. adik aku yang sememangnya dari awal lagi dah mengeras, semakin mengeras apabila aku mengucup mulut dia dengan asyik dan bermain lidah. berdecap decip bunyi yang keluar selain rengekan manja kekasih aku tu. aku semakin dihantui cerita kawan2 aku tentang nikmat tetek dan cipap terus bertindak berani mengerakkan tangan aku ke luar baju dia di tempat teteknya yang semakin mengeras.alamak, dia tolak tangan aku pulak....aku menjauhkan semula tangan aku dari situ dan meneruskan kucupan demi kucupan dan jilatan di leher dan telinganya...dan aku mencuba sekali lagi meletakkan tangan aku di teteknya yang semakin keras...dan kali ini dia juga mula menggosok badan aku dari baju yang telah diselaknya.aduhai sedapnya dapat pegang tetek dia yang mengeras itu...aku pun x tunggu lama terus menyelak baju dan bra dia. terpancul la sepasang gunung yang aku impikan sejak dari sekolah lagi...dan aku terus menciumnya bertubi2 dan menjilat.hehe, masin2 ckit...maklumlah masing2 tak mandi. itu bukan persoalan, aku terus menyedut tetek dia hingga dia mengerang...peh...aku belum pernah dengar kekasih aku mengerang macam tu....semakin menambah kestiman aku. tiba2 aku terperanjat bila dia mengosok2 adik aku di luar seluar jeans...sedapnya....aku pun tanpa berkata apa2 terus menanggalkan seluar aku dan yang tinggal hanyalah seluar dalam yang dah ada tompokan air stim di situ. aku letakkan tangan dia kat adik aku dan dia terus menyeluk ke dalam seluar dalam aku dan bersentuhanlah kali pertama adik aku dengan tangan perempuan. geli, nikmat, sedap semuanya bermain dalam fikiran aku pada masa itu. aku pun apa lagi, terus memegang cipap yang memang aku idamkan itu dan terus mengelus lembut dan dengan dengusan manja dan ghairah, aku dapat menanggalkan seluar dan panty nya sekali. comelnya cipap dia....aku terus mencium cipap dia dan mula mengelus bulu2 jarang yang ada padanya...memang dah basah sungguh...aku apalagi terus menjilat dan menyedut biji kelentit dia sampai dia menarik rambut aku sekuat2 hati....dah tak tahan agaknya.... aku terus membuka baju dia dan baju aku yang belum dibuka sejak awal lagi walaupun bahagian bawah semua dah tak ada apa2 lagi dan inilah kali pertama kami berbogel bersama tanpa seurat benang sekalipun. akhirnya aku tanya dia...sayang...nak teruskan ker? dia menjawab, terpulang....aku yang dah tak boleh tahan, terus mengangkangkan kakinya dengan seluas2nya dan mula membenamkan adik aku ke dalam cipapnya yang comel dan kebasahan itu.....dia merengek kesakitan tapi....adik aku yang tak pernah bersentuhan dengan cipap itu tidak mampu bertahan lama...belum sempat kepala adik dapat menerobos, aku terpaksa mencabutnya kerana aku sudah mau KLIMAKS....aduhhhh....tapi itulah pancutan klimak yang paling sedap sejak bertahun2 lamanya..... itulah pengalaman kali pertama juga bagi aku merasa nikmatnya seks yang aku dan kekasih aku lakukan sebanyak 3 kali pada malam itu saja.......

akhirnya.....

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -