SexEd Video Series: Hot girls giving advice for how to get laid. Click here to watch now.
Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

Yani

Sex = Female
Where it happened = in my room
Language = Malay
Refnum = 45907
aku seorang gadis yang agak rapat ngan abang saudara aku.. Masa tu umur aku baru belasan tahun.. tapi kazen aku dah 25.. dulu aku ni selalu kene tinggal kat umah.. kazen aku tu menumpang tinggal ngan family aku. mak abah aku keje.. kakak aku duk asrama.. malam baru parents aku ada.. jadi aku duk berdua je dengan kazen aku tu. lepas tu ada satu petang tu.. kazen aku masuk bilik aku time aku tgh salin baju.. Aku masa tu tak pakai bra.. pegi sekolah pun aku tak pakai Bra walaupun buah dada aku dah mula membesar. Kazen aku nampak aku ngah bogel.. Aku terkejut... terus aku tutup buah dada dengan tangan.. kazen aku terus peluk aku.. Tangannya terus terkam buah dada aku . dari belakang... kemudian di ramas nya buah dada aku dengan ganas.. aku mula kesedapan.. kazen aku dah la hensem.. kami bercium dengan rakus... aku relakan buah dada ku diramas dengan kasar.. Kemudian kazen aku dia hisap puting tetek aku.. arghhhh... aku tak tahan masa tu... sedap sgt...!! Kazen aku gigit2 puting aku... aku dah tak tahan.. terus kazen aku gentel kelentit aku pulak.. sambil tu tangan dier yang satu lagi ramas tetek aku.. arghh aku dah basah... kazen aku terus mengeluarkan batang nya dan terus masukkan ke dalam cipap aku... aku rasa cam sakit je.. first time... kami pun melakukan seks.. dan kazen aku pancutt.. kan luar.. dier tak berani pancut dalam.. sejak dari peristiwa tu.. aku ngan kazen aku selalu buat projek... Aku kalo petang2 dah habis sekolah.. aku akan tido dengan kazen aku.. Masa tu la boleh rase nikmat tetek kene ramas... sedap sgt... tetek aku makin membesar sebab hari2 kene ramas ngan kazen aku... pada usia 15 tahun aku dah ada tetek yang besar .. tapi aku tetap tak pakai bra gi sekolah... aku suke pelajar lelaki tgk tetek aku. .. pernah sekali dalam kelas.. tapi bile semua orang dah balik.. aku telah diramas bergilir2 oleh rakan sekelas ku.. 5 org lelaki berebut nak ramas tetek aku.. aku dah bogel dalam kelas tu... aku dirogol... dengan hebat.. tapi aku rasa seronok...

Yani

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -