Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

BINI ORANG oooOOhh

Sex = Male
Where it happened = jiran sebelah
Language = Malay
Refnum = 45720
Aku x tau le..semua yg aku baca ni betol ke x..tp ni pegalan pertama dan seterusnya mjadi buruan aku selanjutnya...ni le first time aku memantat ngan bini orang..seblum ni anak dara,janda nak kata jemu 2 x le..tp puas le kotey aku mgerjekan nye..walo pun aku dh bkahwin tp tetap juga nk carik pantat lain..ye le kata org..pantat ni rupe je sama tp rase lain2..mcm buah rambutan gak..ade masam ade manis..rupe je same..ni terjadi masa aku mula ditugaskan jaun dari rumah sendiri..terpaksa sewa bersendirian disebuah taman..seblah rumah djadikan tadika..dan seblah rumah pula diduduki sepasang kelamin tp blum punye anak..umor nye masa tu lebih 5 tahun dari aku..dlm lingkaran 42 tp body di punye la mantap berisi..segar betol daging2 dia..laki dia pula selalu outstation..x pula aku tanye biznes ape..lantak le..nk jd cerita pg tu dia tgh mnyindai kain..bekemban je..aku baru balik keje syift mlm..mata aku x lepas2 mjilati tubuh montok berisi dia dr atas smpai ke bawah..tiba2 kain dia tlurucut..tp yg bestnye dia saje2 melambat2kan untuk mnyarong kain dia balik seolah2 mbiarkan aje aku bjegil mata menengoknye..aduhhhhh..dia tsenyum ngn pelahan2 mgemaskan kain batik dia tu..tiba2 tdengar suara dia bekata 'takan tengok je kot..meh le kedalam' aku dr td tpukau tetiba tgaman bila dia disebalik pintu rumahnye ngan tsenyum mgamit kt aku..aduhhh..sambil toleh kiri kanan..line clear aku trus masuk ke pagar rumah dia..dia berada diatas sofa sambil mengangkang tanpa sebarang ape2 kecuali sjembot bulu menutupi bawah tu..aku terus rapat depan dia yg mula mbuka sluar aku..dgn rakus dia mula mgunakan kepandaian mulut dia mnyedapkan btg aku dr tadi dh mula tegang..perghh power isapan dia..bini aku pun x reti wat mcmni..watever la..lama gak dia mnyedapkan kotey aku ngn mulut dia..cuma aku ksempatan ngetel puting dia yg tcacak 2..'jilat bijik i ye' sambil mrebahkan badan kat sofa..1 kaki atas sandar sofa dan lg kakinye ditarik luas2 ngn tgn nye..puhhHHh..tsengeh je pantat dia ngn lubang mula berair2..jernih je..x sabar kau mgluarkan lidah aku mcungkil2 kt lurah 2..ahhhhhHHh..sedap nye katanye..dkt seminggu laki dia x balik..biase le..pantat la katakan..bila aku jlok je jari lam lubang dia tu..terangkat2 pungong dia dan trus manarik tgn aku menekan dlam lg..mula2 dua jari..3 jari..skrg 4jari dlam lubang pantat dia..air punye la melambak keluar..aku dh x tahan ni..sakit batang aku dah..trus aku masukan btg yg mcm kayu aku..pun sama gak dh seminggu x memantat..mane tahan..tp kemutan dia mmg la best..aku memang la setakat setengah jam memantat ni biase le..aku balun dia kaw2 punye dkt jam..asal byk je air aku lap ngn kain batik dia td..sambil melecet kepala butoh aku ni..tp aku btol2 puas, dia ape tah lg..dia kata x pnh menikmati sampai 4 kali klimax ngn 1 game..sape2 nk try leh ym -----pada yg kesunyian dn perlukan kepuasan..dan seterusnya hingga kini dah 5 bini org aku main..gian btol main ngn bini orang nih..ermmmmmm

BINI ORANG oooOOhh

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -