SexEd Video Series: Hot girls giving advice for how to get laid. Click here to watch now.
Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

jiran bujang 1

Sex = Male
Where it happened = taman perling, johor bahru
Language = melayu
Refnum = 45691
cerita ini terjadi semasa aku berada di johor bahru. aku merupakan seorang pelajar di sesebuah institusi pengajian tinggi awam di johor bahru. aku merupakan seorang pelajar semester akhir di institusi tersebut. aku menetap di rumah sewa luar di tebrau. untuk pengetahuan semua, rumah yang aku sewa ini merupakan sebuah rumah tetapi dibahagikan kepada dua. pada bahagian satu lagi merupakan rumah sewa budak perempuan bujang yang bekerja di kilang berhampiran. budak2 pompuan ni suka melepak kat luar rumah sampai ke pagi dengan member yang kerja sama kilang dengan diorang. apa yang aku tak tahan tengok diorang ialah kalau hari cuti, diorang suke sidai baju di belakang rumah hanya dengan memakai kain batik sahaja dan kadang2 jugak aku ternampak ade yang pakai tuala saje dengan menutup bahagian tetek dan cipap ngam2 je. aku pun kekadang terasa stim tibe2 sebab tengok diorang tibe2 je keluar rumah pakai camtu. pastu kekadang aku pun ade terpikir jugak untuk melihat diorang dalam keadaan tanpa seurat benang pun. tapi tu semue hanyelah angan2 saje. aku pun kekadang terase tak senang hati je pikir bende tu. yela kan, pompuan pun berani keluar rumah pakai camtu. pada satu hari iaitu hari minggu. aku memasang plan untuk mengintai diorang mandi dengan memanjat ke atas loteng rumah. rumah tersebut sebenarnye merupakan sebuah rumah tapi dipecahkan dua untuk dijadikan sewa. maka aku pun terpikirlah yang rumah mereka dan rumah kami berkongsi satu loteng yang sama. aku pun memanjat ke atas loteng rumah tersebut dengan berhati2 dan mengawal langkah kerana terdapat banyak rasuk yang dipasang di atas itu. aku pun memulakan langkahku dengan mencari saluran air dari pam ke mana. maka aku pun pergilah ke bahangian tersebut. aku pun mencari2 lubamg untuk mengetahui samada kat situ bilik air atau tidak seperti jangkaanku melihat saluran paip itu. sedang aku berusaha mencari, tiba2 aku ternampak satu lubang kecil yang kelihatan seperti ditebut oleh paku. pada lubang itu, aku pun membongkokkan badanku untuk mendekatkan mata ku ke bahagian itu. tekaanku tepat sekali yang situ adalah bilik air. aku pun melihat sekeliling bilik air itu.tiada orang pun kat situ(fikirku). tiba-tiba, sedang aku melihat disekeliling bilik air tu, aku terkejut kerana seorang pompuan masuk ke dalam dengan memakai baju ketat dan kain batik membawa tuala. aku berpikir yang pompuan ni rasenye aku kenal. haa, dialah pompuan yang bagi surat bil air dan elektrik ke rumah kami. nama dia ialah yati. yati ni mempuyai bentuk badan yang menggiurkan. aku kengkadang terpikir jugak untuk merasai nikmat badannye. berbalik semula, yati masuk kedalam bilik air. aku hanya memerhati sahaje. aku pun terkejut kerana inilah kali pertama aku melihat pompuan bogel secara langsung. yati pun membuka bajunya ynag ketat itu, maka ternampaklah tetek yang agak besar juga ditutupi oleh bra warne biru.kemudian dia pun menaggalkan branye tu dan terjojollah keluar teteknye yang dikatakan agak besar dan puting yang berwarne coklat sedikit. lalu dia menanggalkan kain dan ternampaklah seluar dalam yang sama warne dengan branye. yang aku geram tu, seluar dalam dia agak kecik saiznye.kemudian terus dia membuka seluar dalam itu. aku tertelan air lir kerana pertama kali melihat pompuan muda bogel. selepas tu, dia pun membasuh badannye dengan mencedok air di kolam sedikit2. sambil itu, dia menggosok2 dan menguli teteknya disekelilingnye. kemudian dia meraba- raba pula cipapnya yang berbulu sedikit.pandai juga si yati ni menjaga cipapnya. sedang dia mandi, aku terperanjat kerana dia menyandarkan dirinya ke tepi kolam itu dan menggosok2 cipapnye secare laju2, kemudian aku bertambah stim sehingga zakarku mencapai tahap paling tegang kerana dia menggunakan batang gayung untuk memasukkan sedikit dan menarik keluar semula ke dalam cipapnye tu. makin lame makin laju pula dia melancapkan dirinye dengan menggunakan batang gayung tu. sedang dia melancapkan dirinye tu, aju terase yang kepale takukku sudah mengeluarkan sedikit air mazi. tiba2 sedang aku melihat aksi yati melancap sambil mengkangkangkan kakinye itu, yati menjerit sedikit kerana telah mencapai tahap klimaks. ak pun menjadi tak tentu hala melihat aksi yati tu.tapi, nasib baik dia tak sedar. kemudian selepas tu yati pun menepuk-nepuk bibir cipapnye yang basah tu. selepas aksi itu, dia terus menghabiskan mandinye semula. aku pun melihat yati sedang mandi itu.selepas habis mandi, dia pun mengenakan tuala dan keluar dari situ.aku pun cepat2 turun untuk mengelakkan dari terdengar bunyi tapak kaki di atas loteng.sejak dari itu, apabila aku berjumpa dengan yati, aku terasa berdebar aje. selepas ini tajuk ini akan bersambung ke bahagian kedua iaitu 'jiran bujang 2' dan cerita selanjutnya berkaitan bagaimana akhirnya aku dapat merasai nikmat bermain dengan si yati ni. sekian k, kalau ade pape hantar e-mail je kat aku tuk pengetahuan korang.

jiran bujang 1

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -