Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

main batu seremban

Sex = Male
Where it happened = rumah kawan
Language = malay
Refnum = 44877
Ianya berlaku di kampong aku.aku memamng rapat dengan rakan kampong bernama ful.setiap hari kami main bersama-sama maklumla kami ni hampir sebaya umurnya.kalau tidak bermain dekat rumahnya kami bermain dekat umah aku.satu hari aku bermain di rumahnya bersama-sama rakan-rakan yang lain.seramai 4 orang.sedang rancak bermain batu seremban emak ful datang membawa minuman.emak dia ni sporting sikit biasala kawan datang.buat pengetahuan korang Emak ful ni sorang janda umurnya lebih kurang hampir 40.Bapanya ada tapi menurut ful di tinggal di daerah lain dah kahwin lain.tinggal ful dan adik2 seramai 3 orang.Minuman tu diletakkan berhampiran dengan aku.aku dan kawan2 lain ucapkan terima-kasih pada emak ful.Emak dia menghidangkan air tu betul2 sebelah aku dan ful.pagi tu emaknya agak seksi juga hanya bersinglet dan berkain batik.jadi dengan buah dada berisi bergesel badan aku badannya.masa tu aku bebudak tak tahula perkara2 yang menghairah.aku pun selambalah.pas tu emaknya memerhatikan kami bermain.Dia duduk betul-betul berhampiran ngan aku dia duduk bersila(gaya orang perempuan)tangan yang menongkat badanya betul2 sebelah aku,maka apabila menyambut batu yang dilambung maka terkena geselan pada buah dadanya yang besar tu.uh lembutnya kata hatiku.kepala aku dah mula tersentuh sikit ngan keaadaan tu kubiarkan aje.Lama-lama badan aku macam ada yang mengusiknya.ku pandang belakang emak ful meraba2 aku dibelakang badanku.berderau jantung ku tersa seronok pulak.kubiarkan aje.tanpa disedari adikku di bawah mulai agak teransang.Aku pun minta diri nak ke tandas.nak kencing kataku.aku pun berjalan ketandas untuk melepaskan hajatku tanpa sempat mengunci.Tiba-tiba sedang melepas hajat aku telah di peluk dan dicium dari belakang.terkejut beruklah aku.sapa pulak ni.meremamg bulu tengkuk aku.ah.. tepisku dan berpaling oh mak ful tanpa disedari seluar pendek ku itu x di tutup maka ternampak la oleh mak ful "adik ku". xlah berapa besar lebih kurang 4 1/2 inci apabila membesar dan tegang masih budak la katakan.Cepat- cepat emaknya menangkap "adikku" sambil memuji cantiknya lalu ia berkata jangan malu ngan makcik.makcik boleh buat aku seronok sambil tangan nya mengunci pintu tandas umah dia katanya tergamam aku di buat.maklumla pertama kali aku disentuh oleh wanita selain dari emakku yang membela aku sejak kecil.Di londehkan seluar pendekku "Adikku" dibelai dengan manja digosok perlahan2.apa lagi berdiri tegaklah "adikku" aku tu.wah satu pengalaman yang terlalu nikmat ku rasakan macam ada satu karen terhadap badanku mataku terpejam dengan keasyikan tu lebih2 lagi ada cecair yang menyaluti "adikku" rupa-rupanya mak kawan aku tu tengah mengulum batangku >>>aduhhhhhhh>>>> sedapnnnnnnya kataku perlahan.mengeluh panjang aku menahan kesedapannya tu.hilang akalku seketika yg sepatutnya ku bermain batu seremban tadi.Olehkerana terlalu asyik aku tersandar di dinding tandas. tanganku dipegang dan diarahkan meramas-ramas buah dada nya sambil menggentel putingnya.yang hampir keras.aaaaaaduh sedapnya makcik..........dengan rakus beliau mengulummmmm batangku abis telur aku dijilatnya dengan lahap.selang beberapa minit tak tahanku di buat macam rasa nak terkencing.Aku beritahu makcik aku dah tah tahan nak kencing ni....perlahan kataku.tapi makcik dengan lakunya tanpa belas kasihan batangku digomol dijilat dikerjakan dengan lahapnya.AAAAAAAdddduhhhhhhhh makcikkkkkkkk.........aaaaaaaaaaaaaaaaakkkuuuu lepas ...kan "air kencing" tu ............serentak dengan menghenjut kuat badan ku lagakan batangku kedalam mulutnya...aaaa banyak juga air yang keluar tapi agak pekat.{Hairan} kulaga-lagakan beberapa kali kearah mulut dia sehingga abis air pekat itu keluar.terasa geli pula pada hujung batangku.Abis "air nikmat" tu dibersihkan ngan lidahnya.lemah longlai kakiku,badanku. ........ bersambung..... Itulah pengalaman pertama aku telah diragut terunaku...oleh mak kawanku.masa tu aku jadi malu sangat

main batu seremban

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -