2323 Views |  Like

Puan Mas – intro

Age when it happend: 29
Where it happened: office
Langauge: bahasa melayu
Sex: Male
Rating: 1
Category: Straight

kisah ni terjadi sewaktu aku bekerja di sebuah syarikat di subang jaya. hari pertama aku bekerja, aku hanya berada di dalam pejabat boss aku, Pn. Mas.

Pn. Mas ni merupakan seorang wanita berumur 42 tahun. tapi masih memiliki susuk tubuh yang masih bergetah lagi… selalu memakai baju kebaya dan baju kurung dan belahan kain nya kadang2 sampai ke peha.. Hari pertama Pn. Mas menerangkan kepada ku semua kerja2 yang perlu aku lakukan.

Semenjaka itu aku sentiasa bersama2 ngan Pn. Mas, sebab tugasku sebagai pegawai sumber manusia. Syarikat kami mempunyai banyak cawangan di utara tanah air seperti langkawi, sg. petani dan perlis. Suatu hari aku di arahkan supaya mengadakan pemeriksaan di cawangan Langkawi selama 10 hari. Pn. Mas juga akan turut serta. Maka kami akan bertolak menaiki bas express kerana kereta syarikat akan disediakan di sana.

Tepat pada masa ditetapkan, aku dan Pn. Mas menaiki bas Trans nasional ke Kuala Perlis pada pukul 11.00 malam dan dijangka tiba pada pukul 6.30 pagi. terdapat lebih kurang 15 orang penumpang di dalam bas tersebut. lebih kurang 30 minit perjalanan, Pn. mas mula menyandarkan kepalanya ke atas bahu ku. Aku menghiu bau perfumenya yang sangat wangi dan membiarkan saja dia tidur… tiba2 puan mas memelukku dan membuka matanya…

Pn. Mas : Awak belum tidor?
aku : Belum puan….
Pn. MAs : Boleh awak temankan saya selama 10 hari ni?
saya suka kat awak
Aku : Boleh… tanpa banyak soal aku menjawab.

Puan MAs terus menguatkan pelukannya. aku terasa dada pn mas menyentuh dadaku…. Aku terus memainkan jariku pada rambut Pn. MAs.pn mas tersenyum pada ku dan mula mencium tengkuk ku dan pipiku..Aku memerhatikan semua penumpang telah hanyut di buai mimpi…. aku terus memegang tetek pn mas dari luar baju nya… dan perlahan2 memasukkan tanganku kedalam blouse yang dipakainya.. aku mencapai nipplenya yang mulai keras dan menggigit perlahan.. terdengar keluhan dari mulut pn. mas…. sayang, sedapnye u buat camni… dah lama i tak rasa camni, katanya padaku…

pn. mas meletakkan selimut yang dibawanya ke atas pehaku..
dan perlahan2 dia mengusap batangku dari luar seluarku….
di membuka zip seluarku dan memegang batangku yang mulai keras…. aku tanpa berlengah lagi terus membuka zip skirt labuh pn. mas dan memasukkan tanganku kedalam kainnya… aku dapat mersakan pantiesnya telah mulai lembab.. pn. mas terus mendesah kesedapan….

aku mengusap pussy pn mas… aku dapat merasakan bulu halus mulai lembab dengan air kenikmatannya…. Pn. Mas menjadi semakin ganas….. di membongkok dan terus melakukan blowjob terhadap batangku yang telah keras…
setelah lebih kurang dua puluh minit, aku sudah nak cum dan memeberitahu pn. mas, dia malah semakin menekan batangku ke dalam mulutnya.. akhirnya aku memancutkan air maniku penuh di dalam mulutnya….

kami kemudian tidur berpelukan sehingga tiba di kuala perlis…

Ketika menaiki feri, puan mas menggenggam erat tanganku dan memeberitahuku, bahawa dia ingin aku menjadi temannya dan berjanji akan menjaga ku dengan baik….
Dia berkata dia inginkan sepanjang tempoh 10 hari ni dan juga selama-lamanya.. Kami tiba di Langkawi pada pukul 10.00 pagi dan terus check in di hotel. bilik kami bersebelahan tapi mempunyai penyambung di bahagian tengahnya.. tunggu episod akan datang…

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience