Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

Kenangan Indah

Sex = Male
Where it happened = house
Language = Malay
Refnum = 44190
kadangkala aku masih lg teringat kenangan lampau yg sehingga hari ni masih lg menghantui diriku.aku seorang lelaki yg berumur 32 tahun sekarang.benda ni terjadi tatkala aku berumur 15 tahun dahulu.lama sangat dah.tapi sehingga kini kenangan masih terasa dan membuat aku ketagih dengan wanita yg berusia,gara-gara seorang wanita yg aku hormati bernama aliya@yg sebetulnya auntie aku juga.aliya adalah seorang wanita yg ada karear dng Company Esso Malaysia,Bujang,berumur 23 tahun waktu tu.tak nak kahwin katanya setelah dikecewakan dng Pak we pertamanya,seorang mat salleh kat tempat kerjanya yg sama ,sebelum balik ke Australia dan meninggalkannya bersama kenangan yg pahit katanya.Pada aku diceritakan segalanya kerana aku adalah anak saudara kemanjaannya waktu tu.Selalunya pada cuti hujung minggu persekolahan aje selalu lepak kat rumah Aunty aliya.Kat rumah aku bukannya ada apa nak buatpun pasal adik aku yg perempuan kat asrama waktu tu.aku pula yg sulung.Jadi pada Dilla lah tempat manjaku.Benda ni jadi pada waktu cuti persekolahan Hujung tahun 1993 .aku berumur 15 tahun waktu tu.Malam tu kami baru balik makan malam kat The pines,Brickfields.Oh ya aliya duduk kat Area Sam Mansion,Kg Attap.Jam 11 Malam aliya manta aku utk mengurutkan kepala yg pening katanya.Aku gosok aje mcm pandai sebenarnya tak tau apa 2 pun,lepas kepala minta aku urut tengkuk pula.Entah mcm mana waktu dia bersandar kat belakang sewaktu aku urut tengkuk batang dah mula naik tegang.Jangan tipu la kalau tak naik waktu tu.Sebelum ni pun dah selalu melancap,cuma tak tergerak hati nak buat yg lebih,maklum saja lah ,pangkat Aunty .Nak mampus klu dia bagitau parents aku.tapi aku tau dia terasa ada bonjolan yg dah membengkak kat belakang dia.Walaupun aku 15 tahun Dilla pula 32 ,badan kami sama aje lebih kurang pasal size baban dia tak besar sangat.Dilla toleh tanya apa yg aku buat.Tak terjawab aku waktu tu cuma bgi tau yg aku terbayang lku aku dapat cium dan pegamg tetek dia aje .itu dah memadai.Aunty Dilla senyum dan nak tau apa yg terjadi seterusnya adalah tak tercapai dek akalku.malam tu bukan nya sekadar aku dapat cium .seluruhnya dari hisap tetek dan main,mlm tu aje klu tak lupa aku kat 3 kali juga aku berdayung.Batang taklah besar tapi ada tahi lalat kat Batang.Faham 2 ajelah.Selapas mlm tu aku selalu sangat kerumah Aunty Dilla.Pantang ada cuti kelepasan ,pasti aku kesana.sekarang aku dah 40 tahun.Aunty Dilla pun dah meninggal dunia 8 tahun lepas,Tahun 2000,Aku pun dah lama kahwin,Tapi KENANGAN TERINDAH yg telah aku lalui dengan Aunty Dilla TElah menjadi satu sumpahan buat aku sekarang.Aku memang kaki sex.Tapi masalahnya aku cuma berselera sangat 2 pada wanita yang lebih berusia dari aku.Tak kiralah 33 tahun keatas,pangkat kakak 2 ke, ke,Itu selera aku>kekadang aku terfikir adakah sumpahan itu akan berakhir.aliya dah lama tak de kat dunia ni.Aku menulis ni pun sekadar melepaskan curahan satu rahsia yg harus aku huraikan dan mengharapkan agar aku dapat mencari pengganti aliya.

Kenangan Indah

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -