SexEd Video Series: Hot girls giving advice for how to get laid. Click here to watch now.
Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

malam petama

Sex = Male
Where it happened = hotel room
Language = malay
Refnum = 43970
mlm 2 aku n awek aku pergi penang.....kitaorg pergi dgn kawan2...2 first time aku kluar jauh dgn awek aku sbb spanjang kenal kami hanya dating dekat2 umah ja....mlm 2 kwn2 ajak lepak sampai pg....maklum la penang....mcm k.l gak...pekan xpenah mati....kitorang mmg enjoy...ms 2 masing2 dh letih...ye la...dh jam 12mlm.....kitorang wat keputusan nk lepak kt gurney drive....mcm2 yg kitorang borak....de kwn2 yg dh balik de yg blm....bl dh masing2 boring lepak kat situ....de yg nk balik jd tinggal aku member aku awek aku n awek member aku....senang cite 2couple la....hehe.....malam 2 member aku ajak chech in hotel....aku mula2 takut gk tp bl member aku jelas kn yg kitaorang sewa 2 bilik la.....1bilik utk aku n member aku n 1 bilik lg utk awek2 kami.....aku pn on je....sampai kt hotel kami trus ambil 2 bilik.....masa dlm bilik...member aku gtau yg dia nk bw awek dia msk bilik kami.....n aku xkisah tp yg aku kisah bila member aku mintak aku pegi bilik 1 lagi....maknany bilik awek aku la....mula2 takut gk....tp nk buat camna redah je la....sampai dlm bilik aku terus kunci pintu.....awek aku tekejut....aku jelas kn kat awek aku....nasib baik awek aku paham....hehe.....dalam bilik de 2 katil bujang.....aku n awek aku ambil sorang 1....ms 2 sbenarny ati aku n awek aku mmg bedebar2...ye la first time dok 1 bilik.....aku tahu awek aku takut....jd aku cuba la tenang kn dia....masa 2 aku n awek aku duduk 1 katil.....nafsu aku memamg memuncak sangat2....tambah2 bila tengok buah dada awek aku yg membesar....hehe..... pe lg aku mula dekatkan badan aku kat awek aku....dia pn dekatkn badan dia kat aku.....aku mula mengosok2 lengan awek aku.....awek aku pn pe kurangny....dia mula lentokkan kepala dia kt atas perut aku.....sambil tangan dia usap konek aku.....dia tahu yang konek aku dah tegang.....aku biar kan je....sapa yg nak tolak kn? pas 2 tangan aku mula merayap dekat buah dada awek aku....peh.....besar gile....aku beranikan diri seluk kan tangan aku ke dalam baju awek aku.....seterusny seluk ke dalam coli awek aku....skali lagi kerja aku mudah....xde halangan....awek aku benarkn.....peh.....montoknya....buah dada awek aku.....xtahan.....awek aku mula buka zip sluar jeans aku....trus konek aku tekeluar.....aku xpenah pakai seluar dalam sejak umur 15 tahun jd bl awek aku buka je zip aku...trus la konek aku kluar.....awek aku tgk aku sambil senyum.....mcm2 soalan dia tanya......aku jawab la pe yg patut hehe....dia usap konek aku dengan tangan dia pelan2....mmg best nya xterkata beb....aku mmg layan gile....pas 2 aku buka baju awek aku.....aku buka coli dia....gebunya badan awek aku.....aku cium...jilat...n aku ramas buah dada awek aku.....aku main puting awek aku.....awek aku mengeliat tande geli.....pas 2 aku isap puting yg warna pink kemerah-merahan 2....mmg besar beb....aku main puas2 buah dada awek aku pas 2 tangan aku mula merayap-rayap ke celah2 paha awek aku.....awek aku bisik kt aku yg pepet dia dh berair.....pe lagi aku terus masukkan tangan aku ke dalam seluar awek aku.....jari jemari aku menuju ke celah2 paha awek aku.....mmg basah...aku suruh awek aku buka seluar dia....dia buka....peh....sluar dalam warna putih belang2 hitam....mmg dah xtahan aku tengok....aku terus tarik sluar dalam awek aku.....first time aku tengok pepet awek aku...awek aku cuba tutup pepek dia dgn tangan dia....aku alihkn pelan2.....aku cium pepek awek aku...aku tembabkn muka aku kat pepek awek aku.....awek aku mengeliat...tanda geli...aku main pepet dia dgn lidah.....mmg sedap...awek aku mengerang.....dia tarik rambut aku n awek aku bisik dh xtahan.....masa 2 aku tengok air pepek awek aku keluar.....aku mula gosok konek aku kt pepek awek aku....aku masukkn pelan2.....tp xboleh sebab sempit.....awek aku kata sakit.....aku masukkan lg sekali pelan2....peh....ketat gile....tp aku cuba juga....pelan2 konek aku masuk kat dalam pepek awek aku....ahh.....awek aku genggam kuat lengan aku.....konek aku plak terasa panas-panas suam.....konek aku dh masuk dalam pepek awek aku.....aku biarkn dl konek aku kt dalam pepek awek 2ku.....mmg bes.....pas 2 pelan2 aku tarik balik konek aku....masa 2 mmg badan aku terasa kejang sgt2.....awek aku plak mengerang sambil badan dia mengeliat.....aku tolak konek aku ke dalam pepek awek aku balik.....sambil pelan2 aku tarik n tolak....mmg bes.....aku dapat rasa air pepek awek aku....awek aku mengerang kuat.....aku lajukn gerakan badan aku.....tetiba aku rasa konek aku nk tepancut.....aku cepat2 tarik kluar konek aku....arghhh.....air mani aku tpancut trus atas badan awek aku.......masa 2 aku dapat rasakn smua darah aku naik ke otak......mmg bes.....awek aku plak.....masa 2 dh longlai keletihan....aku tengok konek aku.....de darah...aku ambil kain untuk lap.....aku lap konek aku pas 2 aku lap pepet awek aku plak.....kami mmg puas malam 2.....aku n awek aku......trus tsadai sambil bpelukan atas katil tanpa seurat benang....2 lh first time hubungan sex kami.....yg xdapat kami lupa....sampai skarang....mmg bes

malam petama

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -