SexEd Video Series: Hot girls giving advice for how to get laid. Click here to watch now.
Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

Bangla yang tibai....

Sex = Male
Where it happened = petaling street
Language = malay
Refnum = 43040
selamat pagi semua.aku menulis kerana aku pun ader cerita gak.masa umur aku time muda-muda banyak aku terdedah dengan benda-benda lucah.aku mula dengan tengok video tape dan zaman dah maju beralih ke vcd dan lebih maju beralih ker dvd dan sekarang pakai blutut.semua bab main. aku peminat bolasepak selangor dulu-dulu.pasal dulu selangor main bola kat stadium merdeka.jadi bila pi tengok bola pasti aku lalu petaling street.bila aku lalu jer,barang aku pasti naik.entah macammana,aku boleh termasuk satu lorong demi lorong.sampai meluap-luap juga ler semangat aku nak merasa mengalahkan semangat pasukan bola selangor.kalu tiap-tiap game selangor pasti kene lalu gak.semata-mata nak tengok pasaran baru. memandangkan harga pun boleh tahan,aku pun merasa ler sedikit dan lama-lama nak selalu.semua aku tibai.... cina,india,sabah,melayu,filifina atau indon.(pondan tak minat)Tapi yang heran nya,tak sampai seminit aku dah terkeluar ayak suci aku.Mungkin semangat aku tinggi kot.Apapun aku dalam keadaan gemuruh plak.Walaumacamanapun kegianan aku selesai macam baru lepas kene injection dadah(aku tak main dadah)Macam-macam rupa puki aku tengok,ader yang lonjong,bulat,hitam dan paling best puki bengkak pasal 12 orang bangladesh bergilir-gilir memantat dia seorang.Tapi itu semua dulu.Buang duit aku.Sekarang aku beralih kepada awek-awek.pasal awek sekarang jenis ingin mencuba gak.aku dapat awek kastam kat sepang.dia yang mulakan dulu pasai dia nak tahu macam mana nikmatnya.aku pun dengan selamba bukak jer zip.terjojol keluar torpedo aku.dia suka plak tu.terus dia pegang dan nak isap.dalam ati aku kalu dah gian tak kira malu ke tidak.(pompuan kalu dah stim tak ader segan-segan dah)Hisap punya hisap,aku pun terpancut dalam mulut dia sampai habis dia sedut ayak aku.aku dah mula nak pitam rasanya.pasai dia tak nak lepaskan aku.kalu boleh nak keluarkan air aku lagi.Mana tahan beb.Pengsan aku lepas 2 jam.Lepas tu aku pun kongkek dia plak sampai bengkak pantat dia dan sampai dia letih.Lepas jer kongkek entah berapa lama aku tibai puki dia,aku tibai lubang jubo plak.pehhhhhh......sendat beb.aku tak kira ,janji licin.lepas jer kngkek 2 lubang,dia nak isap lagi.aku pun huluq ke mulut dia.yang bestnya dia seakan-akan kemaruk seks.semua nak dijilatnya. dia kata nak lagi ganas.aku dah tercabar plak.aku pegi kat petiais,aku amik timun.aku pun tolong jolok-jolok puki dia sampai air mazi dia keluar.Air aku memang dah keluar dalam mulut dia dan air dia pun dah keluar yang amat banyak juga.Habis tilam aku dibuatnya.Selepas 5-8 jam dalam bilik,aku terlena sampai malam.........jumpa lagi

Bangla yang tibai....

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -