Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

botak

Sex = Male
Where it happened = my office
Language = malay
Refnum = 40492
pengalaman seks aku terbaik so far..fizan,x gf yang memberi telah ku hubungan seks yang paling nikmat.kali pertama aku melihatnya,aku sangkakan dia ahmoi..rupanya bukan.aku mmg syokkan ahmoi sehingga kini,tiap kali aku melancap,aku teringat kawan2 ahmoiku yg lain kerna mereka sentiasa pakai skirt pendek menampakkan panties dan berbaju low cut tanpa bra lantas menampakkan tetek dan kekadang puting mereka yg pinkish kemerahan..saban hari aku melancap kerna melihat alur tetek dan puting kawan2ku,aku rasa mereka sedar tapi suka akan special attention yg aku sentiasa berikan kerna bf mereka tidak memberi mereka perhatian sepenuhnya. myfirsttime bersama fizan berlaku di ofisku.aku terpaksa berkerja sepanjang malam,sepanjang minggu ketika itu dan fizan setuju menemankan kubuat kali pertama sejak kami bercouple.aku kata padanya boleh tidur dlm bilik meeting sekiranya letih menunggu aku membuat kerja..pintu bilik sengaja dibiar buka.fizan tidur memakai tudungnya skali,tidak di bukanya.sambil membuat kerja,aku memerhatikan fizan yg sudah tidur lena ketika itu sambil bertanya pd diriku bagaimanakah rupanya tanpa bertudung?fizan berpakaian seluar khakis berbaju t-shirt ketika itu dan tidur dlm posisi badannya melentang keatas..aku perhatikan fizan tidur buat seketika sambil melihat dadanya naik turun ketika itu,lantas aku terus duduk bersila di sisinya.tetiba aku terasa jantungku berdegup makin laju,aku semakin resah melihat tubuh seorang perempuan terkujur tidur lena didepanku masa itu.aku memanggil namanya,tiada respons..aku tidak tahu kenapa aku terasa begitu,rasakan seperti ingin menyentuh tubuhnya!! dari duduk aku berbaring disebelah fizan,aku usap pipinya,nyata sekali amat lembut dan gebu..aku ingin kucupi bibirnya,tapi risau fizan tidak setuju dgn tindakanku.aku beranikan diri,aku mainkan jariku pada bibirnya sambil merendahkan bibirku ke bibirnya..bibir bertemu bibir,tanganku pula dgn perlahan cuba membuka tudungnya..aku makin ghairah menciumnya hingga tidak sedar yg fizan tersedar dari tidurnya,melihat aku menciumnya.fizan cuba menegur aku pada mulanya,tapi aku teruskan menciumnya sambil tangan aku meramas teteknya dari luar bajunya.fizan cuba menolak tanganku dari tubuhnya..plz jgn buat gini abang,katanya..selepas beberapa ketika aku mencium dan meraba tubuhnya,fizan makin lemah..matanya makin kuyu,fizan nak juga fikirku..fizan mula membuka mulutnya,lidah ku bertemu lidahnya didlm. fizan bernafas dgn lebih laju,lebih ghairah..aku cium fizan dgn rakus,lidah ku bermain dgn lidahnya sambil kugigit manja lidahnya keluar dan kusedut ia..tangan aku kini didalam t-shirtnya,aku ramas tetek fizan dari luar coli sambil masukkan jari2ku kedlm colinya lantas bermain dgn putingnya..fizan mengerang,aku dpt rasakan puting kirinya menonjol dan tegang..uuuuhhh!!!fizan tidak lagi menolak tanganku dari tubuhnya,aku tarik t-shirtnya ke paras dada menampakkan colinya berwarna maroon..puting kirinya terkeluar dari coli,aku terus letakkan tanganku dibawah tubuhnya..mata fizan masih kuyu ketika itu,sambilku usap manja belakangnya dgn hujung kukuku,aku melucutkan colinya.ini kali pertama kulihat teteknya,medium saiz,pejal dan tegang serta putingnya yg pinkish..aku terus nyoyot tetek kirinya sambil ku ramas manja yg sebelah lagi..dengusan fizan semakin kuat...aaaaahhhh..abang!!!aku mainkan hujung lidahku sekitar tetek kanan fizan pula kemudian aku masukkan seluruhnya kedlm mulutku sambil mengerakkan lidahku didalam bermain dgn putingnya..ketika itu habis tetek fizan ku nyoyot,hisap,sedut dan aku gigit sepuas2nya.aku mmg suka nyoyot,aku buat begini utk agak lama sehingga tangan fizan mula mencari zip seluarku.fizan terus tarik konek aku keluar dan mengurutnya manja,dgn lemah lembut fizan usap dan urut konekku keatas kebawah,konek aku mula membesar dan menegang didalam tapak tangannya..mmmmm!!! ketika itu,aku pula sedang cuba membuka zip seluar fizan..aku dpt rasakan pantiesnya sudah basah bila aku seluk didalam seluarnya,fizan dah stim fikirku..aku masukkan jariku dlm panties fizan,aku mainkan jari2ku keliling cipap sambil main biji kelentitnya..fizan mendengus berselang meraung sedap,konek aku keras giler dibelai fizan..aku jolokkan jariku kedlm cipap fizan,aku gerakkan jariku didlm..keatas,ketepi,kebawah kemudian aku jolok keluar masuk buat seketika,finger fuck..makin kuat fizan mengerang..uuuuuhhh..abang sedap abang!!!aku lucutkan panties dan seluar fizan ke paras lutut..bibirku kini beralih ke cipap fizan,airnya banyak keluar..ada rasa masin tapi peduli apa,aku terus cium bahagian atas cipap fizan mencari biji kelentit..aku mainkan hujung lidahku pada kelentit fizan sambil aku sedut air dgn biji kelentitnya skali..terangkat buntut fizan masa tu.aku teruskan jilat sekitar cipap fizan sambil masukkan hampir seluruh lidahku kedlm cipapnya sampaikan hidung aku berada betul2 diluar cipap..abaaaaaannnggg,aaaarrrrgggghhh!!!fizan klimaks tanpa sebarang tanda ..air mani fizan mengalir perlahan keluar dari cipapnya,aku jilat tanpa fikir panjang ..geli teramat,tak tahan katanya.fizan nak kulum konek abg pintanya,aku kata nanti,aku nak jilat buntut fizan dulu..terbeliak matanya mendengar kata2ku,fizan kata belum pernah kena jilat kat buntut,kalau setakat jilat nak juga..main buntut tak boleh katanya!!!aku mmg gian nak jilat and korek buntut ahmoi klu boleh,mungkin sbb kawan2 ahmoi aku slalu citer psl kena jilat and main buntut..but aku nak main buntut tidak sama skali. aku terus lucutkan panties,seluar dan t-shirt sepenuhnya dari tubuh fizan..tiada seurat benang pun ditubuhnya sudah,fizan cuba cover cipapnya dari pandanganku..aku tersenyum melihat reaksinya.dari keadaan berbaring diatas lantai,fizan bangun dan baring pula diatas meja dgn posisi kedua2 kakinya mengangkang,menghala keatas sambil cipapnya terletak pada kedudukan di hujung meja,aku terus melutut didepan cipapnya.aku lakukan seperti sebelumnya,aku jilat serta memasukkan lidahku sedlm2nya sambil jariku menggentel kelentitnya tanpa henti..tak lama lepas tu aku suruhnya angkat punggungnya sedikit so aku dpt lihat lubang buntutnya,kemerahan dan menarik kerna kelihatan teramat ketat sekali..fizan akur,tapi agak gelisah.aku leretkan hujung kukuku dgn lembut keliling lubang buntutnya,sambilku jilat alur buntutnya berulang kali,lubang buntut fizan kembang kemut kubuat!!!geli teramat tapi sedap kata fizan..tak lama lepas itu,aku tujukan lidahku ke lubang buntutnya..aku cium lubangnya dan aku jilat kelilingnya tanpa henti..fizan yg geli dan risau pada mulanya,makin suka bila diperlaku sebegitu.perlahan2 lubang buntut fizan terbuka,aku mainkan hujung lidah aku pada bukaannya tapi tak masuk habis..fizan mmg tak tahan,stim giler katanya.melihat lubang buntut fizan mengembang,aku cuba jolok jari tengahku ke dlm lubang buntutnya,fizan menjerit..jgn abg,sakiiiittt!!!aku masih cuba masukkan jua..fizan menarik2 tangan aku agar tidak terokai lubang buntutnya..jgn abang,jgn abang!!!akhirnya aku mengalah,tapi fizan minta aku teruskan menjilat dgn masukkan hujung lidah aku sedalam mungkin lubang buntutnya.aku rasa aku jilat bersih lubang buntut fizan masa itu..mmmmm!!! aku tampar manja punggung fizan,tanda aku nak tukar posisi..fizan turun dari meja dan berdiri membelakangkanku,aku arahnya turunkan separa tubuhnya diatas meja sambil tonggekkan punggungnya dan bukakan kedua2 kaki luas.bayangkan buntut fizan yg mmg tonggek ketika berjalan atau berdiri biasa,kubuat seakan posisi doggie style..nak saja aku jolok konek aku terus dlm buntutnya,mengancam giler..alur cipapnya diselaputi bulunya dpt kulihat dgn jelas dari belakang,lubang buntutnya yg kemut membuat aku bertambah ghairah..hmmmmm!!!tapi aku kata pada diriku,belum lagi..aku belum puas jilat and finger fuck.aku tujukan lidah aku celah kangkangnya,muka aku betul2 celah alur buntut fizan..aku usap alur buntut dan bahagian belakang tubuh fizan dgn jari2ku diselangkan dgn aku ramas buntutnya..abang,abang!!!lidah aku seperti biasa memainkan peranan dgn menjilat keliling bahagian dlm cipapnya dan aku sedut kelentit fizan sepuasnya.aku mula mainkan jari2ku keliling lubang buntut fizan,aku dpt rasakan lubang buntutnya kembang kemut..lantasku cium dan jilat keliling lubang buntutnya,sambil kedua2 tanganku kini menjalar ke bahagian atas tubuh fizan mencari dua puncak nikmatnya..aku gentel putingnya yg sentiasa tegang dgn lembut sambil ku usap dan leretkan kukuku sekitar dan ditepi teteknya yg gebu. setelah hampir 25mins aku menikmati cipap dan lubang buntut fizan,aku minta tukar posisi..posisi 69,posisi kegemaranku.belum sempat aku adjust posisi aku,fizan terus usap konek aku sambil mencium kepalanya dgn lembut dan mengurut keatas kebawah batang konekku..aku pula sambung menjilat cipap dan lubang buntut fizan sambilku jolok jari2ku kedlm cipapnya.tetiba,aku rasa teramat hangat dan lembap pada konekku..fizan mula mengulum konekku setakat yg boleh,sambil jari2nya mengusap batang serta kelenjar aku..fizan cuba masukkan seluruh konekku tapi tak dapat..fizan kulum agak ganas,aku sukakanya..selepas kulum batang konekku keatas kebawah,fizan selangkan dgn cium dan sedut kepala konek aku..kelenjar aku pun dijilatnya,fizan mmg the best so far part kulum konek. posisi 69 ni paling best utk jilat and kulum couple masing2,trust me..mmg puas giler!!!bila aku masukkan seluruh lidah aku dlm cipap fizan,hidung aku pun termasuk sedikit..jari2 aku pula mengentel dan mengosok dgn lembut kelentit nya...uuuhhhh!!!sambil itu aku ramas teteknya yg tergantung indah dan dibuai ayunan gerak badan kami berdua..fizan lajukan mengulum konek aku sampai aku rasa nak klimaks,aku kata padanya aku nak pancut dlm mulutnya tapi fizan tidak mahu kerna belum pernah berbuat begitu.. fizan teruskan kulum hingga aku tampar buntutnya tanda nak terpancut lantas keluarkan konekku dari mulutnya dan lancapkan aku..haaaaaahhhhhhh!!!fizan tersenyum kerna kagum dgn pancutan airku yg melewati rambutnya,lama tak dpt kataku..fizan terus tujukan kepala konek aku pada teteknya,dia ambil air mani aku dan sapukan pada teteknya,petua utk tegangkan tetek katanya.belum puas,fizan kulum konekku lagi..hmmmmm..terkulai aku dibuatnya,geli bercampur sedap tatkala dikulum serta disedut saki baki air mani ku.aku dan fizan masih dlm posisi 69 pada masa itu,aku kata nak teruskan walaupun aku dah terpancut..fizan mengikut saja,fizan terus kulum konek aku yg terkulai tadi..aku pula teruskan jilat lubang buntutnya sampai aku keras kembali tak sampai 5mins kemudian. fizan nak main,tak tahan dah katanya..since konek aku dah keras balik,fizan tukar ke posisi mencangkung tapi membelakangkanku,terus tarik konekku dan tujukan pada cipapnya..aku biarkan fizan guide konek aku kedlm cipapnya yg dah basah sambil aku perhatikannya..aaaarrrrgggghhhh!!!fizan mengerang kesedapan..fizan naik turunkan punggungnya,aku lihat konekkku keluar masuk dirinya dari belakang..indah dan sedap..dari perlahan dilajukan mengikut kehendaknya,aku mengikut saja..aku perhatikan lubang buntutnya kembang kemut,aku cuba jolok jari aku masuk..fizan makin ghairah gerakkan tubuhnya diatasku,aku jolok ibu jariku dlm lubang buntutnya..hhhiiiiisss,abaaannnggg!!!jerit fizan..tapi dia tidak menarik tanganku seperti sebelumnya,aku teruskan jolok lubang buntutnya walaupun hujung jariku saja yg masuk..uuuuuuhhh!!!ketat yg amat..tak dpt aku bayangkan perasaan kawan2 ahmoi aku yg kena main buntut,baru masuk hujung jari fizanku tak tahan sudah..belum masuk habis tuh!!!but fizanku mmg stim habis,cipap dan lubang buntutnya aku perlakukan dgn sepuas2nya. lepas puas aku jolok lubang buntutnya dari belakang,aku minta fizan berpusing menghadap aku..aku nak lihat wajahnya bila cum nanti fikirku..fizan mengikut saja dan berpusing menghadap aku dlm posisi mencangkung.aku sentuh cipapnya dan fizan tersenyum tanda puas..lantas aku adjust kakinya sedikit agar fizan berada dlm posisi seperti duduk diatas pehaku..tubuh aku dan fizan begitu rapat umpama bercantum tubuh.fizan tundukkan tubuhnya kedepan sambil guide konek aku kedlm cipapnya dan terus henjut naik turun sambilku nyoyot kedua2 teteknya yg sentiasa pejal sepanjang ranjang..ku usap muka dan rambutnya sambil mencium fizanku..aku dpt rasakan konekku didlm fizan sepenuhnya sehingga terasa lelangit farajnya hampir tiap kali fizan henjut dgn ganas diatasku..uuuuuhhh,!!!aku mula gigit manja keliling tetek dan puting fizan..dalam aku nyoyot putingnya,fizan menjerit nak cum..abaaannnggg,fizan tak tahan lagi!!!aku pun dakap fizan rapat dgn tangan kiriku dan henjutkan tubuhku ikut rentaknya yg makin laju dan ganas..ketika itu,tangan kanan kuletakkan dibawah punggung fizan sambilku jolok jari tengahku ke lubang buntutnya dari bawah hingga fizan menjerit dan meraung sedap..masa yg sama,aku lajukan henjutanku dan aku nyoyot,hisap dan gigit tetek dan putingnya dgn rakus agar fizan lebih terangsang..aaaaahhhh..aaaaarrrrggghhh..huuuuuuhhhh!!!fizan tetiba terkulai diatas tubuhku tanda menyerah dan puas,konekku masih didlmnya dan belum memancutkan air mani,perlahan-lahanku gerakkan pinggang memulakan henjutan kembali sambil jariku terus menjolok lubang buntut fizan yg makin mengembang..fizan mengikut shj walaupun kurang bermaya,makin lama makin laju dan ganas henjutanku..makin dlm kujolok buntutnya,putingnya kugigit dgn rakus..tiba masa utkku klimaks,fizan pinta jgn didlm dgn nada lemah..aku keluarkan konekku,lantas bangun dan kutujukan konekku kemulut fizan dan kulepaskan air maniku dlm mulut fizan sepuasnya tanpa tentangan darinya..

botak

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -