Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

ABANG

Sex = Male
Where it happened = 2000
Language = MALAY
Refnum = 40468
Masa tu kami ada sukan kat Shah Alam. Aku memang dah lama idamkan minah ni... Aku paling tak tahan tengok bontot dia... Kebetulan kami sama-sama gi Shah Alam dan tinggal setempat.. Malam tu lepas makan, aku cuba-cubalah nasib nak ajak dia keluar... PuuuLamakk dia setujulaahhhhh.... Apa lagi aku bawak pusing-pusing dan cari satu pottt.... bawah pokok... tempat gelap sikit.... Aku apa lagi... sebab dah dalam kereta dan dia macam tak kisah.. terus aku cium pipi dia... mula-mula dia senyap ajerrrr... OKlah nanti aku sambung balikkk....

ABANG

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -