Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

Sex = Female
Where it happened = aku dirogol akhh... ahhh..
Language = b.melayu
Refnum = 40328
hai....semua aku nak ceritakan kisah aku dirogol oleh sepupuku...walaupun umur aku sudah 30 aku pny badan masih lawa..suami ku kata tetek aku yang besar dan mampat..aku sygkn suami aku bermula kisah pada siang yang indah pada masa 2 hari sabtu sepupu aku hadir kerana nak belajar tuisyen dengan aku..umur sepupu aku 17 tahun hensem jgk sepupu aku ni..sepupuku tidur dkt rumah aku selama semiggu suami aku plk ada seminar dkt sabah aku plk tinggal sorang dkt umah xpala lagipun sepupu aku ada...start la cerita begini selepas aje aku mengajar sepupuku aku mengajak sepupu aku makan selepas makan kami sambung balik b'lajar aku pn masa 2 dah mengantuk aku pun suruhlah sepupuku tidur aku pun pegilah tidur aku pulak lupa nak kuncikan pintu aku selalu aku tidur aku pki baju pendek biar nampak tetek aku yang besar 2 suami aku yang suruh ek...masa aku tidur dengan selesa aku terdengar pintu aku terbuka aku fikir xda pape aku pn tidur la balik letih katakan..tiba-tiba rasa macam xleh nak tidur tiba-tiba je ada orang menutup mulutku x bernafas aku dibuatnya aku pn menjerit la tolong-tolong......aku ditutupmya mulut xda sape mendengar nya...selepas itu aku diikatnya dikatil terseksa aku dibuatnya meronta aku dibuatnya lepas 2 orang 2 bukanya lampu rupa-rupanya sepupu aku teperanjat aku dibuatnya start la perbualan kami berdua... >tolong-tolong aku jgn apa-apakn aku kenapa kau buat aku mcm ni >perduli apa aku wei...cantikla badan kau ni tetek besar ehm sedap... aku diramas oleh sepupu aku yang jahat ni tetek aku dipamnya sampai keluar air mataku >ahh...ahh.h.h.h.h..h.jangan buat aku begini please aku dibukannya pakai slow..walaupun aku menangis tidak endah pun mulany dia buka baju ku,seluar ku dia biarkan aku pakai BRA dgn spender je kejam sungguh sepupuku ini. >lawa la tetek kau ni besar betul ehm sedapnya lepas 2 dia mengambil gunting potong aku pny BRA dgn spender tergelak-gelaknya dia walupun aku sedang menagis habis aku pny harta karun aku dipotongnya masa tu dia meramas puting tetek aku >ahhhh....ah..sakit >cantikla tetek kau ni selepas sahaja aku diramas dia mengeluarln senjata dia yang cukup panjang mengegel aku dibuatnya dia bogel dan panjat atas badan aku dan memasukkn senjata dia yng tajam 2 >ahhhhhhhhh............ah...........ahhhhhhhhhhhhh... menjerit aku kerana sakit dia masukkn dan keluarkan senjata dia selama setengah jam sakit gila aku rasa lepas dia mengeluarkan air mani dia dekat atas badan aku seronok gila sepupu aku dan dia bercakap dekat aku >terima kasih kakak a love you sayang akak bagun je tidur pagi 2 aku melihat dia sedang melancap takut aku dibuatnya dan dia terus terkam aku dan masukkkan kote dia dalam pantat aku selama seminggu dirogol oleh sepupuku x kira pagi atau malam dia akan rogol aku selepas je seminggu aku terus demam...laki aku pun dah balik aku malas nak citerkan kisah malang ku dekat dia bye...akum kpd pompuan diluar sna jagala diri anda

no title

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -