25098 Views |  2

membuntingkan ibuku

Age when it happend: 30
Where it happened: bilik tido
Langauge: Malay
Sex: Male
Rating: 5
Category: Straight

citernye camni…ibuku dan ayahku berkahwin awal..dalam 19 tahun.ayahku seorang businessman, mak aku plak sorang ustazah.walau slalu bertudung labuh, namun teteknya sentiasa terbonjol.potongan badan ibuku lebih kurg 38-26-36.

suatu hari, ayahku terlibat dalam satu kemalangan. lumpuh dari pinggang ke bawah. mulai saat itu, aku tahu sudah 5 bulan cipap ibuku tidak dibanjiri mani lelaki.aku sendiri pernah melihat ibuku melancap dengan sebatang lobak ketika di dapur.kasihan, aku mula merancang satu rancangan nakal.

satu malam, aku masuk ke bilik tidur ibuku. malam itu, ayahku pulang ke kampung untuk berubat selama 3 hari. sebaik saja aku masuk, ku lihat ibuku sedang tidur dalam keadaan berkemban.teteknya yang montok itu bagai melambai-lambai minta diramas.aku mula menyelak di pangkal peha ibuku yang putih mulus itu. aku tersenyum nakal sebaik melihat lubang tempat aku dilahirkan dulu.

lantas aku mengusap dan menjilat pantat ibuku.aku terperanjat apabila melihat ibu membuka mata dan berkata,”Man..apa Man buat ni..” selamba aku membalas..”Man geram la tengok mak..”kemudian sambil tersenyu, ibuku membalas, “kalo nak..Man cakap jela..mak kasi”..

Serentak itu ibuku memautku erat sambil tangannya merayap mencari batangku..tanpa berlengah, aku terus mengucup bibir ibuku sehingga kelemasan.aku tahu, ibuku sudah lama mengidam cumbuan lelaki.aku sengaja tak menanggalkan kemban ibu kerana bagiku, ianya lebih mengghairahkan.

ibuku mula bergelinjangan apabila aku meramas teteknya dan menggentel2 puting susu ibuku..”Aaah..ehhm…sdap man..uhh..ish” ibuku mengerang.sebagai wanita berpengalaman, ibuku terus mengulum batangku dan menyedut2 setiap lelehan maniku..ternyata ibu benar2 kehausan!!

setelah kira2 10minit zakarku dikulum aku berkata, “ibu,Man nak masuk kat dalam?”..”masuklah Man..ibu x kisah” adik ku yang telah mengeras sepanjang 7 inci itu ku rodokkan ke faraj ibuku..”ahh..pelan sket Man…uhhm..esss..sdapnya…dalam lagi!!ahh”.

ternyata kemutan faraj ibuku masih kuat..baru sorang anak…tanpa membuang masa aku meluaskan kangkangan ibuku..kelentit ibu yang kemerahan itu ku gigit2 untuk merangsang ibu..mungkin malam itu ibu sedang subur..air maninya banyak mengalir diatas cadar katil..”ahh buu..man nak pancut dalam ke luar?”…”pancut dalam Man..ibu tak tahan lagi ni!!”aku tarik zakarku hingga suku dan kembali merejam kedalam dengan sedikit teriakan..saat yang kutungu2 telah tiba..air maniku bersembur membasahi rahim ibuku..aku biarkan zakarku berkubang didalam cipap ibuku sebentar..ahh..memang hangat!!ku lihat nafas ibu kembali teratur.selepas puas, aku minta ibu berbuat doggie style. aku tersenyum melihat tetek ibuku berayun2..dan kini dari belakang, skali lagi aku merodok lubang faraj ibuku..

ternyata..ibu benar2 puas..”Man..mak puas..betol2 puas malam ni.. tak sangka, batang Man lagi sedap dari batang ayah!!…mulai saat ini, mak nak Man buat lagi camni..bla2 aja mak nak..boleh?”

pucuk dicita ulam mendatang “Boleh mak..err mak tak takut pregnant ke?” “tak…mak rela buntingkan anak kau dari anak ayah ko..aku kemudian mengendong ibuku kebilik air. disitu skali lagi kupuaskan nafsu syahwat ibu yang gersang selama 5 bulan..ternyata ibu memang hebat di ranjang…

dari situ, bila saja ayah pulang ke kampung..aku menggantikan ayahku di ranjang ibu..setiap malam kami lalui dengan indah..ternyata aku mampu menggoda seorang ustazah yang juga ibuku sehingga rebah dalam pelukanku..

bukan setakat aku..kawan2 aku juga pernah merasa kenikmatan tubuh ibuku..ternyata aku slalu mendapat pujian kerana bertuah memiliki ibuku..malah dalam satu2 masa..ibu pernah melayan 5 lelaki serentak termasuk aku..

nantikan kisah ibuku dengan anjing jiran…Chow..

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience