SexEd Video Series: Hot girls giving advice for how to get laid. Click here to watch now.
Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

Rina

Sex = Female
Where it happened = Asrama
Language = Malay
Refnum = 40241
Aku pernah di paksa melakukan seks seramai 12 orang budak lelaki di asrama. 12 batang masuk dalam puki aku.. Ada yang besar, ada yang kecik, ada yang gemuk ada macam lidi je.. Walaupun mcm terpaksa tapi Best giler siot.... Kesemuanya main pancut dalam puki.. Nasib baik aku tak pregnant.. Tak tau pun, tapi mmg layan la.. Sekarang nie aku dah insaf.. Taubat.. Aku dah kena sekali 12 orang cukup lah.. Sekarang aku pelajar U dan bakal melanjutkan pelajaran ke Amerika.. Semoga aku dapat suami yang baik2...

Rina

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -