SexEd Video Series: Hot girls giving advice for how to get laid. Click here to watch now.
Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

Sayang Kamu

Sex = Male
Where it happened = Hotel
Language = malay
Refnum = 40055
Namaku lia berusia 43 tahun,sudah bersuami.Tetapi hubungan lia dengan suami dingin,lia jarang menikmati belaian kaseh sayang dari suami.Sebagai mengisi kekosongan hati lia join ruangan mencari teman yang dianjurkan oleh sebuah syarikat telekomunikasi.

Pada mulanyanya tujuan lia sekadar mencari teman bicara,kalau berjumpa pun cuma minum dan berbual kosong.ku mengenali seorang lelaki dari kelantan,sudah berkahwin,pelawaannya untuk bertemu lia,tak pernah lia tunaikan.dia merajuk dan akhirnya lia bersetuju untuk berjumpanya.

Kebetulan lia ada seminar disebuah hotel di Kuala Lumpur,dia telah menginap dihotel yang berhampiran.dia mengajak lia ke bilik penginapannya untuk berbual-bual kosong.Pada pukul 8,lia masuk ke biliknya,lia duduk di kerusi berhampiran katil.

Setelah agak lama berbual,dia teringin melihat rambut lia,lia membuka tudung.tiba-tiba dia menarik lia ke katil,lia ingat sekadar rengan-rengan.

Dia baringkan lia ,kucup bibir lia ,lia membalas kucupannya,kami bermain lidah agak lama.
dia buka pakaian lia,buka bra lia dan mula menghisap buah dada lia.Ahhhhhhhh sedapnya.Dia buka seluar dalam lia,jilat pussy lia,ermmmmmmm,

Kemudian dia angkat lia,dia dukung lia,dan masukkan batangnya dalam pusy lia,Aaaaaahhhhhh sedapnya bang,lia peluk dia dengan kuat,takut terjatuh.Dia tekan punggung lia dan batangnya keluar masuk dalam pussy lia.Aaaaaahhhhh sedap bang ,suami lia pun tak pernah buat macamni.lia mainkan puting dadanya.semakin kuat dia menghentak batangnya,aaahhhhhhh lia tak tahan bang,sedapnya bang.Lia kemut dengan kuat ,ahhhhhhhhhhhh lia dah keluar air bang,errmmmm,

Dia baringkangkan lia dikatil,abang baring ,sayang nak kulum batang abang.bila dia baring,lia pegang batangnya masukkan dalam mulut lia,sedap rasanyanya,lia hisap batangnya.Dia meramas buah dada lia,sedapnya sayang,aaahhhhh.

Tiba-tiba dia menolak badan lia,sayang tonggeng,abang nak buat doggie yang,errrrrmmmmmm.Lia pun menonggeng,dia menepuk-nepuk punggung lia.kemudian memasukkan batangnya dalam pusy lia,AAAAAAAAAhhhhhh sedap bang,dia menarik dan menolaknya dalam pusy lia,perutnya menghempap punggun lia.Hentak kuat lagi bang,sedap sayang,lagi laju bang,lia kemut lagi kuat batangnya,errrrmmmm ahhhhhhh sedap bang.aaahhhhhhhhhhhhhh akhirnya kami pancut bersama.

Kami puas bersama,kami baring dalam keadaan bogel,dan berbual-bual kosong.kemudian lia memakai pakaian semula,dia menghantar lia ke hotel tempat lia menginap.Sambil memeluk pingganmg lia.
Lia terfikir alangkah nikmatnya kalau dapat bermalam dengan dia malam itu...Selepas itu lia putus hubungan dengannya.

Sayang Kamu

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -