SexEd Video Series: Hot girls giving advice for how to get laid. Click here to watch now.
Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

Saya dan Pakwe ku

Sex = Female
Where it happened = Rumah Sewa
Language = Malay
Refnum = 39884
Aku berkawan dengannya dah setahun lebih . segala rahsia ku telah diketahui olehnya . jadi oleh kerana kami telah mengetahui isi hati masing masing maka terjadilah satu cerita . pada malam tu kami keluar berjalan jalan , lepas berjalan kesana kesini ..kami berdua pun duduk di satu tempat , sedang asyik berborak..tiba tiba pakwe ku berbisik teringin nak pegang buah dada aku ..aku pun terkejutlah bila dia meminta benda tu ..aku cuba mengelak untuk tidak terus dipegang ..tapi aku mengalah juga ,aku merelakan pakwe ku berbuat begitu jadi bermula adegan yang tidak diingini ..tetek ku di ramas kuat sehingga menjadi keras sehingga aku mengeluh kesedapan ..ramasan semakin kuat ..aku terus mengeluh kesedapan ..sambil pakwe ku berkata emmm bestnya ..kalau dapat buat macam nie selalu kan best ..masa tu aku dah tak boleh buat apa mulutnya terus mencium bibirku ..di hisapnya lidahku sampai aku naik lemas ..setelah puas buat sup lidah tangannya merayap pula ke bahagian bawahku ..di rabanya kuat sampai aku terpaksa kangkang dengan besar...apa lagi aku masa tu dah tak boleh nak buat apa..terpaksa akur dengan perbuatannya ..sedang asyik meraba bawahku ...( masih diluar) pakwe ku membuka zip seluar ku jadi pakweku dapatlah pegang pantat aku yang tengah basah tu ..apa lagi pakwe ku teruslah korek dalam2 dengan jarinya yang besar tu ..sampai aku mengerang kesedapan ..selepas tu tanpa kusedari baju aku sudah di buka keseluruhanya sekarang aku dalam keadaan bogel ..lalu pakwe ku mengajak masuk kedalam biliknyer apabila sudah masuk kedalam biliknyer aku dibaringkan.


Aku tidak dapat nak menahan,lalu aku membawa kepala konek pakwe aku kemulutku. Ku jilat kepalanya. Dia mengerang. Lalu ku hisap kepala koneknya. Sedekit demi sedikit koneknya memasoki ruang mulutku. Ku rasa kepala koneknyamembesar dan hangat. Pakwe ku tidak melepaskan peluangnya untuk menhisap pantatku. Sentuhan hujung lidahnya kebiji kelentitku amat mengetarkan badanku. Berpeloh aku dibuatnya. lama juga aku berkeadaan 69 dengan pakweku.


Sewaktu itu pakwe ku dalam keadaan ghairah lalu terus digeserkan koneknya pada pantat aku ..aku kegelian dan kesedapan ..setelah puas bergeseran.. Bulu yang nipis warna keperangan melitupi pantatku .pakweku mencium sekitarnya.aku meletakkan kedua belah kakiku diatas bahu pakweku. pakweku mengangkangkan peha aku. Bibir pantat aku sedikit terbuka. Pakweku menjilatnya.aku merasakan pakweku suak sedikit dengan jarinye lalu mengorek pantatku sedikit demi sedikit jari pakweku menyodok pantat aku" Argh,argh,argh!" aku mengerang perlahan.Pantat Aku sudah basah. Pakwe aku menujukan kepala koneknye ke pintu pantat aku kemudian dia menyodok sikit "Argh!" aku mengerang lagi.lagi sikit." Yes!" suara aku perlahan.

Kemudian dia menyodok lagi dalam sedikit dan terus ke pangkal. Pakwe aku menolak dan menarik berulang kali. aku semakin kelemasan dan nikmat begitu. Aku ingin pakweku merasa kehangatan lubang pantat aku, oleh sebab itu, aku mengkemut konek dia semahu ku. Kemudian aku mencabut konek pakweku keluar. Aku menolak dia terlentang lalu mencakung di atas badan pakwe aku dan memasukkan semula konek pakwe aku kedalam lubang pantata ku itu( Arghhhhh!!! BESTNYE!!! ).aku menghayun ke atas dan ke bawah .Tak lama lepas tu pakwe aku menarik keluar koneknye. Pakwe aku menolak aku pula terlentang. Aku merapatkan tetek aku dengan kedua belah tangan pakwe aku "Masuk celah tetek! Masuk celah tetek!" aku menyuruh pakwe aku.pakwe aku tidak berlengah lagi terus melakukannya tapi sebentar sahaja, pakwe aku duduk dan aku masih terlentang, peha pakwe aku di bawah peha aku, kemudian pakwe aku sodok semula koneknye kedalam pantat aku( bestnye!!!! Argh… arghhhkks!!! Pakwe aku menghayun dengan perlahan.Licin dan sedap rasanya, aku bangun dan meniarap diatas, kaki aku lurus kelantai (menonggeng!) pakwe aku pun berdiri lalu membuat ' dog style' pakwe aku pegang kiri dan kanan pantat aku dan menghayun lagi. Pakwe aku kemudian menyangkutkan sebelah kaki aku di atas bahu dia dalam posisi lentang dia sodok lagi tarik dan keluar tolak koneknye yang panjang dan besar itu dan masuk ke dalam pantat aku semula….. aku pun mengikut alunan goyangnya ..dah nak sampai klimaks aku terus dihayun kuat ..apa lagi aku ahhhhhhh uhhhhhhhhhhh..arghhhhhhhhhhh...uhhhhhhhhh...aaaa..sambil menelan air liur ...tengah aku ahhh uhhhhhhhhhhh pakwe ku pancutkan air mani kedalam lubang pantat ku .. saat itu juga

Saya dan Pakwe ku

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -