Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

Joe dan Ila

Sex = Female
Where it happened = Rumah Pak We
Language = Malay
Refnum = 39854
Pada satu hari Pak We Ila ajak Ila pergi rumah dia. Nama pak we Ila tu Joe. Mulanya Ila rasa malu dan takut tapi bila Joe pujuk.. Ila pun terus ikut Joe. Lagi pun Joe tinggal sorang kat rumah tu dan Ila memang teringin nak duduk berdua-duaan dengan Joe. Bila kami masuk ke dalam rumah Joe terus tutup pintu dan tanpa membuang masa terus memeluk Ila dari belakang. Tangan Joe terus merayap masuk ke dalam baju Ila dan meramas ramas tetek Ila. Joe berbisik kat telinga Ila.."cantik betul Ila hari ni. Joe nak tengok Ila bogel boleh tak? Joe nak ramas tetek Ila boleh tak? Joe nak fuck Ila boleh tak?" Ila tak cakap apa apa tapi mengangguk je sebab Ila pun memang teringin nak fuck dengan Joe. Joe ajak Ila masuk bilik...Ila ikut je. Bila sampai je dalam bilik kami terus membuka baju dan berbogel. Kami baring atas katil. Joe terus terkam Ila macam singa lapar. Joe cium bibir Ila...Ila hisap lidah Joe dan Joe hisap lidah Ila. Tangan Joe meramas ramas tetek Ila sambil mengentel puting Ila. "Oh..sedapnya sayang"..Ila merengek macam anak kecil. Mulut Joe terus meneroka badan Ila. dari mulut terus ke leher, dan menuju ke tetek ila. Joe hisap tetek Ila yang sebelah kanan sambil tangannya meramas tetek kiri dan menggentel puting. Lepas tu mulut Joe beralih ke tetek kiri. Ila mengerang kuat sebab rasa sedap sangat. Mulut Joe terus turun ke perut Ila. Tangan Joe masih meramas dan menggentel tetek Ila. Selesai menjilat perut Ila mulut Joe terus ke bawah dan menjilat cipap Ila yang dah berair tu. Joe menjilat dan menghisap cipap Ila sambil menjolok lidahnya ke dalam cipap Ila. "Ila dah tak tahan lah sayang" Lepas tu Joe memasukkan jarinya ke dalam cipap Ila. Mulanya satu jari, lepas tu dua jari dan tiga jari. Joe jolok jari dia dalam dalam. Lepas tu Joe gentel kelentit Ila "Ila rasa sedap tak?" Joe tanya Ila. Ila mengerang tanda sedap. "Ila nak kulum batang Joe?" lalu Joe baring dan Ila terus menghisap batang Joe yang panjang dan keras tu. Ila hisap dan jilat batang Joe puas puas. Joe mengerang "oh!!! sayang..Joe dah tak tahan lah sayang" Joe baringkan Ila dan naik ke atas badan Ila. Joe tusuk kan batangnya ke dalam cipap Ila dan dia sorong tarik batang dia. "Oh! Sedapnya..fuck me sayang" Sambil sorong tarik Joe cium bibir Ila, tengkuk Ila, Joe hisap puting Ila. Ila dah betul betul hanyut. "Joe dah nak pancutlah sayang.. Joe pancut kat mulut Ila ye.." Ila terus ambil batang Joe dan masukkan ke mulut Ila. Ila hisap batang Joe dan Joe terus pancut dalam mulut Ila. Malam tu Ila tidur rumah Joe. Kami fuck lagi tapi kali ni Ila kat atas dan Joe kat bawah. Kali ni lebih sedap sebab batang Joe masuk lebih dalam . Esoknya kami buat doggy style..lagi sedap. Kami dah ketagih seks. Tiap tiap hari kami mesti fuck dan yang paling Ila suka bila Joe ramas dan gentel tetek, hisap tetek, jilat dan hisap cipap, gentel kelentit. Kadang kadang bila tengok wayang pun Joe akan gentel puting Ila, kelentit Ila, masukkan jari dalam cipap. Ila pula akan ramas batang Joe dan kalau ada peluang Joe akan hisap tetek Ila dan kami akan bercium sampai habis cerita. Pendek kata wayang yang tengok kami.

Joe dan Ila

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -