Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

rogol kak siah 2

Sex = Male
Where it happened = rumah sewa
Language = malay
Refnum = 39698
"Kak tolonglah saya, dah lama saya stim kat akak,kalau nak tahu..saya selalu ponteng kelas semata2 nak tangok akak, terutama buah dada kakak yang besar dan segar itu".kataku separuh merayu. "kamu dah giler ker? kakak dah bersuami dan ada baby..hilan akal ke kamu" katanya separuh menangis. Aku tak peduli situasinya. Yang penting aku dapat benamkan kote 8" aku kat pantatnya.Aku dah terbayang cipapnya yang tembam dan buah dadanya yang gebu itu. "Kak, cuba bayangkan kalau saya rogol,.sakit tau kak..kalau akak menjerit akak malu kerana kena rogol, nanti tak pasal2 baby tu pun effect gak..tau je ar..ROGOL kan..macam2 boleh jadi" kataku dengan physco nyer.."kamu giler..jangan harap"..aku terus dengan tidak memikir panjang terus menerpa kearah kak siah. Dengan gelojihnya aku memeluknya dan cuba menanggaklan segala pakaina yg ada padanya. Dia meronta2 tetapi suaranya seakan tak keluar kerana terlalu takut agakya. Setelah berjaya menanggalkan segala pakaiannya.,dengan rakusnya aku menjalan aktiviti meggomol kak sia. Dia cuba melawan dengan sedaya upaya, tapi apalah sangat tenaga perempuan berbanding lelaki. Lama kelamaan penentangan kak siah makin lemah dan akhirnya dia membiarkan saja aku menggomolinya sambil menitiskan air mata tanda tak rela. Aku yang sedang dirasuk syaitan terus mengusap2 pantatnya dan sebelah tangan ku dan mulutku sibuk meramas dan menyonyot teteknya. Pehh..dahlah besar,segar, ada susu lagi.Aku dengan penuh bernafsu terus mengalihkan mulutku ke perut dan seterusnya ke pantatnya. Bulumya halus cantik dan tembam. Dengan rakusnya aku menjilat sepuas hatiku. Setelah agak setengah jam, aku terdengar kak siah mula mendengus dan merintih tanda kesedapan. Aku memandang matanya..terpejam.Ni dah kira bagus ni...ada respon. Aku beralih semula ke buah dadanya dan menyonyot2 seperti bayi menyusu. "Kakak tak menyesal ker"..."teruskanlah...nak melawan pun kamu dah dapat,.tapi jangan gelojoh sangat..be professional".Wah, ada respon tu..

Bersambung....

rogol kak siah 2

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -