Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

Uh Ah Hm... Sedapnya

Sex = Male
Where it happened = di sini
Language = Malay
Refnum = 39673
Memendangkan dah ramai sangat yang hantar karya dalam bahasa melayu, aku pun nak join korum. Kisah ni baru je berlaku... Pergh, memang best giler le!

Masuk! Keluar! Masuk! Keluar!
Sorong! Tarik! Sorong! Tarik!
Ah!!! Dah tak tahan!!!

Apasal atm machine ni!!! Aku dah la pokai! Punya la aku geram ngan mesin harap jadah tu. Waktu2 terdesak ni lak dia rosak! Kang aku kick, vendalisme lak!

Ha... Untuk kengkawan dan sedara seIslamku yang membaca ruang ni... Hentikanlah ok! Korang ni sama gak cam aku. Kita ada kehidupan. Apa la kita dok sia2kan masa muda kita untuk benda2 khayalan cam ni?

Aku ? Yabedabedu!!! Aku nak kawen!!! tahun depan 2008! Daripada baca benda2 ni, baik aku kumpul duit, kawen, dan buat projek yang best giler ngan bini aku tahun depan!!! Sapa nak join aku kawen? Selamat dari dosa, selamat generasi anak2 kita, ok!

Uh Ah Hm... Sedapnya

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -