Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

aku gay

Sex = Male
Where it happened = asrama
Language = malay
Refnum = 39635
aku ade sorang kawan ni.dia ni suka lancap.aku pun lbh kurang mcm dia ni cuma aku buat kat rumah.satu hari ni,dia tgh mandi but dia lupa nak lock tul-tul.kebetulan lak aku terperasan.aku pun masuk ke dalam.wah.panjang jugak konek dia.lbh kurang 14 inci.aku pun bukak pakaian aku hingga telanjang bulat.aku ramas konek dia.dia pun sama gak.pastu,aku jolok dia dari bontot.dia pun merelakan diri.pastu dia buat kat aku plak.dia kolom aku.tak pernah aku rasa senikmat ni.aku kolom dia.banyak gak air mani dia.pastu kitorang mandi sama2.kitorang main hampir setiap minggu.

aku gay

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -